اعتکاف ، قدرت برترساز ج .ا.ا


رهبری فرمودند، سنت حسنه اعتکاف را از مظاهر قدرت انقلاب اسلامی در نهادسازی  است و  در برنامه‌ریزی‌ها اعتکاف اصل بر نزدیک کردن ذهن و دل معتکف به خداوند باشد  و بر اساس تدبیر درست رهبری  و  وجود دین خواهی در احاد مردم این سنت حسنه چندین سالی است در ج. ا.ا رونق گرفته و استقبال زاید الوصفی شده است و امسال حضور کمی  وکیفی معتکفین به مراتب از سال  های گذاشته پر شورتر بوده است هر چند رسانه های داخلی و خارجی در انعکاس آن کوتاهی کردند  و  در حالی که این روزها مساجد ایران مملو  از جوانانی است که در حال راز و نیاز با خدای خود هستند، رسانه‌های غربی، به عنوان حاضران همیشه در صحنه برای بازتاب وقایع ایران به نفع خود، این بار خود را به خواب  خرگوشی زده‌اند.

 
 
همه ما  بدانیم در معرض تهاجم فرهنگی هستیم و ابزارهای رسانه‌ای استکبار جهانی در یأس آفرینی وخدا زدایی سرسیمه و پر شتاب فعالیت می کنند، لذا اعتکاف علاوه  بر بعد دینی، از بعد سیاسی نیز قابل تأمل است که در آن موجی از انسان‌‌های معتقد، متدیّن، پای کار و آماده در ظاهر یک عمل عبادی انجام می‌دهند اما در حقیقت به نوعی ،قدرت نرم   اسلام و نظام ج .ا.ا  را به رخ ایادی شیطان می کشند
ماموریت ویژه  در جنگ نرم خارج ساختن خدا  از زندگی بشر و جایگزین  کردن منیت در زندگی  است و کارکرد ویژه اعتکاف ،آشتی  و انس با خداوند و جایگزینی معنویت در زندگی است بنابراین  حضور روز افزون جوانان در اعتکاف، نوعی  تولید قدرت برتر و مقابله  ریشه ای با جنگ نرم حریف به شمار می آید
 
. .. امروزه اعتکاف یکی از رویش های انقلاب می باشد که طی سال های گذشته بر پویایی آن افزوده می شود و و با استقبال جوانان عزیز ماروبه رو شده است: جوانی که در اعتکاف طعم شیرین ایمان و انس با خدا رو می چشد و لذت های مادی و شهوانی را دیدگانش حقیر و بی ارزش می شود ، به آسانی در گرداب باورهای غلط دینی دشمن ساخته  گرفتار نمی شود . از طرفی باید بدانیم از  ابتدای خلقت بشریت تاکنون در هر برهه‌ای از تاریخ جوانان به عنوان خط‌شکن معرفی شده‌ و تأثیرات به‌سزایی در تعیین سرنوشت جوامع داشته‌اند. و  در انقلاب جمهوری اسلامی ایران جوانان در تظاهرات‌ها، هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی و علم و فنآوری همیشه پیش‌تاز بوده و به همین دلیل است که دشمنان سعی در انحراف جوانان از مسیر پیشرفت دارند.  که اعتکاف بزرگترین خنثی‌کننده توطئه‌ دشمنان است.

[ چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:اعتکاف + کاوشگر روز, ] [ 8:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم

افسران - زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم

زمانی که صدام شهرهای ایران را موشک باران و بمباران می کرد، تیمسار آبشناسان نامه‌ای به صدام نوشت که خیلی خواندنی است و یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلای ایران است...
«اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی، محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد».
در جواب نامه، صدام، ژنرال قادر عبدالحمید را با گروه ویژه‌اش به دشت عباس فرستاد تا به تیمسار آبشناسان یک جنگ تخصصی را نشان بدهد.
سال‌ها قبل در اسکاتلند، تیمسار آبشناسان، ژنرال عبدالحمید و گروهش را در مسابقه کوهنوردی ارتش‌های منتخب جهان دیده بود. آن‌جا گروه او اول شد و عراقی‌ها هفتم شدند. حالا در میدان جنگ حقیقی دوباره مقابل ژنرال قادر عبدالحمید قرار گرفت و بعد از یک درگیری طولانی، لشکرش را شکست داد و خود او را اسیر کرد.
زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم ..

[ چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:ارتش + صدام + کاوشگر روز, ] [ 8:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

قدرت‌ موشكي ايران ناوگان ‌دريايي آمريكا را نابود مي‌كند

 قدرت‌ موشكي ايران ناوگان ‌دريايي آمريكا را نابود مي‌كند

يك روزنامه الجزايري نوشت: سامانه موشکي ايران قادر است در دقايق نخست درگيري، تمام قسمت‌هاي ناوگان دريايي آمريكا را در خليج فارس متلاشي و به لاشه كشتي و ناو جنگي تبديل كند.

در ادامه گزارش "برگ‌هاي برنده و واكنش سهمگين ايران به حمله احتمالي آمريكا-اسرائيل، به روزنامه الجزائري «الشروق» اشاره مي شود كه در مقاله‌اي طولاني درباره رويارويي احتمالي اسرائيل و آمريكا با ايران نوشت: پيش از آنكه وارد جزئيات طرح‌هاي جنگي [دفاعي] جمهوري اسلامي [ايران] براي مقابله با تجاوز احتمالي بشويم، در ابتدا به موقعيت نظامي و امكانات ژئواستراتژيك و سياست‌هايي كه به ايران امكان مي‌دهد از همه برگ‌هاي بازي استفاده كند مي‌پردازيم.

الشروق افزود: علاوه بر اين به فن‌آوري پيشرفته‌اي مي‌پردازيم كه ايران را قادر ساخته است تا قدرتي نظامي در منطقه باشد كه نه تنها بتواند از خود دفاع كند بلكه بتواند با قدرت‌هاي جهاني و منطقه‌اي و در رأس آنان با آمريكا و رژيم صهيونيستي مقابله كند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:قدرت موشکی + ناوگان آمریکا + کاوشگر روز, ] [ 10:34 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

این جاده‌ اعتماد به نفس را می‌کشد!

به نقل از دیلی‌میل، پل «اِشیما اوهاشی» در ژاپن که سومین پل بلند از نوع خود است آن‌قدر شیب دارد که کشتی هم می‌تواند از زیر آن عبور کند. این پل بتنی حدود یک مایل (1.6 کیلومتر) در امتداد دریاچه ناکائومی قرار دارد و دو شهر ماتسوئه و ساکایمیناتو را به هم متصل می‌کند. گفتنی است عرض این پل 11.4 متر است.

