آرامش واقعی ...

 

 

آرامش یعنی همین متن امیرالمومنین علیه السلام:


اي مالك ! بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگيزه های پنهان متهم ميكنند، ولی مهربان باش. 
اگرشريف و درستكارباشی فريبت ميدهند ، ولی شريف ودرستكار باش . نيكيهای امروزت را فراموش ميكنند، ولی نيكوكار باش . بهترينهای خودت را به ديگران ببخش ، حتی اگر اندك باشد . 
درانتها خواهی ديد آنچه مي ماند ميان تو و خداي توست، نه ميان تو ومردم.......

*نهج البلاغه *

[ سه شنبه 30 دی 1393برچسب:سخن بزرگان + کاوشگر روز, ] [ 9:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچم دار انقلاب هستند

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور ناوگروه های نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد با علم و فناوری های بومی شده با وجود همه تحریم های اقتصادی دشمنان، پیام آور اقتدار، صلح، دوستی و فرهنگ انقلاب اسلامی در کل دنیا است.

[ سه شنبه 30 دی 1393برچسب:ناوگروه + نداجا + کاوشگر روز, ] [ 9:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ظهور اتفاق افتاده است!

اگر بــــگویم ظــــهور اتفـــاق افتـــــاده چه؟
امام معصوم، خورشید آسمان حیات معنوی بشر است و طلوع و غروب ایشان در صحنه حیات بشر تابع قواعدی شبیه قواعد طبیعی خورشید است اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت.

اوایل روزهای سال ۱۳۸۰ با جمعی از دوستـــان عازم شهر مقدس قـــم شدیم در ایام حضور در قم با محقق بزرگواری آشنا شدیم که در مورد ظهور و نشانه‌های آن تحقیقات گسترده‌ای انجام داده بود و با استدلال‌های روایی جالب معتقد بود که ظهور بسیار نزدیک است نکات علمی سخنان ایشان، هر شنونده‌ای را به تفکر وامی‌داشت و قضیه فراتر از یک ادعای احساسی و بی‌بنیان بود تا این که در همان ایام توفیق، یارِ جمع دوستان شد و در صبح یک روز بهاری موفق به حضور در بیت علامه حسن‌زاده آملی (حفظه الله تعالی) شدیم و از نزدیک این دانشمند گران‌قدر را زیارت کردیم داستان چگونگی حضور در محضر ایشان و ساعتی که در خدمت معظم له بودیم خود جریانی شیرین و درس‌آموز است که وقت مستقلی برای بیان می‌خواهد که در این مقاله مختصر نمی‌گنجد.

اما آنچه باعث شد آن جلسه برای این حقیر به‌یادماندنی و سرنوشت‌ساز شود مطرح‌شدن ماجرای تحقیق برادر محققمان در مورد ماجرای ظهور و نشانه‌های آن بود آن طلبه فاضل به تفصیل موضوع را برای حضرت علامه شرح دادند و ایشان باادب و حوصله مثال زدنی به دقت به سخنان ایشان گوش دادند همه دوستان حاضر در جلسه لحظه‌شماری می‌کردند تا عکس‌العمل علامه حسن‌زاده را در قبال مسائل مطرح‌شده مشاهده کنند بعد از پایان سخنان برادر بزرگوار، استاد لحظه‌ای تأمل کردند و سپس با خنده شیرین و معناداری به جمع نگاه کرده و با آن لهجه شیرین فرمودند خلاصه عرایض حضرات این است که می‌خواهید بفرمایید که ظهور حضرت نزدیک است؟ با تأیید دوستان ایشان فرمودند: اگر بــــگویم ظــــهور اتفـــاق افتـــــاده چه؟

همه جا خوردیم. اصلاً انتظار چنین مطلبی را از ایشان نداشتیم همه مات و متحیر این سخن ایشان بودیم و نمی‌دانستیم چه بگوییم؛

علامه که متوجه تحیر جمع شده بود بابیانی حکیمانه این‌گونه مطلب را توضیح دادند برای توضیح مطلب باید مثالی بیان شود پروردگار متعال قواعد عالم ملکوت را نظیر و شبیه قواعد عالم ملک قرار داده و عالم تکوین را منطبق با عالم تشریع خلق کرده تا بشر با پی بردن به اسرار و قواعد عالم ملک و تکوین، پی به اسرار ملکوت و تشریع ببرد و از این هماهنگی و شباهت حکمت‌هایی استفاده کند یکی از این قواعد مسلم و عمومی طبیعت، تدریجی بودن تحولات می‌باشد فی‌المثل حرکت وضعی زمین و در پی آن طلوع و غروب خورشید یک فرایند تدریجی است اگر خورشید به یک باره در آسمان زندگی مادی و طبیعی طلوع یا غروب کند در روند حیات اختلال ایجاد می‌شود و هیچ موجود زنده‌ای قادر به تطبیق خود با تغییر وضعیت نور در میدان حیات نخواهد بود و نظم زندگی به هم می‌ریزد.

