"قیام-1" استثنايي ترين موشك ايران

"قیام-1" استثنايي ترين موشك ايران! حاصل 25 سال تلاش در زمینه موشک های بالستیک.

ویژگیها:

- اولین موشک بالستیک بدون بالك ساخت ایران (قابلیت پرتاب از سیلو های مخصوص، پرتاب از پرتابگر، پرتاب از زیر دریایی)

- قابلیت جابجایی و متحرک بودن

- سرعت آماده سازی بالا

- ويژگي‌هاي رادارگريزي (احتمال ردیابی و مورد اصابت قرار گرفتن آن توسط سیستم های ضد موشک مانند پاتریوت، ارو و ... به علت سرعت بالا هنگام پرتاب، چرخشي شدن، استفاده از آلیاژ خاص و جذاب امواج رادار و استفاده از کلاهک 3 تکه به شدت كاهش يافته است.

- سیستم نشانه روی هوشمند

این موشک در خرداد 90 تحویل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد

بقیه عکس در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رونمایی از شبیه‌سازها و نفربرهای بهینه‌سازی‌شده اسکورپین در آذرماه

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش «شهید صیاد شیرازی و هوانیروز» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال که رزمایش الگوی پیاده زرهی و توپخانه خواهیم داشت همچنین رزمایش در منطقه جنوب شرق کشور در آبان ماه برگزار خواهد شد که برنامه‌های اولیه آن صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در حال آماده کردن شبیه‌سازها و بهینه‌سازی نفربرهای اسکورپین هستیم که آذرماه رونمایی خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین اعلام کرد:‌ امسال بحث رزمایش مشترک سپاه و ارتش را نداریم.

پوردستان همچنین با اشاره به دیگر دستاوردهای نیروی زمینی ارتش به بهینه‌سازی موشک نازعات با برد و دقت بیشتر اشاره کرد.

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عکسی جدید از خانواده سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله در این تصویر در کنار "مهدیه صفی الدین" و "سید عبدالکریم" مادر و پدر و 3 برادراش حضور دارد.

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مسعود رجوی مرد+عکس

مسعود رجوی که از بیماری سرطان رنج می برد و تحت درمان بود به درک واصل شد. در ادامه این خبر که به طور غیررسمی منتشر شده آمده است: هرچند که مریم رجوی می گوید حال مسعود رجوی رو به بهبود است ولی به گفته برخی منابع آگاه، امروز مسعود رجوی، رهبر منافقین به هلاکت رسید و جسد وی در پاریس به گور سپرده شد.

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:1 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عملیات قادر 1

عمليات "قادر 1" كه مرحله نخست آن در روز 23 تيرماه 1364 آغاز گرديد يكي از عمليات هاي آفندي موفق و ارزشمند رزمندگان غيور و ولايتمدار ارتش جمهوري اسلامي ايران و نهمين عمليات ارتش در پنجمين سال جنگ تحميلي محسوب مي شود.

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز +‌تصاویر, ] [ 10:0 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

چه فایده ای دارد که چشم داشته باشم اما قرآن نخوانم؟

آیات و روایات زیادی در باب انس با قرآن و قرائت و تدبر در این صحیفه سعادت وارد شده است اما در کنار آنها سیره اولیای الهی در توجه به این کتاب آسمانی متنبه کننده و تکان دهنده است.

با نگاهی به سیره حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در می یابیم که ایشان جدا از ایام سال در ماه مبارک رمضان توجه ویژه ای به قرآن کریم داشته اند؛ به طوری که روزی هفت بار قرآن می خواندند!؛ در هر فرصتی ولو اندک قرآن می خواندند ،بار ها دیده شد که امام حتی در دقایقی قبل از آماده شدن سفره -که معمولا به بطالت می گذرد- قرآن تلاوت می کنند.