جاده‌ای که اعتماد به نفس راننده‌ها را به هم می‌ریزید!


شیب باورنکردنیِ آن باعث شده که این پل بیشتر شبیه یک ترن هوایی به نظر برسد. اخیرا از این پل در تبلیغات کارخانه‌های خودروسازی‌ها برای آزمایش خودرو استفاده شده است.

جاده‌ای که اعتماد به نفس راننده‌ها را به هم می‌ریزید!

جاده‌ای که اعتماد به نفس راننده‌ها را به هم می‌ریزید!

 

[ یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:اعتماد به نفس + جاده + کاوشگر روز, ] [ 15:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عروس زاگرس ...

ایلام که به عروس زاگرس معروف است با پیشینه ی تاریخی کهن و آب و هوای متنوع خود گردشگران ایران و جهان را به سوی خود فرا می خواند. شمال این استان آب وهوای سرد و کوهستانی دارد و نواحی جنوبی آن گرم و بیابانی است.

 

[ یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:ایلام + عروس زاگرس + کاوشگر روز, ] [ 15:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

زیبایی های ایران - جنگل ابر

جنگل ابر

جنگل ابر شاهرود قسمتی از قدیمی‌ترین و زیباترینجنگلهای هیرکانی است که با گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، یکی از زیباترین تقاط شهرستان شاهرود می‌باشد. این جنگل با ۳۵ هزار هکتار وسعت در ادامه جنگل‌های سرسبز شمال کشور به دلیل این که در اغلب مواقع فضای این جنگل را اقیانوسی از ابر فراگرفته به این نام مشهور است. در این جنگل ابرها آنقدر به درخت‌ها نزدیک اند که به‌نظر می‌رسد جنگل بر روی ابرها سوار است و می‌توان در میان ابرها گشت و گذار کرد و به باور بسیاری از گردشگران یکی از زیباترین چشم‌اندازهای طبیعت ایران محسوب می‌شود.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:ابر کوه + شاهرود + جنگل + کاوشگر روز, ] [ 15:43 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خاطره ای که شهید مطهری را 20 دقیقه خنداند!

علامه جعفری می گوید :فردی برای من تعریف میکرد که: تو یکی از زیارتام که مشهد رفته بودم به امام رضا گفتم یا امام رضا دلم میخواد تو این سفر خودمو از نظر تو بشناسم که چه جوری منو می بینی .نشونه شم این باشه که تا وارد صحنت شدم  از اولین حرف اولین کسی که با من حرف می زنه من پیامتو بگیرم.وارد صحن که شدم خانوممو گم کردم  اینور بگرد،اونور بگرد،یه دفعه دیدم داره میره .خودمو رسوندم بهش و از پشت سر زدم بهش که کجایی؟ روشو که برگردوند دیدم زن من نیست.بلافاصله بهم گفت :*خیلی خری*حالا منم مات شده بودم که امام رضا عجب رک حرف میزنه؛ زنه که دید انگار دست بردار نیستم و دارم نگاش می‌کنم گفتش:

نه فقط خودت، بلکه پدر و مادر و جد و ابادت هم خرن.

علامه میگوید این داستان را برای شهید مطهری تعریف کردم تا بيست دقیقه می خندید.

[ یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:خنده مطهری + خاطره + علامه جعفری + کاوشگر روز, ] [ 15:42 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اعتمادبه‌نفس ملی ،چرایی وضرورت؟

                    

انقلاب اسلامی امکان پیاده‌سازی هویت ملی اسلامی را فراهم کرد و دفاع مقدس از آن حفاظت نمود. بدون وجود اعتمادبه‌نفس ملی در ساختارهای هویت ملی-اسلامی، این امکان میسر نبود. اعتمادبه‌نفس ملی زمینه‌ی لازم برای انجام اموری را فراهم ساخت که نتیجه‌ی عمیق و روانی آن امور حفاظت و تقویت از هویت ملی اسلامی بود.

 اعتمادبه‌نفس ملی

اعتماد به‌ نفس ملی

[ یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:اعتماد به نفس + کاوشگر روز, ] [ 15:10 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

منطق و پیش بینی قرآن در خصوص نتایج مذاکرات 5+1

وَ لَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً)؛ (نساء: 14)


و خداوند هرگز بر [زیان [مؤمنان برای کافران راه [تسلطی] قرار نداده است.

درحالی نمایندگان ایران به مذاکرات ادامه می دهند که پس از اینکه آمریکا و کشور های اقماریش  متقاعد شده اند، ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، آمریکا بهانه نظارت بر تاسیسات نظامی را مطرح کرده و آن را شرط برداشتن تحریم ها کرده است.
 
اما خداوند متعال در قرآن کریم در مورد خواسته های پی در پی و بهانه گیری های زیاد از حد مسیحیان و یهودیان در مورد مسلمانان اینگونه می فرماید:
وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ ﴿۱۲۰﴾
ترجمه: و هرگز یهودیان و ترسایان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنکه از کیش آنان پیروى کنى بگو در حقیقت تنها هدایت‏ خداست که هدایت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى که تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پیروى کنى در برابر خدا سرور و یاورى نخواهى داشت (۱۲۰)
همچنین در سوره بقره آیه 217 خداوند می فرماید: وَلاَ یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىَ یَرُدُّوکُمْ عَن دِینِکُمْ
ترجمه: و آنان پیوسته با شما مى‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند.
در مذاکرات هسته ای هم تا کنون اوضاع به همین شکل بوده است. ابتدا می گفتند غنی سازی در راستای بمب اتمی نباید داشته باشید. بعد از آن می گویند هرگونه تحقیقات و توسعه را باید تعطیل کتصویر: http://www.hadidnews.com/images/docs/000015/n00015558-b.jpgنید. حالا می گویند ما باید به تاسیسات نظامی ایران نیز نظارت داشته باشیم. در قدم دوم خواهند گفت ایران چون تهدیدی برای منطقه است باید تسلیحات نظامی خودش را کاهش دهد تا تحریم ها را برداریم. و اگر این گام را هم برداریم آنها حمایت حکومت جمهوری اسلامی از حزب الله و فلسطین و انصار الله و ... را بهانه خواهند کرد تا تحریم ها را تشدید کنند و یا اینکه بر ندارند. و پس از آن به بهانه رعایت حقوق بشر می گویند زندانی های سیاسی را باید آزاد کنید و برای احترام به حقوق زن ها باید قانون حجاب را بردارید تا زن ها با هر پوشش برهنه ای که دوست داشتند در کوچه و بازار ظاهر شوند. و یقین این موارد خواسته پایانی آنها برای رفع تحریم ها نخواهد بود. آ
[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:منطق + مذاکرات هسته ای + کاوشگر روز, ] [ 9:36 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

داستن آموزنده قهوه زنگی ....