خورشید باید به تدریج غروب و طلوع کند تا موجوداتِ تحت تأثیر خورشید بتوانند خود را با تغییرِ رخ داده تطبیق کرده و حیات به چرخه‌ی نظم خود ادامه دهد نظیر همین اتفاق نیز در حیات معنوی و ملکوتی بشر، در حال، اتفاق افتاده است.

علامه بزرگوار در توضیح این مطلب فرمودند:

امام معصوم، خورشید آسمان حیات معنوی بشر است و طلوع و غروب ایشان در صحنه حیات بشر تابع قواعدی شبیه قواعد طبیعی خورشید است اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت.

بدین علت حکمت الهی مقتضی تدریجی بودن این اتفاق عظیم است با بررسی تاریخ حیات بابرکت حضرت در میابیم که این اتفاق در مورد غیبت حضرت واقع شده است غیر از اینکه حیات سه امام همام قبل از امام عصر(عج) تقریباً به حالت غیبت بوده و نوعی تمرین برای شیعیان برای زندگی مومنانه بدون ارتباط فیزیکی با امام بود.

غیبت حضرت به دو مرحله غیبت صغری و کبــــــری تقسیم می شود مرحله غیبت صغری به مثابه آماده کردن مردم برای غیبت اصلی و طــــــولانی حضرت بوده است.

همین حکمت در دوران ظهور حضرت هم رعایت خواهد شد بشری که در طول صدها سال در دل ظلمت زندگیِ بدون حاکمیت فرهنگ توحیـــــدی-ولایــــــی نشو و نما پیداکرده ظرفیت تحمل ناگهانی نور وجودی که به تعبیر قرآن زمین را اشراق می‌کند "اشرقت الارض بنور ربها..." را ندارد لذا باید واسطه در این بین وجود داشته باشد بدین معنا که مجالی برای تجلی نور ایشان در وسعت‌های محدود به وجود آید، که مردم بتوانند خود را برای حضور آن مقام رفیع آماده کنند.

سپس آن عارف روشن‌ضمیر تأملی کرده و با قاطعیت، جملاتی فرمودند که باعث شد جمع حاضر به وجد آمده و طوفانی از شادی و سرور در دل و جان حضار پدید آید؛

و آن از این قرار بود:

قرائن و شواهد نشان می‌دهد انقــــلاب اســـلامی و نــــظام مقـــــدس جمهـــــوری اســـــلامی ایران ظهور صغرای حضرت بقیه الله الاعظم و بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان ارواحنا فداه می‌باشد.

آنگاه این مژده بزرگ را بیان مثال‌هایی شرح دادند ایشان فرمودند:

مثلاً این مراسمات عبادی و معنوی را ببینید روزی در همین شهر قم، اگر چند طلبه به صورت انفرادی و با هزینه شخصی چند روزی اعتکاف می‌کردند، می‌گفتیم الحمدالله معنویت در حوزه پیشرفت کرده ولی اکنون می‌بینیم چند هفته قبل از ایام اعتکاف شاهد جوانانی هستیم که چندین شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط و با کم‌ترین امکانات در مساجد و حرم‌ها معتکف می‌شوند و عمده هدف خود را خودسازی برای آمادگی ظهور اعلام می‌کنند مگر در ایام رژیم گذشته عموم مردم از معارف اهل‌بیت و ادعیه ایشان این قدر اطلاع داشتند!؟

در روز عرفه در غیر صحرای عرفه شاید خواصی پیدا می‌شدند که دعای عرفه سیدالشهدا را با آن مضامین بلند و عرشی را قرائت می‌کردند؛ اما اکنون چه؟ از ظهر تا عصر عرفه، مساجد، حرم‌ها و خیابان‌های اطراف و رسانه‌ها بسیج می‌شوند تا میلیون‌ها انسان اعم از نوجوان و جوان و پیر و زن و مرد و عامی و عالم در کنار هم نشسته و با ناله و تضرع، این دعای به این حجم را قرائت می‌کنند، این‌ها فرج امام زمان نیست، پس چیست؟

زمانی بر این ملت گذشت که حتی در میان خواص کمتر کسی پیدا می‌شد که بتواند قرآن را از روی مصحف، به درستی قرائت کندتا چه رسد به درک معانی و معارف قرآن اما اکنون می‌بینیم که در سراسر کشور ده‌ها هزار حافظ و قاری قرآن تربیت‌شده‌اند که به دنبال درک حقائق قرآن و عمل به آن‌ها هستند، آیا این‌ها جلوه‌های ظهور نیست؟

نمـــاز جمعه‌ها، راهپیمایی‌ها، جهـــادها و شهادت‌ها، احیـــاء مهدیه‌ها و جمـــکران، اقـــــبال مردم به دعـــــای ندبــــه و... همه و همه نشان از یک خیزش عظیم و تحولی بی‌سابقه در تاریخ تشیع و همه جلوه‌هایی از ظهور صغری است.

انقـــــلاب اســـــلامی ایـــــران

ظهـــــور برنامه‌ای، شخصیـــــتی و حقــــوقی حضرت مهـــــــدی موعـــــود(عج) بوده و ظهــور جهانی و اصلی حضرت، ظهـــور شخصی و حقیـــقی ایشــان می‌باشد هر کس هر کاری می‌خواهد در دوران ظهور انجام دهد الان شروع کند چون وقتش فرا رسیده و زمینه‌اش از هر جهت آماده است.