یکی از اطرافیان امام می گوید که ایشان در نجف چشمشان درد گرفت و به دکتر مراجعه کردند،دکتر بعد از معاینه چشم امام گفت: شما باید چند روزی قرآن نخوانید و به چشمتان استراحت بدهید. امام خندیدند و فرمودند: دکتر، من چشم را برای قرآن خواندن می خواهم، چه فایده ای دارد که چشم داشته باشم و قرآن نخوانم شما یک کاری کنید که من بتوانم قرآن بخوانم.

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:58 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یک معجزه قرآنی در دانمارک + تصاویر

در شمالی‌ترین شهر کشور اروپایی دانمارک می‌توان یک نشانه قرآنی را دید.
در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می‌توان در سجیه دید، جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم می‌پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی‌شوند و بنابرین این پدیده زیبا به وجود می‌آید و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

در قرآن بارها از آیات و نشانه‌های خداوند شنید‌اید اما هیچ‌گاه به آنها در اطراف‌مان توجه نکرده‌ایم. این یکی از همان نشانه‌های است که خداوند در آیات مختلف درباره آن سخن گفته است. با دیدن این مناظر عجیب و زیبا، می توان بیشتر تعمق کرد.

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رسانه +‌اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اظهارات فرمانده نیروی زمین ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخانی با بیان اینکه امسال سه رزمایش الگوی پیاده ، زرهی و توپخانه ای برگزار می کنیم اظهار داشت : علاوه بر این یک رزمایش در مقیاس وسیع چند هزار کیلومتری در جنوب شرق کشور برگزار خواهیم کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تولید جدیدترین ناو موشک‌انداز ایرانی

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تولید جدید‌ترین ناو موشک‌انداز ایرانی خبر داد و گفت: این ناو موشک‌انداز از کلاس ناوهای کمان است.
دریادار غلامرضا بیغم، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جدید‌ترین ناو موشک‌انداز ایرانی از کلاس کمان با ویژگی‌های منحصر به فرد برای نخستین بار در رزمایش نیروی دریایی رونمایی می‌شود، گفت: از این ناوهای موشک‌انداز جدید، به‌تناسب نیاز در شمال و جنوب کشور استفاده خواهیم گرفت.
وی افزود: آخرین مدل از این‌گونه ناو‌ها، ناو موشک‌انداز درفش بود که در دریای خزر به آب انداخته شد و هم‌اکنون در حال خدمت است؛ البته وزارت دفاع در تلاش است که ناو موشک‌انداز درفش را به‌ تناسب نیاز، به تولید انبوه برساند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه این گفت‌وگو تأکید کرد: هم‌اکنون جدید‌ترین ناو موشک‌انداز ایرانی از «کلاس کمان» به مرحله تولید کامل رسیده نیروی دریایی تلاش می‌کند با این ناو‌ها، چرخه دفاع دریایی خود را در مناطق جنوبی کشور از جمله دریای عمان، سواحل مکران و شمال اقیانوس هند و همچنین در شمال کشور و در دریای خزر، تکمیل کند.
وی با بی‌نظیر خواندن ویژگی‌های این ناو موشک‌انداز که کلاس آن را کمان اعلام کرد، گفت: چندمنظوره بودن و آمادگی در برابر رزم‌های سطحی و ضدهوایی، از ویژگی‌های این ناو به شمار می‌رود.