چند دوست دوران دانشجویی که پس از فارغ التحصیلی هر یک شغل های مختلفی داشتند و در کار و زندگی خود نیز موفق بودند، پس از مدت ها با هم به دانشگاه سابق شان رفتند تا با استادشان دیداری تازه کنند. آنها مشغول صحبت شده بودند و طبق معمول بیشتر حرف هایشان هم شکایت از زندگی بود. استادشان در حین صحبت آنها قهوه آماده می کرد. او قهوه جوش را روی میز گذاشت و از دانشجوها خواست که برای خود قهوه بریزند.  روی میز لیوان های متفاوتی قرار داشت; شیشه ای، پلاستیکی، چینی، بلور و  لیوان های دیگر. وقتی همه دانشجوها قهوه هایشان را ریخته بودند و هر یک لیوانی در دست داشت، استاد مثل همیشه آرام و با مهربانی گفت...  بچه ها، ببینید؛ همه شما لیوان های ظریف و زیبا را انتخاب کردید و الان فقط لیوان های زمخت و ارزانقیمت روی میز مانده اند.  دانشجوها که از حرف های استاد شگفت زده شده بودند، ساکت بودند و استاد حرف هایش را به این ترتیب ادامه داد: «در حقیقت، چیزی که شما واقعا میخواستید قهوه بود و نه لیوان. اما لیوان های زیبا را انتخاب کردید و در عین حال نگاه تان به لیوان های دیگران هم بود. زندگی هم مانند قهوه است و شغل، حقوق و جایگاه اجتماعی ظرف آن است. این ظرف ها زندگی را تزیین می کنند اما کیفیت آن را تغییر نخواهند داد. البته لیوان های متفاوت در علاقه شما به نوشیدن قهوه تاثیر خواهند گذاشت، اما اگر بیشتر توجه تان به لیوان باشد و چیزهای با ارزشی مانند کیفیت قهوه را فراموش کنید و از بوی آن لذت نبرید، معنی واقعی نوشیدن قهوه را هم از دست خواهید داد. پس، از حالا به بعد تلاش کنید نگاه تان را از لیوان بردارید و در حالیکه چشم هایتان را بسته اید، از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:داستان زندگی + قهوه + کاوشگر روز , ] [ 9:34 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ارتش ایران یکی از منظم ترین و نوآورترین ارتشهای جهان است.

[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:ارتش منظم + ایران + کاوشگر روز, ] [ 9:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ایران جزو 5 قدرت سایبری

ایران جزو 5 قدرت سایبری

روزنامه دیلی‌تلگراف-تهدید سایبری که در ماه‌های اخیر بزرگ‌نمایی آن در دستور کار ویژه مقامات آمریکایی قرار گرفته توسط کیت الکساندر رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا هم مورد تأکید قرار گرفت. وی می‌گوید ایران در کنار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و روسیه یکی از 5 بازیگر بزرگ عرصه سایبری است. بزرگترین تهدیدی که وجود دارد، حمله‌ای فاجعه‌بار به زیرساخت‌های انرژی است. ما برای چنین چیزی آماده نیستیم.

[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:قدرت سایبری + ایران + کاوشگر روز, ] [ 9:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تولد حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام

میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب ، کننده در خیبر، ابوالائمه، اسد الله الغالب، ساقی کوثر، بر تمامی مسلمین جهان به خصوص شیعیان آن حضرت مبارک

[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:حضرت علی + کاوشگر روز, ] [ 9:29 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

به بهانه روز پدر ...

[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:روز پدر + کاوشگر روز, ] [ 9:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دکتر روحانی در شیراز ...

عکس/ زیارت روحانی از حرم مطهر شاهچراغ(ع)

 

 

[ پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:رئیس جمهور + شیراز + شاهچراغ ذ+ کاوشگر روز, ] [ 9:19 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سی و چهار سال گذشت

داستانهای کوتاه از زندگی شهیدشیرودی

امروز 8 اردیبهشت، سی و چهارمین سالگرد شهادت خلبانی شجاع و دلیر به نام علی اکبر شیرودی است که مردانه جنگید و مظلومانه به شهادت رسید. به این بهانه نگاهی به زندگی و چند خاطره از حیات مادی او خواهیم داشت.
زندگی نامه شهید علی اکبر شیرودی

داستان‌هایی كوتاه از زندگي خلبان شهيد شيرودي

امیر سرافراز ارتش اسلامی سرتیپ خلبان شهید علی اکبر شیرودی، در دی ماه 1334 در شیرود تنکابن به دنیا آمد.

وی دوران ابتدایی و دبیرستان را در تنکابن پشت سر گذاشت.
سپس به تهران رفت و پس از طی مراحل جذب در هوانیروز و آموزش خلبانی به اصفهان اعزام شد.
شهید شیرودی در طول دوران قبل از انقلاب در زمینه‌های مذهبی فعالیت می‌‌کرد و علیه رژیم شاه فعالیت‌هایی را انجام می‌داد.
شهید شیرودی با اتمام تحصیلات متوسطه در سال 1351 وارد ارتش شد و دوره مقدماتی خلبانی را در تهران به پایان رساند .
سپس دوره هلی کوپتری کبرا را در پادگان اصفهان دید و با درجه ستوانیاری فارغ التحصیل شد .
شهید شیرودی پس از جریانات پیروزی انقلاب و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سپاه غرب کشور پیوست.
زمانی که جنگ کردستان آغاز شد شیرودی ساعتی ازجنگ فاصله نگرفت.
 شهید تیمسار فلاحی او را ناجی غرب و فاتح گردنه ها و ارتفاعات آربابا ، بازی دراز ، میمک و دشت ذهاب وپایگاه ابوذر معرفی می کرد .
شهید شیرودی بالاترین ساعت پرواز در جنگ را در جهان دارد و با بیش از 40بار سانحه و بیش از 300 مورد اصابت گلوله به هلی کوپترش ولی باز سرسختانه می جنگید و همیشه عاشق به تمام معنی بود.
شهید علی اکبر شیرودی در نهایت به خلوصی که خواهانش بود رسید و مورد دعوت حق قرار گرفت و در هشتم اردیبهشت ماه سال 1360 در حالیکه تانک های عراقی به طرف قره بلاغ دشت ذهاب در حرکت بودند با هلی کوپتر به مقابله با آنان پرداخت و پس از انهدام چندین تانک از پشت سر مورد اصابت گلوله تانک قرار گرفت و به شهادت رسید .
جنازه شهید شیرودی پس از تشیع باشکوه در روستای شیرود تنکابن به خاک سپرده می شود.
از شهید شیرودی دو فرزند به نام عادله و ابوذر که در هنگام شهادت پدر ۴ساله و ۱ ساله بودند به یادگار مانده است.