[ یک شنبه 28 دی 1393برچسب:ظهور + کاوشگر روز, ] [ 14:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

من عاشق محمد هستم

 
تافسران - من عاشق محمد هستم

روایت شده؛ بعد از رحلت رسول خدا، شخص نامسلمان و تازه واردی در مدینه، بعد از ملاقات و پرسش هایی از امیرالمومنین علی علیه السلام، وقتی پاسخ سخت ترین سوال هایش را گرفت از حضرت پرسید: آیا تو محمدی؟ مولا این سخن را محترمانه ندانست و فرمود: وای بر تو! "من بنده ای از بنده های محمدم" انا عبدٌ من عبیدِ محمّد -

در پی اهانت مجله فرانسوی به رسول الله الاعظم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، پیشنهاد و درخواست می کنم این تصویر و شعارهای آن را به صورت هشتگ ها در صفحات مجازی؛ پلاس، وبلاگ، فیسبوک و ... بازنشر بدهید:
I love Mohammad "P.B.U.H"
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.

۰۰۰۰۰۰۰۰

من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

۰۰۰۰۰۰۰۰

أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله
أنا اکره الأرهاب
أنا ادین الأهانة علی الأنبیاء کلهم

۰۰۰۰۰۰۰۰

J'adore Muhammad
Je suis déteste le terrorisme
Je condamne insulte aux messagers de Dieu

[ یک شنبه 28 دی 1393برچسب:پیامبر اسلام + کاوشگر روز, ] [ 14:2 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

16 درخت اعجاب انگیز جهان

شماری از درختان در مقام زیبایی بر دیگران پیشی گرفته و خالق صحنه‌هایی رویایی و شگفت انگیز شده‌اند. در ادامه همراه با شما و در سفری خاطره انگیز به دیدار این درختان زیبا می‌رویم.

 