[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

در کدام کشور زنان برای چاق شدن می‌میرند؟

در این دوران  که همه جا را تب لاغر شدن گرفته اما در غرب آفریقا کشوری وجود دارد که دخترهای جوان برای چاق شدن دست به هر کاری می‌زنند تا هر چه زودتر بتوانند ازدواج کنند و به خانه بخت بروند. در میان مردم موریتانی چاق بودن زنها به معنی زیبایی آنهاست؛ هر چقدر زن چاقتر باشد پرستیژ خانوادگی‌اش بیشتر است و پولدارتر و از طبقه بهتری به حساب می‌آید. به خاطر همین باور بسیاری از خانواده‌ها دخترهای خود را در سنین رشد مجبور می‌کنند تا هر چه می‌توانند بیشتر غذا بخورند. شبکه اچ‌بی‌او به تازگی مستندی در این رابطه ساخته است که نشان می‌دهد استفاده از داروهای افزایش دهنده وزن در میان مردم این کشور حسابی رایج است. استفاده از داروهای مضر افزایش وزن اما پایان ماجرا نیست. خوراندن اجباری غذا به دخترها  از سن حدود ۷ سالگی شروع می‌شود و بیشتر بچه‌ها را مجبور به خوردن چندین لیتر شیر شتر در طول روز می‌کنند.
 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 15:45 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

فرقه صوفیه گنابادی در آستانه انقراض+تصاویر

 
اوضاع وخیم فرقه و سن بالا و بیماری نورعلی تابنده قطب فرقه باعث درگیری شدید بین بزرگان فرقه برای جانشینی وی شده است و قطعا با مرگ تابنده این فرقه دچار انشقاق و نهایتا فروپاشی خواهد شد.
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 14:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ادعای ضد ایرانی رئیس MI6

«سر جان ساورز» رئیس سرویس جاسوسی MI6 انگلیس طی سخنانی مدعی شد که طی برنامه‌ای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را خنثی کرده است.

وی گفت: عناصر MI6 تلاش‌های ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را بی نتیجه کردند اما این کشور خاورمیانه‌ای خواهد توانست تا طی دو سال آینده خود را به سلاح هسته‌ای مجهز کند.

جان ساورز در ادامه مدعی شد: عملیات‌های پنهانی توسط جاسوسان انگلیس، مانع از آن شد که ایران در اوایل سال 2008 به توسعه تسلیحات اتمی بپردازد.

رئیس سرویس جاسوسی انگلیس مدعی شد که ایران به هدف خود تا سال 2014 دست خواهد یافت و این موضوع احتمال حمله نظامی از سوی آمریکا و اسرائیل را افزایش خواهد داد.

ساورز در مارس گذشته گزارش محرمانه‌ای را به کابینه انگلیس درباره تهدید نظامی فزاینده ایران ارائه کرده بود اما این برای نخستین بار است که دیدگاه خود را در این باره آشکارا ساخته است.

رئیس MI6 این سخنان را هفته پیش در جمع حدود 100 نفر از کارمندان ارشد دولت در لندن مطرح کرد. این دومین سخنرانی عمومی وی از زمان انتصاب وی به این سمت در سال 2009 به شمار می‌آید.

وی در این سخنرانی گفت: ایران هم اکنون دو سال تا تبدیل شدن به کشور دارای تسلیحات هسته‌ای فاصله دارد.

سر جان ساورز افزود: در آن زمان اسرائیل یا ایالات متحده باید درباره انجام حمله نظامی تصمیم بگیرند.

رئیس MI6 گفت: ایران قاطعانه در حال طی مسیر تسلط بر تمامی زمینه‌های تسلیحات اتمی و تمامی فناوری‌هایی که آنها نیاز دارند، است.

وی افزود: این کاملا آشکار است در صورتی که ایران به یک کشور با تسلیحات اتمی تبدیل شود، آمریکا و اسرائیل با خطرات گسترده‌ای مواجه خواهند شد.

سر جان ساورز ادامه داد: بدون تلاش MI6 و تعامل با تهدید، از سال 2008 با ایران دارای تسلیحات اتمی مواجه بودیم اگر چه آنها دو سال دیگر با این موضوع فاصله دارند.

وی گفت: این به MI6 بستگی داشت تا این لحظه وحشتناک را به تاخیر بیاندازند چون در آن صورت سیاستمداران ممکن بود تصمیم بگیرند که بین پذیرفتن ایران مجهز به تسلیحات اتمی یا حمله نظامی علیه ایران یکی را برگزینند.