داستان‌هایی كوتاه از زندگي خلبان شهيد شيرودي

خلبانی متعهد
شهید شیرودی در سال 1351 وارد دوره مقدماتی آموزش خلبانی شد و پس از مدتی برای گذراندن دوره کامل به پادگان هوانیروز اصفهان منتقل شد. او با پایان دوره آموزش هلیکوپتر کبری به عنوان خلبان به استخدام ارتش درآمد. خلبانی متعهد، مسلمان، عاشق مردم مظلوم و ستمدیده، مقلد امام خمینی(ره) و طاغوت ستیز. یکبار در مانوری که قرار شده بود یکی از اعضاء خاندان طاغوت هم در آن شرکت کند، شهید شیرودی تصمیم گرفت با هیلکوپتر خود به جایگاه بزند تا با این عملش، ضمن شهید شدن، آن عضو ناپاک پهلوی را از روی زمین بردارد. اما این مانور هرگز برگزار نشد و شهید شیرودی نتوانست به مقصود خودش برسد.
خلبانی جسور و فدارکار
وقتی جنگ شروع شد، بنی‌صدر دستور تخلیه پادگانها را صادر کرد، شهید شیرودی آن موقع در پایگاه هوانیروز کرمانشاه بود. دستور داده شده بود که ضمن تخلیه پادگانها، زاغه مهمات را نیز با یک راکت از بین ببرند.
اما شیرودی می‌گوید که حیف نیست این همه مهمات از بین رود. او با کمک چندتن از هم رزمانش با هیلکوپتر به صف مهاجمان عراقی هجوم برده و آنان را متوقف می‌سازند. و با این تزکه اگر بازداشتمان کردند که چرا پادگان را تخلیه نکردید، مهم نیست چون مملکت در خطر است، جلوی دشمن ایستادگی می‌کنند. شجاعت شیرودی در تمام خبرگزاریهای جهان منعکس می‌شود. بنی‌صدر هم برای حفظ ظاهر، چند درجه تشویقی برای شیرودی صادر می‌کند و درجه او را از ستوان‌یار سوم خلبان به درجه سروان ارتقاء می‌دهد.
اما جالب‌تر از همه نحوه برخورد شهید شیرودی با این قضیه می‌باشد که در صفحه بعد آنرا مشاهده می‌کنید.
نامه شهید شیرودی
از: خلبان علی‌اکبر شیرودی
به: پایگاه هوانیروز کرمانشاه
موضوع: گزارش
  اینجانب که خلبان پایگاه هوانیروز کرمانشاه می‌باشم و تاکنون برای احیای اسلام و حفظ مملکت اسلامی در کلیه جنگها شرکت نمود‌ه‌ام، منظوری جز پیروزی اسلام نداشته و به دستور رهبر عزیزم به جنگ رفته ام.
لذا تقاضا دارم درجه تشویقی که به اینجانب داده‌اند، پس گرفته و مرا به درجه ستوان‌یار سومی که قبلاً بوده‌ام برگردانید. در صورت امکان امر به رسیدگی این درخواست بفرمائید.
باتقدیم احترامات نظامی
خلبان علی‌اکبر شیرودی

9/7/1359

شخصیتی والا

هم رزمان شهید در خصوص شخصیت والای شیرودی می‌گویند:

«روزی در تعقیب ضد انقلاب وقتی خواست راکتی شلیک کند، متوجه حضور بچه‌ای در آن حوالی شد. برگشت و ابتدا با بال هیلکوپتر بچه را ترساند که از آنجا برود و بعد از اینکه بچه از آنجا رفت، مجدداً حمله خود را آغاز نمود.»

شهید شیرودی پس از دو سال مبارزه با ضد انقلاب در غرب کشور، به اصرار روحانیون و همرزمان پاسدارش در 20/6/1359 برای یکماه به مرخصی رفت، اما بیش ا زده روز در تنکابن نماند و به محض شنیدن حمله عراق به منطقه بازگشت. در آن چند روزی هم که در مرخصی بود اغلب با لباس کار به میان روستائیان می‌رفت و در گشتزارها به سالخوردگان کمک می‌کرد.

رکورد پرواز

خود شیرودی می‌گوید:« اگر تعریف از خودم نباشد، فکر می‌کنم بالاترین پرواز جنگ در دنیا را داشته‌ام و تا به حال 360 بار از خطر گلوله‌های دشمن جان سالم به در برده‌ام. البته علت زنده ماندنم پس از چند هزار ماموریت هوایی و انجام بالاترین پروازهای جنگی، چیزی جز مشیت الهی نمی‌باشد.

در ضمن ، بیش از چهل هلیکوپتر که من خلبان آن بوده‌ام تیر خورده که البته همه آنها تعمیر شده و الان قابل استفاده می‌باشند.»

روحیه مثال زدنی

شهید علی‌اکبر شیرودی به شدت خود را وقف جنگ و خدمت به اسلام کرده بود. او در جایی عنوان کرده بود:

 «من طاقت نمی‌آورم که دور از صحنه جنگ باشم و تا ثبات منطقه برقرار نشود، استراحت نمی‌خواهم.» این روحیه به حدی عجیب بود که یکبار وقتی فرزندش مریض می‌شود، در پاسخ همسرش که از او می‌خواهد به جبهه نرود می‌گوید: «جان یک بچه در مقابل جان این همه عزیزانی که در حال جنگ هستند، ارزشی ندارد.»

یه وانت گلوله

در بهار 1358 خبری می‌رسد که عده‌ای ضد انقلاب در ارتفاعات «گهواره» در غرب تجمع کرده‌اند و قصد حمله به اسلام‌آباد را دارند.

 تیم آتشی مرکب از سه فروند هیلکوپتر کبری و یک فروند هیلکوپتر نجات به سمت منطقه موردنظر حرکتی می‌کنند. رهبری تیم آتش را شهید کشوری به عهده داشت. در حین عملیات ناگهان صدای شیرودی می‌آید که «آخ سوختم، آخ» همه هراسان از اینکه شیرودی را زدند، می خواستند منطقه را ترک کنند که صدای خنده شیرودی همه را میخکوب می‌کند. او در جواب سوالات خلبانان می گوید: «هیچی نشده، ناراحت نباشید، یه گلوله خورد بالای سرم و افتاد توی لباسم. خیلی داغه نمی‌تونم راحت بشینم.» عملیات با انهدام انبار مهمات و کشتن اشرار به پایان رسید. در بازگشت شهید کشوری به شیرودی می گوید: «راستی حالت چطوره، اون گلوله چی شد.»