درخت رودودِندرون با ۱۲۵ سال قدمت در کانادا -
درخت باشکوهی که در تصویر مشاهده می‌کنید از نظر فنی یک درخت نیست، در اصل بخش اعظم آن از بوته‌های گل شکل گرفته است. رودودِندرون در اصل سَرده‌ای از گیاهان است که 1,024 گونه‌ی متفاوت را در بر می‌گیرد، اما اکثراً آن‌ها را به نام آزالیا می‌شناسند.
درخت رودودِندرون با ۱۲۵ سال قدمت در کانادا - درخت باشکوهی که در تصویر مشاهده می‌کنید از نظر فنی یک درخت نیست، در اصل بخش اعظم آن از بوته‌های گل شکل گرفته است. رودودِندرون در اصل سَرده‌ای از گیاهان است که 1,024 گونه‌ی متفاوت را در بر می‌گیرد، اما اکثراً آن‌ها را به نام آزالیا می‌شناسند.
 درخت ویستریایی با ۱۴۴ سال سن، ژاپن
درخت ویستریایی با ۱۴۴ سال سن، ژاپن
 درختان بربادرفته، نیوزلند /
 این درختان به صورت مداوم در معرض تندبادهای شدیدی قرار دارند که از سمت قطب جنوب می‌وزند، از این رو به چنین وضعیتی درآمده‌اند. بدین شکل حتی در یک روز آرام و آفتابی نیز این درختان طوری به نظر می‌رسند که گویی هر لحظه از جا کنده خواهند شد.
درختان بربادرفته، نیوزلند / این درختان به صورت مداوم در معرض تندبادهای شدیدی قرار دارند که از سمت قطب جنوب می‌وزند، از این رو به چنین وضعیتی درآمده‌اند. بدین شکل حتی در یک روز آرام و آفتابی نیز این درختان طوری به نظر می‌رسند که گویی هر لحظه از جا کنده خواهند شد.
 درخت اَفرای ژاپنی، پورتلند، ایالات متحده
درخت اَفرای ژاپنی، پورتلند، ایالات متحده
 درخت راشی که با خزه پوشیده شده است، اورگِن، ایالات متحده /
 درخت راش یا چوب سرخ جنوبی، بومی کشورهای آرژانتین و شیلی است، هر چند گونه‌هایی از آن را می‌توان در کشورهای دیگر یافت.
درخت راشی که با خزه پوشیده شده است، اورگِن، ایالات متحده / درخت راش یا چوب سرخ جنوبی، بومی کشورهای آرژانتین و شیلی است، هر چند گونه‌هایی از آن را می‌توان در کشورهای دیگر یافت.
 درخت آتشین، برزیل/
 درختان خون اژدها به دلیل صمغ سرخ رنگ‌شان به این نام خوانده می‌شوند. شیره‌ی این گیاه در رنگرزی و همچنین جلا بخشیدن به ساز ویولن مورد استفاده است. همچنین مردم محلی به عنوان درمانی برای بیماری‌های مزمن از این صمغ بهره می‌برند.
درخت آتشین، برزیل/ درختان خون اژدها به دلیل صمغ سرخ رنگ‌شان به این نام خوانده می‌شوند. شیره‌ی این گیاه در رنگرزی و همچنین جلا بخشیدن به ساز ویولن مورد استفاده است. همچنین مردم محلی به عنوان درمانی برای بیماری‌های مزمن از این صمغ بهره می‌برند.
 درخت خون اژدها، یمن/
 درختان خون اژدها به دلیل صمغ سرخ رنگ‌شان به این نام خوانده می‌شوند. شیره‌ی این گیاه در رنگرزی و همچنین جلا بخشیدن به ساز ویولن مورد استفاده است. همچنین مردم محلی به عنوان درمانی برای بیماری‌های مزمن از این صمغ بهره می‌برند.
درخت خون اژدها، یمن/ درختان خون اژدها به دلیل صمغ سرخ رنگ‌شان به این نام خوانده می‌شوند. شیره‌ی این گیاه در رنگرزی و همچنین جلا بخشیدن به ساز ویولن مورد استفاده است. همچنین مردم محلی به عنوان درمانی برای بیماری‌های مزمن از این صمغ بهره می‌برند.
 بلوط فرشته، جزیره‌ی جان، کارولینای جنوبی
بلوط فرشته، جزیره‌ی جان، کارولینای جنوبی
 درختان شکوفه گیلاس، بن، آلمان
درختان شکوفه گیلاس، بن، آلمان
 تونل درختان اَفرا، ارگون
تونل درختان اَفرا، ارگون
 پرزیدنت، سومین درخت غول پیکر سکویا در جهان، کالیفرنیا/
 این درخت سکویای غول پیکر در پارک ملی سکویا در کالیفرنیا قرار گرفته است. این درخت عظیم 70 متر بلندی داشته و قطر آن در حدود 28 متر است.
پرزیدنت، سومین درخت غول پیکر سکویا در جهان، کالیفرنیا/ این درخت سکویای غول پیکر در پارک ملی سکویا در کالیفرنیا قرار گرفته است. این درخت عظیم 70 متر بلندی داشته و قطر آن در حدود 28 متر است.
 کوچه باغ بلوط‌ها، دیکسی، کارولینای جنوبی /
 این درختان بلوط دیدنی در دهه‌ی 1790 و در مزرعه‌ی دیکسی در کارولینای جنوبی کاشته شدند.
کوچه باغ بلوط‌ها، دیکسی، کارولینای جنوبی / این درختان بلوط دیدنی در دهه‌ی 1790 و در مزرعه‌ی دیکسی در کارولینای جنوبی کاشته شدند.
 حصارهای تاریک، ایرلند شمالی /
 این درختان پیچ اَناری، در قرن هجدهم و توسط خاندان استوارت کاشته شدند.
حصارهای تاریک، ایرلند شمالی / این درختان پیچ اَناری، در قرن هجدهم و توسط خاندان استوارت کاشته شدند.
 درخت اُکالیپتوس رنگین کمانی، کوایی، هاوایی /
 درختان اکالیپتوس رنگین کمانی که در امتداد اقیانوس آرام جنوبی می‌رویند، در عین زیبایی مفیدو کارآمد است. الگوهای رنگی جالب توجهی که روی تنه‌ی این درختان مشاهده می‌شود دیدنی بوده و علاوه بر این از چوب آنها در ساخت خمیر کاغذ نیز استفاده می‌شود.
درخت اُکالیپتوس رنگین کمانی، کوایی، هاوایی / درختان اکالیپتوس رنگین کمانی که در امتداد اقیانوس آرام جنوبی می‌رویند، در عین زیبایی مفیدو کارآمد است. الگوهای رنگی جالب توجهی که روی تنه‌ی این درختان مشاهده می‌شود دیدنی بوده و علاوه بر این از چوب آنها در ساخت خمیر کاغذ نیز استفاده می‌شود.
 درختان پیچ اَناری، آفریقای جنوبی
درختان پیچ اَناری، آفریقای جنوبی
 درختان بائوباب، ماداگاسکار /
 این درختان بائوباب دیدنی که بومی جزیره‌ی ماداگاسکار هستند، به صورت معمول آب را در تنه‌ی حجیم خود ذخیره می‌کنند تا برای زمان خشکسالی آب کافی در اختیار داشته باشند.
درختان بائوباب، ماداگاسکار / این درختان بائوباب دیدنی که بومی جزیره‌ی ماداگاسکار هستند، به صورت معمول آب را در تنه‌ی حجیم خود ذخیره می‌کنند تا برای زمان خشکسالی آب کافی در اختیار داشته باشند.
[ شنبه 27 دی 1393برچسب:تصاویر اعجاب انگیز + کاوشگر روز, ] [ 14:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رژیم غذایی مؤمنین ....

یک رژیم غذایی متناسب برای همه ی انسان ها


خصوصا آنها که به خدا و روز قیامت ایمان دارند...

[ شنبه 27 دی 1393برچسب:غیبت + کاوشگر روز, ] [ 11:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ستون توبه ...

«ﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺩﺭ ﻣﺪﯾﻨﻪ ﯾﮏ ﺳﺘﻮﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﺳﺘﻮﻥ ﺗﻮﺑﻪ. ﻣﺎﺟﺮﺍﯾﺶ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﻄﺎﯾﯽ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺗﻮﺑﻪ ﮐﺮﺩ. ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﻧﻪ. ﺑﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﻮﺑﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﺪﻫﺪ. ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ ﺁﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﺖ.  آﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺳﺘﻮﻥ ﻣﺴﺠﺪ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺑﺴﺖ. ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺗﻮﺑﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ. ﺧﻄﺎﯼ ﺍﻭ ﭼﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩ ﻭ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﺑﺒﺨﺸﺪ؟ ﺧﻄﺎﯼ ﺍﻭ ﯾﮏ ﺧﻄﺎﯼ ﻣﺎﻟﯽ ﻭ ﺍﺧﻼ‌ﻗﯽ ﻭ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻧﺒﻮﺩ، ﺧﻄﺎﯼ ﺍﻭ ﺩﺭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﻮﺩ.

ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﻭ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﯾﺎ ﯾﻬﻮﺩﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻨﯽ ﻗﺮﯾﻈﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻟﺬﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ ﻧﮑﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻮﺟﺐ ﺑﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﻣﻮﺿﻊ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺟﺪﯼ ﺑﺎﯾﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻫﻨﺪ ﻭ ﺟﺪﯼ ﺗﺮ ﺑﺸﻮﻧﺪ؟ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﻃﻮﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ‌ﺍﯼ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ، ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﺣﺴﺒﻨﺎ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﻧﻌﻢ ﺍﻟﻮﮐﯿﻞ ﻭﻟﯽ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﺻﺤﯿﺢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺑﻠﮑﻪ ﻋﻤﻞ ﺻﺎﻟﺢ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﺪ.»

[ شنبه 27 دی 1393برچسب:ستوان توبه + کاوشگر روز, ] [ 11:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خدایا مراقبم باش ...و

خدایا 
ببخش که یک عمر 
عاشقانه هایم را 
خرج این و آن کردم! 
که با همه ی ادعایشان تنهایم گذاشتند 
و به تو که همیشه و در همه حال 
مراقبم بودی و ترکم نکردی 
فقط یک مشت خمیازه و 
کسلی و بی حوصلگی 
تحویل دادم...!!

[ شنبه 27 دی 1393برچسب:مناجات + کاوشگر روز, ] [ 11:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

فرمانده و شهید لایق ایرانی

سلام دوستان ، خاطره ای از همسر شهید والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران " شهید ستاری " مردی پدافندی که توانست فرمانده ی نیروی هوایی گردد و تاریخ ساز شود رو در ادامه مطلب گذاشتم. خوندش را بهتون پیشنهاد می کنم.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 دی 1393برچسب:شهید ستاری + نیروی هوایی + خاطرات + کاوشگر روز, ] [ 11:45 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حکایت عصبانیت آمریکا از داعش (کاریکاتور)

حکایت عصبانیت آمریکا از داعش

[ شنبه 27 دی 1393برچسب:حقیقت داعش + کاوشگر روز, ] [ 11:42 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رفع حصر خواسته کدام "مردم" است؟!

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است!
 

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم!

خب کدام مردم؟! می‌گویند شما پیام انتخابات ۲۴ خرداد را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۴ خرداد چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟!

در انتخابات امسال چه تعداد از مردم شرکت کردند؟! ۳۶ میلیون

چه تعداد به  ریس جمهور محترم  دکترحسن روحانی رأی دادند؟! ۱۸ میلیون

چه تعداد به آیشان  رأی ندادند؟! ۱۶ میلیون

مطمئناً مردمی که به قالیباف، جلیلی، رضایی، ولایتی و غرضی رأی دادند،  به زعم شما چنین مطالبه‌ای ندارند، اما آیا همه آنها که به  دکتر حسن روحانی رأی دادند ، مطالبه جدی‌ شان رفع حصر موسوی و کروبی است؟!  واز کجا میشود این را فهمید جزء از وعده های  دکتر روحانی  , رییس چمهور محترم  کِی و کجا وعده داد که حصر آنها را می‌شکند؟!

خودتان را گول نزنید!  ومردم را به زحمت نیادازید ,بگردید و ببینید دکتر  روحانی چندبار وعده رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و بیکاری و ارزانی دلار و ادامه مسکن مهر و سفرهای استانی و هدفمندی یارانه‌ها و بهبود معیشت مردم و کلید تدبیر و رفع تحریم‌ها و چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و امثالهم را داد!

و در مقابل چندبار وعده رفع حصر موسوی و کروبی را! آن‌ وقت متوجه خواهید شد مطالبه جدی مردم چیست و پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ چه بود . . . واگر  فقط نظر خودتان   ویا گروه وابسته به شما رفع حصر فتنه گران است لطف بفر مایید از جیب ما  ها هزینه نکنید بسیار متشکرم

[ شنبه 27 دی 1393برچسب:حصر + کاوشگر روز, ] [ 11:42 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سزای خوبی ...