رئیس MI6 ادامه داد: در آن زمان من معتقد بودم که بسیار سخت است که نخست وزیر اسرائیل یا رئیس جمهور آمریکا، ایران دارای سلاح هسته‌ای را بپذیرند.

سر جان ساورز افزود: MI6 سلسله‌ای از عملیات‌ها را انجام داد تا اطمینان حاصل شود که تحریم‌های اعمال شده به طور بین‌المللی اجرا شده است و ما تمام چیزهایی که می‌توانیم در خاورمیانه انجام دهیم انجام دادیم تا چالش‌های باقی مانده را کاهش دهیم.

در ماه مارس نیز سر جان ساورز در جمع بیش از 20 وزیر درباره آخرین اطلاعات در زمینه افزایش نگرانی از احتمال حمله پیشگیرانه اسرائیل علیه تهران، سخنرانی کرد.

محرمانه بودن این جلسه تا بدان جا بود که وزیران کابینه مجبور شدند که تلفن‌های همراه خود را خارج از اتاق جلسه بگذارند.

گمان می‌رود این جلسه درباره توانایی نظامی اسرائیل در تخریب سایت‌های هسته‌ای ایران است که در اعماق زمین قرار دارد.


کاوشگر روز : انتشار این دسته اخبار با اهداف روانی است  نخست  توانایی مجموعه خودش بزرگنمایی نموده  وبه رخ مخاطبان بکشد و مرعوب سازی کند دوم اینکه  القای  مخاطبان  خود که  ایران دنبال  تسلیحات هسته ای   بوده فقط بحث زمان مانده است  اما واقعیت آن است شالوده  این سازمان ها بر مبنای دروغ و فریب بنا شده است تولیدات و  محصولات آنها غیر از جعل  و افترا برای جامعه بشری  چیزی دیگری نخواهد بود

[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 14:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تولید انبوه "تیربار اخگر" به‌زودی آغاز می‌شود

یک مقام عالی ارتش اعلام کرد: 

این سلاح ایرانی دارای کالیبر 7.62 میلیمتر و شش لوله بوده و بیشینه نواخت تیر آن چهارهزار تا پنج‌هزار گلوله بر دقیقه و برد نهایی آن بیش از هزار متر اعلام شده که با عملیاتی‌شدن آن، توان دفاعی واحدهای زمینی کشورمان به‌طور چشمگیری افزایش می‎یابد.


[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:اخبار روز + رسانه +‌تصاویر, ] [ 14:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پشنهاد موشکی روسیه به ایران+عکس

تلاش دولت روسیه برای متقاعد کردن ایران به پس گرفتن شکایتش بابت عدم تحویل «اس 300» ادامه دارد. در این راستا، پس از آنکه ایران با درخواست های اولیه مسکو برای عدم ارجاع موضوع به مراجع بین المللی موافقت نکرد، اکنون روسیه پیشنهاد ارائه یک سامانه جایگزین را به جای «اس 300» مطرح کرده است.


S-300 missile systemS-300PMU2 (SA-10B)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e4/Tor-M1_SAM_(2).jpg/300px-Tor-M1_SAM_(2).jpg


تلاش دولت روسیه برای متقاعد کردن ایران به پس گرفتن شکایتش بابت عدم تحویل «اس 300» ادامه دارد. در این راستا، پس از آنکه ایران با درخواست های اولیه مسکو برای عدم ارجاع موضوع به مراجع بین المللی موافقت نکرد، اکنون روسیه پیشنهاد ارائه یک سامانه جایگزین را به جای «اس 300» مطرح کرده است

ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:رسانه +‌اخبار روز + تصاویر, ] [ 14:11 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جاسوسي که انفجار حرم ائمه (ع) را طراحي کرد

وي طرح انفجار تعدادي از حرم هاي ائمه عليهم السلام و مساجد و حسينيه هاي شيعيان در سراسر جهان را آماده کرد.