 شیرودی می گوید: «فکر کنم دیگه غیب شده باشه.» کشوری می گوید: «پیدایش کند، یادگاری خوبیه» که شیرودی با خنده می گوید: «اگه می خواستم گلوله‌هایی را که به طرفم شلیک شده برای یادگاری جمع کنم، تا الان حداقل یه وانت گلوله باید داشته باشم.»

داستان‌هایی كوتاه از زندگي خلبان شهيد شيرودي

خاک

تا قبل از جنگ، من برای خاک هیچ ارزش قائل نبودم و همیشه می‌گفتم هیچ وقت برای خاک نخواهم جنگید. اما حالا یک مشت خاک این منطقه، به خاطر حفظ اسلام برای من عزیزترین چیز است. خاک این مناطق با خون شهدایی مانند کشوری و امثال اینها آغشته شده است.

مصاحبه و نماز

شیرودی در کنار هیلکوپتر جنگی اش ایستاده بود و خبرنگاران هر کدام به نوبت از او سوال می‌کردند.

خبرنگار ژاپنی پرسید: شما تا چه هنگام حاضرید بجنگید؟ شیرودی خندید. سرش را بالا گرفت و گفت: ما برای خاک نمی جنگیم ما برای اسلام می جنگیم. تا هر زمان که اسلام در خطر باشد این را گفت و به راه افتاد. خبرنگاران حیران ایستادند. شیرودی آستینهایش را بالا زد . چند نفر به زبانهای مختلف از هم پرسیدند: کجا؟ خلبان شیرودی کجا می‌رود؟ هنوز مصاحبه تمام نشده شیرودی همانطور که می رفت برگشت. لبخندی زد و بلند گفت: نماز! صدای اذان می آید وقت نماز است.

مبارزه جهانی

وقتی در مصاحبه خبرنگاران خارجی، یک خبرنگار اروپایی از او علت وارد ساختن ضربات کوبنده به قوای دشمن را می پرسد، با انگشت دوازده تانک آتش گرفته عراقی و دو فروند هیلکوپتر سوارخ سوراخ شده دشمن را نشان می دهد و می گوید:

«علت اینها فقط امداد الهی و کمک و فضل پروردگار می باشد که به ما این توانایی را می دهد.» شیرودی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا ممکن است محدوده جغرافیایی پروازهای آینده‌اش را برایشان ترسیم کند می گوید:

«بهتر است نقشه دنیا را نگاه کنید زیرا اگر امام خمینی فرمان دهد، در هر نقطه جهان که مرکز کفر است  بجنگم، حتی اگر پایتخت ممالک شما باشد، آنجا را به آتش می‌کشم.»

عمارت زیبا

این خاطره را رهبر معظم انقلاب نقل می کنند که شیرودی به یکی از برادران که از دوستان قدیمی‌اش بود، گفته بود:

 «فلانی! بیا یک خداحافظی از روی خاطر جمعی با تو بکنم زیرا می دانم که بزودی شهید می شوم.»

 این برادرمان گفته بود که خدا کند حفظ بشوی و خدمت کنی اما شهید شیرودی می گوید: «نه! من سرهنگ ،کشوری را در خواب دیدم. او به من گفت: شیرودی یک عمارت خیلی خوب برایت گرفته‌ام. باید بیایی توی این عمارت بنشینی.»

 به همین خاطر می‌دانم که رفتنی هستم.

داستان‌هایی كوتاه از زندگي خلبان شهيد شيرودي

نحوه شهادت

خلبان یار، احمد آرش نقل می‌کند:

 بارها او را در صحنه جنگ دیده بودم که خود را با هلیکوپتر به قلب دشمن زده و حتی هنگام پرواز، مسلسل به دست می‌گرفت. در آخرین نبرد هم جانانه جنگید و بعد از آنکه چهارمین تانک دشمن را زدیم، ناگهان گلوله یکی از تانکهای عراقی به هلیکوپتر اصابت کرد و در همان حال شیرودی که مجروح شده بود با مسلسل به تانک شلیک کرد و آن را منهدم نمود و خود نیز به شهادت رسید.

و اینگونه بود که ستاره درخشان جنگهای کردستان و قهرمان راه سرخ سیدالشهدا در 8 اردیبهشت 1360 به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت و پیکر مطهرش پس از تشییع در روستای شیرود تنکابن به خاک سپرده شد.

فرازي از وصیت نامه

هنگامی که پرواز می کنم احساس می کنم همچون عاشق به سوی معشوق خود نزدیک می شوم و در بازگشت هرچند پروازم موفقیت آمیز بوده باشد، مقداری غمگین هستم چون احساس می کنم هنوز خالص نشده ام تا به سوی خداوند برگردم.

اگر برای احیای اسلام نبود، هرگز اسلحه به دست نمی گرفتم و به جبهه نمی رفتم. پیروزیهای ما مدیون دستهای غیبی خداوند است. این کشاورز زاده تنکابنی، سرباز ساده اسلام است و به هیچ یک از حزب ها و گروه ها وابسته نیست. آرزو دارم که جنگ تمام شود و به زادگاهم بروم و به کار کشاورزی مشغول شوم.

داستان‌هایی كوتاه از زندگي خلبان شهيد شيرودي

در كلام بزرگان

مقام معظم رهبري:شیرودی اولین نظامی بودکه به او اقتدا کردم.

حجه‌الاسلام رفسنجانی: من در سیمای شیرودی، چهره مالک اشتر را دیدم.

شهید دکتر چمران: شیرودی ستاره درخشان جنگهای کردستان است. او هنگام هجوم به دشمن با هلیکوپتر، به صورت مایل شیرجه می رفت و مثل جنگنده فانتوم مانور می‌داد.

شهید تيمسار فلاحی:
شیرودی از غیرممکن‌ها، ممکن ساخت او ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات بازی دراز، آریا، میمک، دشت ذهاب و پادگان ابوذر بود.

[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:شهید شیرودی + کاوشگر روز, ] [ 8:39 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی در دافوس آجا

مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در دافوس آجا برگزار شد. در این مراسم که با خوش‌آمدگویی امیر سرتیپ دوم ولی‌وند، فرمانده دانشگاه جنگ آجا، آغاز شد، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی سخنرانی کردند و در انتها از دو نفر از پیشکسوتان ارتش، امیر سرتیپ دادبین و امیر سرتیپ شجاع، تقدیر و قدردانی شد.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:دافوس آجا + ظهیرنژاد + کاوشگر روز, ] [ 8:31 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اگر به دشمن یا حتی به خودی متکی باشید

اگر در جریان رودخانه زندگی، صبرت ضعیف باشد  و به  دشمن وحتی به دیکران  متکی باشید
هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!
 