ﭼﻮﭘﺎﻧﯽ ﻣﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻮﺗﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺗﺶ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻮﺭﺟﯿﻦ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ.
ﭼﻨﺪ ﻗﺪﻣﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ ﻣﺎﺭ ﺍﺯ ﺧﻮﺭﺟﯿﻦ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺁﻣﺪﻩ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻧﺖ ﺑﺰﻧﻢ ﯾﺎ ﺑﻪ ﻟﺒﺖ ؟
ﭼﻮﭘﺎﻥ ﮔﻔﺖ: ﺁﯾﺎ ﺳﺰﺍﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ؟
ﻣﺎﺭ ﮔﻔﺖ : ﺳﺰﺍﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ …
ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﮑﻨﻨﺪ،
ﺑﻪ ﺭﻭﺑﺎﻫﯽ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ.
ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ ﺗﺎ ﺻﻮﺭﺕ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﺭﺍ ﻧﺒﯿﻨﻢ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺣﮑﻢ ﮐﻨﻢ،
برگشتند ﻭ ﻣﺎﺭ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﻥ ﺑﻮﺗﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺗﺶ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ،
ﻣﺎﺭ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻤﺪﺍﺩ ﺑﺮﺁﻣﺪ ﻭ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ:
ﺑﻤﺎﻥ ﺗﺎ ﺭﺳﻢ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺯ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﺮﺍﻓﮑﻨﺪﻩ ﻧﺸﻮﺩ.

"ﮐﻠﯿﻠﻪ ﻭ ﺩﻣﻨﻪ"
[ پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:کاوشگر روز, ] [ 11:25 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پدر ...

پدرم رفت صدایش نکنید !

بگذارید که آرام بخوابد اینجا .

او پس از مدت ها درد اندوه و تلاش،

زحمت دلهره ی فرزندان ،

اولین بار چنین آرام است ،

بگذارید که آرام بخوابد اینجا

پدرم رفت ...

ببیند دیگر بی پناه و پشتم ،

وقت اندوه کسی نیست که هر لحظه به یادم باشد .

پروردگارا تو رئوف و مهربانی ،

نعمت های خویش را صمیمانه می بخشی

و حکیمانه باز می ستانی

پس کریمانه صبر و شکیبایی عطا فرما

تا اندوه نبودنشان را بر تن جان هموار سازیم

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:پدر و مادر + کاوشگر روز, ] [ 9:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

نماز...

 

از پاهایی که نمی توانند تو را به ادای نماز ببرند،

انتظار نداشته باش که تو را به بهشت ببرند..

قبرها، پر است از جوانانى که میخواستند در پیری توبه کنند...

رسول الله فرموده اند

ترک نماز صبح : نور صورت

ظهر : بركت رزق

عصر : طاقت بدن

مغرب : فایده فرزند

عشاء : آرامش خواب

را از بین میبرد..

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:نماز + کاوشگر روز, ] [ 9:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

قبل از تولد در دریایی از " آب " بودیم

قبل از تولد در دریایی از " آب " بودیم

بعد از تولد برای زندگی ، در محیطی پر از" هوا " هستیم

بعد از مرگ ، میان خروارها " خاک " خواهیم خفت

پروردگارا یاریمان نما تا

این چرخه را با " آتش " به پایان نرسانیم .

آمین

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:چرخه زندگی + کاوشگر روز, ] [ 9:32 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مناجات با خدا ...

8c2b7f3ac4acf422fd369c22c1a0872a-425

خدایا عالمانه گناه کردم و جاهلانه توبه

قصّه من و غصّه تو سر دراز دارد

حال و نشاطم صرف گناه شد

خمیازه هایم سهم خدا

خدایا

می خواستم چیزی بگویم

ولی نه ، تو که خود باخبری از دلم

از سکوتم،از عصیانگری هایم!

خدایا

تو از امتحان من

من از شرمندگی رد شدن

سیر نخواهیم شد گویا

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:مناجات + کاوشگر روز, ] [ 9:31 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خدا نکند...

آیت الله مجتهدی تهرانی:

وضو می‌گیری، اما در همین حال اسراف می‌کنی

نماز می‌خوانی اما با برادرت قطع رابطه می‌کنی

روزه می‌گیری اما غیبت هم می‌کنی

صدقه می‌دهی اما منت می‌گذاری

بر پیامبر و آلش صلوات می فرستی اما بدخلقی می کنی

دست نگه دار!

ثواب‌هایت را در کیسهٔ سوراخ نریز

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:سخن بزرگان + کاوشگر روز, ] [ 9:30 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

هفته وحدت مبارک ...

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:هفته وحدت + کاوشگر روز, ] [ 9:29 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

طاغوت اعظم ...

عکس و تصویر مرگ برامریکا

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:طاغوت اعظم + کاوشگر روز, ] [ 9:28 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دلم کمی خدا می خواهد

دلم کمی خدا می خواهد...
دلم!!!
تمام شدن میخواهد
از ان تمام شدن هایی
که بشود
نقطه سر خط.
انگاه
دیکته تمام شود
ومن دیگر آغاز نشوم....
دلــم كــَمى خــُدا مــى خــوآهـَد
كـــَمى سكــوت
دلــَم دل بـــُريدن مــى خــوآهـَد
كــَمى اَشك
كــَمى بــُهت
كــَمى آغــوش آسمــآنى
كــمى دور شــُدن اَز ايــن جــنس آدم .