 

"تام دانيال" جاسوس سازمان اطلاعات و امنيت ايالات متحده آمريکا (CIA) است.
او با بلند کردن ريش خود و تغيير نام، خود را شيخ "أبو اللواء الصوري" معرفي کرده و موفق شد در مأموريتي چند ساله به گروهک تروريستي القاعده بپيوندد و پس از پايان مأموريتش، با اطلاعات و رازهاي سرشاري از القاعده، به آمريکا بازگشت.
البته وي با يک گذرنامه جعلي لبناني با نام "تيسير جودت عبدالهادي" خود را به القاعده رساند و با هماهنگي آنان نام شيخ "أبو اللواء الصوري" را براي خود انتخاب کرد.
"تام دانيال"‌ خود را يک لبناني که از سال ها پيش در مکزيک زندگي مي کرده،‌ معرفي کرد و موفق شد بر برخي مشکلات زباني و لهجه اي – به دليل ضعيف بودن زبان عربيش – فائق آيد.
او بعد از پيوستن به القاعده، موفق شد با هوش و زکاوتي که داشت، به سرعت رشد کند و به يکي از تصميم گيران و طراحان اصلي اين شبکه تبديل شود.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 14:9 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

نقاشي هاي حيرت انگيز سه بعدي روی کاغذ

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 

 

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 22 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 13:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عکسهای برگزیده جهان

 

 

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 22 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 13:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

لحظات خوش در کنار خانواده

تا حالا شده این جور موقعیتها در کنار خانواده برای خودت ایجاد کنی ؟

خیلی حال میده !!!

[ شنبه 22 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 13:9 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شما هم می توانید این کار را انجام بدهید ؟

[ شنبه 22 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

الان دوست داشتی کجا بودی ؟

[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:اخبار روز + رسانه + تصاویر, ] [ 9:45 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شارژ تروریست ها توسط آمریکا

شارژ تروریست ها توسط امریکا!

[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:2 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

نظر شما در این باره چیه ؟

یک روز یه ترکه ...
اسمش ستارخان بود، شاید هم باقرخان.. ؛
خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛
یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش
و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو،
برای اینکه ما تو این مملکت آزاد زندگی کنیم

یه روز یه رشتیه ...
اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛
برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلق شاه تلاش کرد،
برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛
اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

یه روز یه لره ...
اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛
ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود
و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد

یه روز یه قزوینی یه ...
به نام علامه دهخدا ؛
از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد

یه روز ما همه با هم بودیم ...،
فارس و آذري و كرد و گيلك و مازني و لر و بلوچ و عرب و تركمن و قشقايي و ...

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ... ؛

حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم !!!
و اینجوری شادیم !!!

این از فرهنگ ایرانی به دور است.
آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند.
پس با همدیگه بخندیم نه به همدیگه 

آنقدر این مطلب را بخوانیم تا عادت زشت در خندیدن
به هموطن( آنکه در دیده ما جا دارد ) در ما بمیرد و با هم یکی باشیم مثل همیشه،
مثل زمان های سختی و مثل زمان های جشن و افتخار

[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 14:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ماجرای حاتم بخشی حافظ

شعر حافظ شیرازی

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

شعر صائب تبریزی در جواب حافظ

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سر و دست تن و پا را

هر آن کس چیز می بخشد ز ملک خویش می بخشد

نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را

شعر شهریار در جواب صائب

 اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم تمام روح و اعضا را

هر آنکس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد

نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را

سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند

نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دلها را

[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

این شش جانور را نکُشید

بی‌تردید شما نیز در میان افراد جامعه بسیار شنیده‌اید که فلان جاندار را نباید کشت و فلان موجود را باید از بین برد، ولی جالب است بدانید پیامبر (ص) درباره شش جانور سفارشی نموده و کشتن آن‌ها را نهی کرده‌اند.