 تا دیر نشده  به تکه گاه مطمئن تکیه بزن، میدانی تکیه گاه مطمئن چیست ؟ حتما می دانید

اگر صبرت ضعیف باشد - جملات زیبا و آموزنده www.atrekhoda.ir
[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:توکل به خدا + کاوشگر روز, ] [ 8:30 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دست و پنجه برو بچه های نیروی انتظامی درد نکند ولی اما امنیت ما حاصل ...

[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:امنیت + ولایت فقیبه + کاوشگر روز, ] [ 8:29 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یادمان باشد یاران، صد ها هزار شهید پاک فطرت خرج ما شده است تا به اینجا رسیدیم

طرف صبحتم با شما افسران جنگ نرم است که امروزه سنگر سازان و سنگر بانان آرمان شهدا در فضای مجازی هسید یادتان باشد  این کرامت بدست آمده  از آن شهدا است  ومواظبت کنید از ناحیه شما رخنه ای علیه  آرمان های  شهدا ایجاد نگردد
 
 
طرف صحبتم با شما سیاست گذاران در عرصه سیاست ، ورزش، اقتصادو...  یاد تان باشد ،شما همه نوکران  و  جیره خوران سفره شهدای با کرمت  ملت ما هستی ،نکند نمک بخورید ونمکدان بشکنید از شهدای مظلو م  این مرز و بوم حیاء کنید

 

طرف صبحتم با شما نظامیان است یادتان باشد اکثر  این شهدای از جنس شما بودند در  بین شما  زندگی کردند، یه رسم دوستی که شده از آرمان آنان   بخوبی حفاظت کنید وقطعا آنان دوستان خوبی  برای شما  بودند وهستند وشما را در محضر خدای بزرگ شافعی خواهند بود.

طرف صحبتم شما خواهر
محجبه ای هستی که پای اعتقاداتت وایسادی و به همه ثابت کردی نیاز به نگاه نامحرم ها نداری .

خواهرم طرف صحبتم تویی
تویی که بیگانه ها از این چادرت میترسن . ببین این چادرت چیکار میکنه که دارن خودشونو به اب و آتیش میزنن بزاریش کنار .
ببین چطور داری با این یک تیکه پارچه تو دهنشون میزنی .

میدونی هدفشون چیه؟؟
همون یک تیکه پارچه !!
اونو بردارن تموم میشه .
نیاز به جنگ سخت نیست با برداشتن حجابمون خودمون دو دستی کشورمونو تقدیمشون میکنیم و میگیم آقا بفرما ما نمیخوایم این نظام و انقلابو ...
و اون ها بدون هیچ دردسری
به هدفشون میرسن ...

[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:افسران جنگ نرم + کاوشگر روز, ] [ 8:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یمن، لقمه‌ای گلوگیر و خفه کننده برای پادشاهان سعودی

بامداد پنج‌شنبه، 6 فروردین 1394 شمسی، جنگنده‌های سعودی و برخی کشورهای تابع عربی یمن را آماج حملات خود قرار دادند.

نام این عملیات، به تقلید از نام‌های عملیات‌های غربی، «طوفان قاطع» گذاشته شد. حملات به یمن در بامداد پنج‌شنبه پایان نیافت و روز پنج‌شنبه نیز ادامه یافت و ده‌ها نفر را در مناطق مختلف یمن به کام مرگ فرو برد.

«عادل الجبیر» نماینده عربستان در سازمان ملل پس از این حملات ابراز داشت که حملات این کشور بیش از یک شهر و یک منطقه را در یمن شامل می‌شود. وی همچنین مدعی شد که ریاض برای حمایت و پشتیبانی از «دولت مشروع» یمن دست به مداخله نظامی در این کشور زده است.

همزمان مصر اعلام کرده است که از عملیات عربستان در یمن حمایت «سیاسی و نظامی» می‌کند. شبکه دولتی این کشور به نقل از وزارت خارجه مصر گزارش داده که قاهره در حال رایزنی با ریاض است  تا در هماهنگی با اعضای شورای همکاری خلیج فارس، در عملیات نظامی مشارکت کند.

کاخ سفید ساعتی پس از آغاز عملیات اعلام کرد که همکاری نزدیکی با عربستان در حمله به یمن دارد و به کشورهای مهاجم اطلاعات و پشتیبانی لجستیکی می‌دهد.

«برنادت میهان»، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: «رئیس‌جمهور (باراک) اوباما مجوز حمایت لجستیکی و اطلاعاتی به عملیات نظامی تحت رهبری شورای همکاری خلیج (فارس) را صادر کرده است.»

وی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی در این عملیات حضور ندارند، گفت: «با این وجود واشنگتن یک مرکز برنامه‌ریزی مشترک با عربستان سعودی برپا می‌کند تا حمایت نظامی و اطلاعات ایالات متحده را هماهنگ کند.»

ترکیه نیز روز پنج‌شنبه از حمله نظامی به یمن استقبال کرد تا شاید برای اولین بار پس از سقوط دولت قانونی مرسی، بار دیگر جبهه متحدی بین عربستان، ترکیه، مصر و قطر شکل گیرد. قطر نیز با تعدادی هواپیما در این عملیات نظامی مشارکت کرده بود.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:یمن + تجاوز + عربستان سعودی + کاوشگر روز, ] [ 8:12 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پیام ما به مردم ومبارزین یمنی

 بدانید بعد از هر زمستان سرد ،
بهاری زیبا ...
و بعد از هر شب تاریک ،
روزی درخشان
وجود دارد ... وهمانطوری دو سید خوش قول  عصر ما چون سید علی وسید نصرا..
وعده داده اند نصر وپیروزی شما بسیار نزدیک است  از خدا کمک بگیرید ومقاومت کنید.
 
زمستان شب سرد - جملات زیبا www.atrekhoda.ir
 
[ شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:شیعیان یمن + حوثی + کاوشگر روز, ] [ 7:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شکر نعمت ،نعمت ات افزون کند

آیا قدرش را میدانیم....؟!