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:مناجات + کاوشگر روز, ] [ 9:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سینه مالک اشترها همچنان سپر ملت است

در هفته گذشته شاهد تشیع جنازه غزیزی از ملت بودیم با جانفشانی خود از تعرض گروه تکفیری داعش به  حرمین وشریفین دفاع نمود  این طیف انسان ها واقعا  در این ایام قیمت ندارند که در گمنامی تمام ,برای ملت  جان خویش هدیه می دهند روحش  شاد  وراهش  مستمر. البته جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اُعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.
خبرگزاری فارس: سینه مالک اشترها همچنان سپر است
 

خوب می‌دانید که آموزش یک نیروی نظامی و خبره گشتن او در امور جنگی، یک برنامه بلند مدت می‌طلبد که البته تضمین شده هم نیست. به این معنا که فراگرفتن آموزش‌های گوناگون یک نیروی نظامی و طی کردن مراحل گوناگون نظامی، تنها در سطح تئوری تأیید کننده آن نیرو است. (تمرینات عملی هم در صلح، به نوعی تئوری محسوب می‌شود).

مشخص نیست در صحنه جنگ واقعی و در میدان نبرد با یک دشمن کینه جو و در میدان کشت و کشتار، عملکرد آن نیرو چگونه باشد، همانگونه که این مورد را برای نیروهای نظامی کشورهایی چون آمریکا (در جنگ عراق و افغانستان) و رژیم پست صهیونیستی (در جنگ 33 روزه مقابل حزب الله) می‌بینیم. نیروهایی که ادعای توانمندی شان گوش فلک را کر کرده اما در میدان نبرد، خبری از زبدگی نظامی نیست و حتی خودکشی می‌کنند.

اما... جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.

عملیات‌های گوناگون در جنگ تحمیلی، تجربه‌ای گرانقدر برای امرا و سرداران نظامی ما فراهم کرد؛ اکنون فرماندهانی که آن تجربه گرانقدر را پشت سر ‌گذاشته‌اند، مردان جنگی این سرزمینند که فی الواقع بهتر از صدهزار نیروی نظامی‌اند. هر کدام به تنهایی توانایی مدیریت یک جنگ تمام عیار در سطح ملی را دارند.

از دست دادن این مردان جنگی، ضایعه‌ای بزرگ برای این آب و خاک است؛ ضایعه‌ای که هیچ چیز جای آن را پر نمی‌کند؛  همانطور که فرموده اند با فوت یک عالم دینی، صدمه‌ای به اسلام می‌رسد که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد، با شهادت این سرداران بزرگ هم ، صدمه‌ای به این کشور اسلامی وارد می‌شود.

عقیده شهادت طلبی نیروهای اسلام و توکل به خداوند، رمز موفقیت است، اما این جنگاوران در میدان شهادت طلبی، تقوا و توکل هم امیر و سردارند. اگر مبالغه نشود، هر کدام مالک اشتری هستند برای ولی خود؛ در لشکر ولایت،  هر چندهیچکس جای مالک اشتر را نمی‌گیرد.

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:شهادت + کاوشگر روز, ] [ 9:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اگر سران فتنه رفع حصر شوند!

این روزها شاهد هستیم برخی عناصر در داخل وخارج  بطور هماهنگ تلاش میکنند که سرن فتنه رفع حصر شوند  حالا فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند؛ به نظر شما چه خواهد شد آیا به نفع نظام اسلامی تمام میشود  ویا این آقایان  مجددا دستاویز شیاطین جن وانس قرار می گیرند  و معرکه گیری  راه  می اندازند؟

خبرگزاری فارس: اگر سران فتنه رفع حصر شوند!
 

  اما نظر ما ,علی رغم روشن شدن ابعاد خیانت سران فتنه برای همگان، متأسفانه این اشخاص حاضر به بازگشت از راه خطای خود نیستند. با اینکه در جمع محافل خصوصی خود بر عدم تقلب در انتخابات سال 88 اذعان کرده‌اند، لکن حاضر نیستند این موضوع را در رسانه‌های خود بیان کنند.

امروزه بعد از گذشت 5 سال از آن فتنه آشکار، زمزمه‌هایی از رسانه‌های زنجیره‌ای سران فتنه جهت کمرنگ کردن جنایت و خیانت آشکار فتنه‌گران شنیده می‌شود. تا حدی این فتنه بزرگ را در حد یک اشتباه غیر عمدی پایین بیاورند؛ تا اینکه با تسامح مسئولین نظام فتنه گران بدون کوچک‌ترین عذرخواهی از حصر خارج شوند و دوباره تحت عناوینی وارد جریان قدرت شوند.