در التهذیب، جلد ۹ آمده است: «عَنِ النَّبی (ص) نهی عَن قَتلِ السِّتَّةِ: النَحلَةِ، و النَّملَةِ، و الضِّفدع، و الصُّردِ، والهُدهُد، وَالخُطّافِ...» که در مجموع بیانگر این مطلب است که انسان از کشتن شش جانور منع شده است که عبارتند:
۱- زنبورعسل؛ چون از گیاهان خوشبو ارتزاق می کند و انگبین (عسل) تولید می نماید.
۲- مورچه؛ چون درزمان حضرت سلیمان (ع) که خشکسالی آمد، از خداوند طلب باران نمود.
۳- قورباغه؛ چون در زمان حضرت ابراهیم (ع) دید که آن حضرت را در آتش انداختند و از خدا خواست تا به کمک او برود و به اندازه ی خودش اقدام کرد.
۴- جغد؛ چون پس از فرود حضرت آدم (ع) بر زمین او یک ماه راهنمای آدم (ع) بود، از نواحی سراندیب تا حوالی جده.
۵- هدهد (شانه به سر)؛ چون او راهنمای حضرت سلیمان (ع) به شهر بلقیس بود.
۶- پرستو (در عربی آن را خطاف یا ابابیل گویند)؛ این حیوان که پرنده ای کوچک با بال های دراز و سیاه است و بیشتر در سقف خانه ها لانه می گذارد؛ چون بر اثر ستم هایی که به اهل بیت پیامبر (ص) رسیده است، در آسمان می چرخد و حمد می گوید، از این رو روا نیست که آن کشته شود.

[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:34 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

وصیت نامه تکان دهنده یک شهید به مادرش

http://a4keshi.ir/wp-content/uploads/2013/07/5869650144894557215.jpg

[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:28 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ماه میهمانی خدا

حلول ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی خدا بر تمامی مسلمانان جهان مبارک باد

 

[ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

قبول دارید پوشیدگی، دوامی برای زیباییست؟

[ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:رسانه + تصاویر + اخبار روز, ] [ 10:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

چگونه خلبان یك جنگنده شویم؟

خیلی از جوانان ایرانی آرزو دارند كه روزی بتوانند خلبان (جنگنده) شوند.

ارتــش جمهوری اسلامی ایران هر ســـاله به­منظور گزینش و جذب نیروهای  خود اعم از زمینی، هوایی، پدافند و دریایی اقدام به برگزاری آزمون می­كند.  برای ورود به دانشگاه هوایی شهید ستاری و خلبان شدن نیز باید از طریق همین آزمون اقدام كرد


ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:18 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عشق


فرید بابا
عشق اون نیست که وقتی دیدیش دلت بلرزه
عشق اونه که وقتی نمیبینیش دلت میخواد کنده شه ...
خانه سبز - خسرو شکیبایی

[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:اخبار روز + تصاویر + رسانه, ] [ 11:39 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جاده ی مرگ

بنا بر گزارش انجمن بین المللی سفرهای امن جاده ای، عنوان

خطرناک ترین جاده دنیا به جاده یونگاس در بولیوی آمریکای جنوبی

 تعلق می گیرد. اگر جاده های دیگر خطرناک به نظر می رسیدند،

 پا گذاردن در این جاده نوعی خودکشی محسوب می شود.

این جاده دهه 1930 توسط زندانیان جنگ پاراگوئه ساخته شد.

 یونگاس با اسم مستعار "جاده مرگ" تنها مسیری است که از اعماق

 جنگل آمازون و رشته کوه های بلند آَندز و دره های عمیق

 آن می گذرد تا دو شهر لاپاز و کورویکو را به هم متصل کند.