 

افسران - آیا قدرش را میدانیم....؟!
[ شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:امام + رهبر + ارتش + کاوشگر روز, ] [ 7:46 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

«لیلة الرغائب»؛ دروازه بندگی خدا

یکی از سه شب مهم سال «لیلة‌الرغائب» است؛ یعنی بعد از شب قدر و شب نیمه شعبان، «لیلة‌الرغائب» جایگاه بسیار درخشانی دارد و این شب، همان شبی است که پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) درباره آن فرموده است: «در آسمان‌ها جنبش و خروش خاصی هست و فرشتگان الهی به دعا و مناجات مشغول می‌شوند»؛ این شب از نظر شیعه یکی از شب‌هایی است که نزد خداوند از فضیلت خاصی برخوردار است و در روایات اهل بیت(علیهم السلام) بر پاسداشت آن شب تأکید زیادی شده است.(1)

«لیلة الرغائب»؛ دروازه بندگی خدا+ صوت حاج آقا مجتبی تهرانی(ره)


پیشکشی برای شب اول قبر

برای این شب اعمال خاصی ذکر شده است؛ 12 رکعت نماز، به عبارتی دیگر 6 تا نماز 2 رکعتی که در هر رکعت بعد از «حمد»، سه مرتبه «سوره قدر» و 12 مرتبه سوره «توحید» بایستی خوانده شود، بعد از اینکه نماز تمام شد، این‌گونه خطاب ‌دهد: «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی‏ مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلی‏ آلِهِ» سپس به سجده رود و 70 مرتبه این ذکر را بگوید: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» بعد از سجد بلند ‌شود و بگوید: «رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ العَلِیُّ الْعَظیمُ»، آن گاه به سجده رود و 70 مرتبه ذکر‌«سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» را بخواند.(2)

همچنین در روایت آمده که در هر یک از نماز یک بار حمد، سه بار سوره «قدر» و 12 بار سوره «توحید» خوانده شود و در ادامه حضرت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) چنین می‌فرماید: قسم به کسی که نفس من به دست اوست، عبدی یا کنیزی نیست که این نماز را بخواند مگر اینکه جمیع گناهان او بخشیده می‌شود هر چند که به اندازه زبد دریا باشد و شفاعت می‌کند روز قیامت 700 نفر از اهل بیت خود را که مستحق آتش هستند.(3)

هر کس این نماز را بگذارد و چون شب اوّل قبر او شود حق تعالی ثواب این نماز را به سوی او به صورتی نیکو و رویی گشاده می‌فرستد و با زبان فصیح به او می‌گوید: ای حبیب من! بشارت باد تو را که نجات یافتی از هر شدت و سختی، گوید: تو کیستی؟ به خدا سوگند که من رویی بهتر از روی تو ندیدم و کلامی شیرین‌تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی بهتر از بوی تو نبوییدم، گوید: من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا آوردی امشب به نزد تو آمدم تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند، در عرصه قیامت پس خوشحال باش که هرگز خیر از تو معدوم نخواهد شد.(4)

«لیلة الرغائب»؛ دروازه بندگی خدا+ صوت حاج آقا مجتبی تهرانی(ره)


دروازه بندگی خدا

نماز «لیلةالرغائب» مقدمه‌ای برای تجهد و شب زنده‌داری است،ماه رجب، ماه خدا و ماه امیرالمؤمنین علیه‌السلام نامیده شده است،  اینکه خداوند ماه رجب، ماه شعبان و ماه رمضان را کنار هم قرار داده است، بی‌حکمت نبوده، در واقع این سه ماه برای رسیدن انسان به خداست که مراتب درجات کمال در ماه رمضان را درک ‌کنند.

رجب، ماه امیرالمؤمنین(علیه السلام)، ماه شعبان؛ ماه رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و ماه رمضان؛ ماه خداست، پس دروازه بندگی خدا از امام علی(علیه السلام) به رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و از رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) به خدا منتهی می‌شود.

[ شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:شب آرزوها + کاوشگر روز, ] [ 7:45 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

«رونی کلمن» قهرمان بدنسازی آمریکایی در بهشت زهرا(س) چه کار می‌کرد؟

رونی کلمن قهرمان امریکایی پرورش اندام دنیا و قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا صبح امروز از قطعه شهدای بهشت زهرا (س) تهران و از یادمان شهدای نهضت جهانی اسلام بازدید کرد.

 چنانچه  متولیان  امر ورزش   این آقا را دعوت نمودند  تا از قهرمانان واقعی  که شهدا   عزیز هستند  الگو بگیرد بر رفتار او اثر گذارد  خوب ،هدف  قابل تمجید است واگر   این دسته اقدامات  سناریو  پوششی است برای اینکه این فرد را برای  جوانان ورزش کار  بدنسازی  کشورمان الگو بشود  و  برای دارو های تزریقی بازار یابی کند و در کنار آن   ذایقه های ضد فرهنگی مثل پرورش اندام  با رویکرد فیگور گرفتن،که  مبنایی کاملا غربی دارد، و از فرهنگ اومانیستی یونان باستان (آتن و به ویژه اسپارت) ریشه گرفته است و امثا لهم  در بین جوانان ترویچ نمایید ،اگر چنین است لازم   در این گونه تصمیم تجدید نظر گردد و مسولین ورزش کشور بدانند یکی از رخنه های  مهم در تهاجم نرم  حریف ، عرصه ورزش است که براحتی ذایقه فکری  جوانان ایران عزیز   مورد ربایش  و دستبرد حریف قرار می کیرد


ادامه مطلب
[ شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:رونی کلمن + بهشت زهرا + کاوشگر روز, ] [ 7:43 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه

عربستان سعودی تن به آتش بس داد/شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه

                شب گذشته عربستان سعودی بعد از 27 روز تجاوز نظامی به یمن اعلام آتش بس کرد. این حملات در حالی متوقف شد که سعودی‌ها در دستیابی به اهداف اصلی خود یعنی تضعیف و عقب راندن نیروهای مردمی شکست خوردند.                
عربستان سعودی تن به آتش بس داد/شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه            

 عربستان سعودی 6 فرودین(7 آوریل) عملیاتی را با عنوان «طوفان قاطعیت» درپی پیشروی نیروهای ارتش و انصارالله در یمن و عقب نشینی نیروهای طرفدار عبد ربه هادی منصور رئیس جمهور فراری یمن در شهر عدن آغاز کرد.

10 کشور از جمله کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، ، الجزایر، اردن، ترکیه، مصر و سودان در این عملیات حضور داشتند و 185 جنگنده در حمله به یمن مشارکت کردند که 100 فروند آن سعودی، 30 جنگنده اماراتی، 15 جنگنده بحرینی، 15 جنگنده کویتی و 10 جنگنده قطری و 6 جنگنده مغربی بودند.

احمد العسیری در اولین نشست خبری به عنوان سخنگوی نیروهای متجاوز به یمن گفت: هدف از حملات نابودی حوثی‌ها و بازگرداندن حکومت «منصور هادی» در این کشور است.

سرانجام شب گذشته سعودی‌ها اعلام کردند که حملاتشان پایان یافته و مدعی شدند که عملیات طوفان قاطعیت به شکل موفقیت آمیز انجام شد.