رانندگی در طول مسیر جاده یونگاس همانند رانندگی

بر روی ترن هوایی است. در بعضی از نقاط ارتفاع جاده به 3600 متر

 از سطح دریا می رسد حال آنکه دره ای با عمق 2800 متر

 به فاصله چند سانتی متر از کنار جاده قرار دارد و کوچکترین

 خطا باعث سقوط به آن دره عمیق مرگبار می شود. تصاویر در

فصول مختلف سال و از مکان های متفاوت این جاده تهیه شده است

 

جاده مرگ، خطرناک ترین جاده جهان (عکس)| HiPersian.Com
جاده مرگ، خطرناک ترین جاده جهان (عکس)| HiPersian.Com
[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:37 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

هشت توانایی شگفت انگیز کودکان زیر ۲ سال

لطفا کودکان را دست کم نگیرید

بچه ها خیلی باهوش تر از چیزی هستند که ما بزرگ ترها فکر می کنیم. اینکه می گوییم بچه ها، منظورمان بچه های زیر ۲ سال است که می توانند به سادگی زشتی ها و زیبایی های اطرافشان را درک کنند و خوشحال، عصبانی یا ناراحت شوند. اگر شما هم فرزند زیر ۲ سال دارید، بد نیست نگاهی به این ۸ ویژگی شگفت انگیز بیندازید تا راه ورسم برخوردی بهتر و مناسب تر را با آنها بدانید.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تصاویر زیبا و جالب

Photo: ‎قصر ماسه ای
به این هنرمند از 20 چه نمره ای میدین ؟‎

قصر ماسه ای

Photo: ‎غروب افتاب در کالیفرنیا
فوق العادس ایم منظره ...‎

غروب آفتاب در کالیفرنیا

Photo: ‎هتلی در چين ، فوق العادس‎

هتلی آبی در چین (نصف آن زیر آب است)

Photo: ‎کوه، چین
خیلی زیباست‎

کوهی در چین

Photo: ‎ایتالیا
فوق العادس ...‎

ایتالیا

 

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:رسانه + تصاویر + اخبار روز, ] [ 14:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

باز هم کوبا را بردیم/ ایران 3 - کوبا 1

تیم ملی والیبال ایران دومین مسابقه خود با کوبا در لیگ جهانی والیبال را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. ایران با این برد در جدول گروه B دوازده امتیازی شد و به یک قدمی صربستان 13 امتیازی رسید.

تیم ملی والیبال ایران دومین مسابقه خود با کوبا در لیگ جهانی والیبال را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

صبح امروز دو تیم ایران و کوبا در چارچوب مسابقات لیگ جهانی والیبال در سالن سیدواد دپورتیوا شهر هاوانا به مصاف هم رفتند و ملی پوشان ایران این مسابقه را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود تمام کردند.

ست اول این مسابقه با نتیجه 25 بر 22 به سود کوبا تمام شد اما ایران در سه ست بعدی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 22 پیروز شد تا در مجموع 3 بر 1 از سد حریف خود بگذرد.



تیم ملی والیبال ایران با این برد در جدول گروه B دوازده امتیازی شد و به یک قدمی صربستان 13 امتیازی رسید. ایران همچنان در رده پنجم گروه B قرار دارد.

حریف بعدی تیم ملی والیبال ایران، آلمان است. مسابقه ایران و آلمان، 21 تیر ماه در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بچه ها متشکریم

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:59 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

غلط زیادی!

 
ارتش ایمانی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
باز هم حرفهای گنده تر از دهانشان گفتند :
صدام ملعون دیکتاتور عراق در آغاز جنگ با ایران در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود مابقی سئوالات و مصاحبه را چند روز دیگر در تهران ادامه می دهیم و این چند روز تبدیل شد به 8 سال . تازه بعد از هشت سال، باز هم صدام به آرزوش نرسید و بعدها این آرزو رو با خودش به گور برد.

حالا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) گفته که: « آمریکا میتونه در عرض سه هفته،خطوط دفاعی ایران رو در هم بشکنه».

مثل اینکه یادشون رفته که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توی ایران و در زمانیکه ایران در اوج ضعف،قرار داشت و همین پنتاگون، برای رهایی گروگانها کماندوهای خودشو به ایران فرستاد، ولی به اذن خدا چه بلایی بر سر این کماندوها اومد!!!

مثل اینکه یادشون رفته که ایران با رخنه به مغز الکترونیکی پهباد آمریکایی تونست اونو به زمین بنشونه و قدرت نهفته ی خودشو به آمریکا نشون بده !

با همه اینها باز هم درس عبرت نمی گیرند !

 

 

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سوال شد از مولا علی (ع):

 

1) کدام روز نیرومندتر و بهتر است؟ فرمود: آن روزی که بر هوای نفس خود پیروز و مسلط شوی.

 

 

2) کدام خواری، خوارتر است؟ فرمود: حرص دنیا بر تو چیره شود که گناه کنی.

 

 


3) کدام فقر سخت‌تر است؟ روزی که کفر بر تو مسلط شود.

 

 


4) کدام رفیق بدتراست؟ رفیقی که معصیت خدا را برایت بیاورد و تو را اهل معصیت کند.

 

 

 
5) کدام خلق بدتراست؟ کسی که دینش را به دنیا بفروشد و به خاطر دنیا دین را تباه کند.

 

 

 
6) کدام کس زیرک‌تر است؟ کسی که راه حق از باطل را بشناسد و باطل را رها کند و به حق گراید.

 

 

 
7) کدام شخص بردبارتر است؟ کسی که خشم خود را فروخورد برای رضای خدا.

 

 

 
8) کدام کس رای ثابت‌تری دارد؟ مولا (ع) فرمود: آنکه مردم او را نفریبند و دنیا فریبش ندهد.

 

 

 
9) کدام کس احمق‌تر است؟ مولا (ع) فرمود: آنکه زیرورو شدن دنیا را ببیند باز فریب بخورد.

 

 

 
10) کدام مردم افسوس‌خورتر است؟ مولا (ع) فرمود: آنکه از دنیا و آخرت محروم است.

 

 

 
11) کدام مردم کورترند؟ مولا (ع) فرمود: آنکه کاری بکند برای غیر رضای خدا و ریاکار باشد.

 

 

 
12) کدام قناعت بهتر است؟ مولا (ع) فرمود: آنکه قانع باشدبه آنچه خدا روزیش کرده است.

 

 

 
13) کدام معصیت سخت‌تر است؟ مولا (ع) فرمود: معصیت در دین که احکام را زیر پا بگذارد.

 

 


14) کدام عمل پیش خدا محبوب‌تر است؟ مولا (ع) فرمود: انتظار ظهور امام‌زمان (عج) با عمل به دستورات قرآن و اهل بیت (ع).

 

 15) کدام عمل پیش خدا بزرگ‌تر است؟ مولا (ع) فرمود: در برابر خدا و رسول تسلیم بودن و امر اطاعت کردن.

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:52 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

گزارش تصويري / اورهال جنگنده های ارتش جمهوری اسلامی ایران

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یک سخن حکیمانه

از استادی پرسیدﻧﺪ: آﯾﺎ ﻗﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻋﺎﺷﻖ شود؟

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ!

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺁﺏﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﯾﺪ؟ ...

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺑه ﺨﺎﻃﺮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺳﺖ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯾﺪ؟

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 14:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یاد و خاطره ....

یاد و خاطره مسافرین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که در حمله موشکی ناو آمریکایی به دیار باقی شتافتند را گرامی می داریم .

 

 

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 15:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دریادار سیاری: تاکتیک نیروی دریایی "عاشورایی" است.

بهشت ایران - دریا دار سیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بعد از انجام عملیات آزادسازی کشتی تجاری در آبهای آزاد در شمال اقیانوس هند، از نیروی دریایی سوال می کردندکه تاکتیک شما چیست و ما می گفتیم که تاکتیک ما تاکتیک عاشورایی و شعار و راه ما، راه حسین(ع) است.

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ] [ 15:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تروریست پروری...!


تروریست پروری...!

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 15:12 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]