عربستان نه تنها نتوانست منصور هادی را به یمن بازگرداند بلکه حتی نتوانست مانع پیشروی کمیته‌های مردمی در برابر نیروهای القاعده و طرفداران عبد ربه منصور هادی شود. ,   و اکنون بیش از 90 درصد یمن در دست حوثی ها است  گفتنی است  عدوا شود سبب خیر اگر خدا خواهد این اقدام جهالت آمیز عربستان ،جنگ نیابتی با گفتمان انقلاب اسلامی  یران بود که بشدت شکست خورد وموجب عمق بخشی و نفوذ  انقلاب اسلامی در منطقه انجامید

گفتنی است سازمان بهداشت جهانی آمار جدیدی از کشته‌ها و زخمی شدگان در یمن ارائه داد که بر اساس این آمار از آغاز تجاوز ائتلاف نظامی به رهبری عربستان به یمن تاکنون ۹۴۴ نفر شهید و ۳۴۸۷ نفر دیگر مجروح شده اند.

[ شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:تجاوز + عربستان + مرزبان + کاوشگر روز, ] [ 7:43 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کابوس نتانیاهوووو ...

افسران - کابوس نتانیاهوووو

 

[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:کابوس اسرائیل + نتانیاهو + کاوشگر روز, ] [ 14:24 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ما حتی طویله ای هم به نام اسراییل نمی شناسیم ..

 

- ما همه عاشق مبارزه با صهیونیست هاییم ...

 

 

 

 

[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:طویله + مبارزه با اسرائیل + کاوشگر روز, ] [ 14:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حمله‌کنندگان به یمن در پی کسب رضایت آمریکا و اسرائیل هستند

رهبر انصارالله یمن:
رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود که از شبکه‌های متعدد تلویزیونی جهان به‌طور زنده پخش شد، تأکید کرد که کودکان یمنی زیر آماج موشک‌ها کشته می‌شوند و اسرائیل این تجاوزات جنایتکارنه را منفعت مشترک خود و عربستان برمی‌شمرد.


رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود  از مواضع همه ملت‌ها و کشورهایی که از ملت یمن حمایت می کنند، تشکر کرد و گفت:  دشمن سعودی مدارس، مساجد، فرودگاه‌ها و مردم بی دفاع یمن را هدف قرار داده است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه این تجاوزات می تواند به نفع مردم یمن باشد؟

آل‎سعود سرباز و خادم آمریکاست/ حق پاسخ به حملات برای ملت یمن محفوظ است/ ایران به دنبال سیطره بر یمن نیست


وی تاکید کرد که کودکان یمنی با موشک و بمباران جنگنده‌های سعودی کشته می شوند و اسرائیل این تجاوزات را منفعت مشترک خود و عربستان بر می‌شمرد. رهبر انصارالله گفت: عربستان هیچ گونه حق و حقوق و هیچ گونه توجیهی برای دخالت در یمن و نقض حاکمیت این کشور ندارد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:شیعیان یمن + حوثی + کاوشگر روز, ] [ 14:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های شهدای ارتش:

رهبر معظم انقلاب حوادث تأسف‌آور یمن و حمایت آمریکا و غرب از متجاوز را نمونه‌ای از رفتار ناامن‌کننده دنیا برشمردند و فرمودند: جمهوری اسلامی ایران، بر خلاف قدرت‌های بی‌مهار، امنیت را بزرگترین نعمت الهی می‌داند و برای حفظ امنیت خود و دیگران، می‌ایستد و دفاع می‌کند.
 

آمادگی‌های نظامی و دفاعی خود را روز به‌روز افزایش دهید، این یک دستورالعمل رسمی است لاف تهدید نظامی زدن توسط دشمن و توقع توقف پیشرفتهای دفاعی ایران ابلهانه است

رهبر معظم انقلاب حوادث تأسف‌آور یمن و حمایت آمریکا و غرب از متجاوز را نمونه‌ای از رفتار ناامن‌کننده دنیا برشمردند و فرمودند: جمهوری اسلامی ایران، بر خلاف قدرت‌های بی‌مهار، امنیت را بزرگترین نعمت الهی می‌داند و برای حفظ امنیت خود و دیگران، می‌ایستد و دفاع می‌کند.

  صالحی فرمانده کل ارتش در این دیدار  گفت: ارتش انقلابی و حزب‌اللهی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای مقدس ایران و حفظ منافع راهبردی کشور است.
وی تأکید کرد: ارتشیان بدون چشم‌داشتی به توافقات یا عدم توافقات در معادلات بین‌المللی، گزینه‌ای جز عزت نمی‌شناسند و آماده‌اند در هر شرایطی بار دیگر به خلق حماسه‌های جاودان بپردازند.

[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:امام + رهبر + ارتش + کاوشگر روز, ] [ 14:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

نگران آینده نباش ...

نگران آینده نباش
چون خدا زودتر از تو ، آنجاست ...
  تو فقط نیت را برای خدا خالص کن  وعزم را جزم کن

نگران آینده نباش - جملات زیبا www.atrekhoda.ir
[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:توکل به خدا + کاوشگر روز, ] [ 14:20 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

چگونه بینی آل‌سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود؟

آل‌سعود چه عملیات نظامی هوایی را علیه یمن متوقف کند و چه با اشتباه مضاعف، تجاوز زمینی را به یمن آغاز کند در هر دو صورت یک نتیجه مشخص پیش رو خواهد داشت و آن شکست فضاحت‌بار و مالیده شدن بینی این رژیم ننگین به خاک است.


 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در بیانات اخیرشان پیرامون تجاوز آل‌سعود به یمن فرمودند: «سعودی‌ها بدعت بدی گذاشتند در این منطقه و البتّه خطا کردند، اشتباه کردند. کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام می‌دهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزّه انجام دادند»

معظم له در ادامه، در خصوص پیامد این اقدام آل‌سعود فرمودند: «قطعاً بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد»

این نوشتار تبیینی است پیرامون چگونگی شکست آل‌سعود در یمن و بررسی آثار و تبعات آن‌که بخش‌های زیر را شامل می‌شود:

 

مروری بر تحولات اخیر یمن:

در طی چند سال گذشته حوثی‌ها به‌عنوان بخشی از شیعیان زیدی با حل اختلافات درونی خود با زیدیان، به یک سرمایه عظیم اجتماعی در یمن دست یافتند. آنان با شکست سلفی‌های تکفیری (مورد حمایت آل‌سعود) در منطقه دماج (در استان صعده) و عبور از قبیله پر نفوذ حاشه، جغرافیای خود را از سعده به سمت استان‌های عمران و جوف توسعه دادند.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:آل سعود + کاوشگر روز, ] [ 14:18 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]