حال فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند. چه خواهد شد؟
آیا نمی‌رسد روزی که در رسانه‌هایشان جار بزنند که اگر ما خطا کار بودیم پس چرا آزاد شدیم؟
آیا شبهه پراکنی نخواهند کرد که تحت فشار ما برای اینکه دست‌هایشان رو نشود ما را رفع حصر کردند؟
آیا نمی‌رسد زمانی که طلبکارتر از قبل بشوند و این بار نه تنها اینکه طلب رأی‌های دروغین خود را بکنند بلکه پا را فراتر از این بگذارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به ظلم در حق فتنه‌گران بابت حصر به زعم خودشان غیرقانونی بکنند.

نه هرگز! دشمن و پس از آن فتنه‌گران ساده دل بدانند این کلاه گشاد بر سر مردم ایران و پدران و مادران شهدا نخواهد رفت. دشمن بداند این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست! ما دوباره نخواهیم گذاشت خیال خام عقول کور برخی‌ها را تسخیر کند. ما محکم پای نظاممان ایستاده‌ایم.

نه تنها خواسته ما محاکمه سران فتنه است بلکه از مسئولان می‌خواهیم این کار را در زمان مناسبی انجام دهند که دشمنان اسلام از فتنه انگیزی دوباره ناامید شوند

[ چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:فتنه سبز + کاوشگر روز, ] [ 9:19 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خدا ما را می بیند ...

کشتی مردی در یک طوفان عظیم غرق شد اما این مرد به طرز معجزه آسایی نجات یافت و توانست خود را به جزیره ای برساند .
این مرد با هزاران زحمت برای خود یک کلبه ساخت ...
روزی برای تهیه آب به جنگل رفته بود ؛ وقتی به کلبه برگشت در کمال ناباوری دید که کلبه در حال سوختن است .
به بخت بد خود لعنت فرستاد و بعد شروع به گله کردن از خدا کرد که : خدایا تو مرا در این جزیره زندانی کرده ای و حالا که من با این بدبختی توانسته ام این کلبه را برای خودم درست کنم باید اینگونه بسوزد !
مرد با همین افکار به خواب عمیقی فرو رفت ... .
صبح روز بعد با صدای بوق یک کشتی از خواب پرید ؛ او نجات یافته بود !
وقتی سوار کشتی شد ، از ناخدا پرسید چگونه فهمیدید که من در این جزیره هستم؟
ناخدا پاسخ داد : ما علایمی را که با دود نشان می دادید دیدیم !

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:توسل به خدا + کاوشگر روز, ] [ 7:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

به امید ظهور ...

141366013276641.jpg
 
هنوز صدای حسین (علیه‌السلام) می‌آید...

هنوز تنهاست...هنوز تشنه...

تشنه‌ی معرفت ما،..

تشنه‌ی یاری کردن امام زمانمان..

و ما همچنان...

مشغول به خود...

هنوز گرفتار به خود...

امشب از لب پنجره نزدیکتر از هفته ی پیش

شنــــــــــیدم صدایی که میخواند

آیا کسی هست بین این امت برای یاری من
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:عصر ظهور + کاوشگر روز, ] [ 9:8 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پدربزرگ تروریست‌های موساد را بیشتر بشناسید

موساد

مردی که به جیمز باند صهیونیست مشهور و مهارتش در هدایت عملیات‌های تروریستی بود. برای اطلاع بیشتر به ادامه مطلب برید...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:تروریست + موساد + کاوشگر روز, ] [ 9:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آهنگ قدم هایت...

بــــی تــــو یـــک روز نــشــد خـــوب بـــه فـــردا بـــرســـــد

یــــا دعــــــا از ســـــــر ســجـــاده بـــه بـــــالا بــــرســـــد

زنــدگـی ســـخــت نـــفـــس میــکـــشــد ایــنجــا بــی تــو

کـــی بــه آخـــــر نَــــفَـــــسِ ایـن شــب یــلـــــــــدا بـــرســــد

چــــشــــمِ بـــاران زده کـــوچــــه بـــه راه اســــت هنـــوز

کــاش آهـــنــــگ قــــــدم هـــات بـــــه ایـــنـــجــــا بــرســـــد

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:عصر ظهور + کاوشگر روز, ] [ 9:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یخچال خونه ما ...

تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره . . . والا . . .

در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره

ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه

شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجس

بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس

بد زمونه ای شده بــــد

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:طنز + کاوشگر روز, ] [ 9:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حقیقت یا دروغ

روزی دروغ به حقیقت گفت: میل داری به شنا برویم؟ حقیقت ساده پذیرفت لباسهایش را درآورد و به دریا رفت و دروغ لباس های او را پوشید و رفت از آن روز دیگر حقیقت عریان و زشت است و دروغ ظاهری آراسته و زیبا دارد با لباس حقیقت...!!!

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:دروغ + حقیقت + کاوشگر روز, ] [ 9:4 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خط مقدم دشمن...

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:خط مقدم دشمن + ماهواره + کاوشگر روز, ] [ 9:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حلقه ی ضد خدایی

سلام ، با توجه به دستگیری  اخیر 4 نفر از مسترهای فرقه انحرافی و ضد خدایی کیهانی در کیش ، قصد دارم در ادامه مطلب در خصوص این حلقه ی نوظهور  مطالبی را عنوان کنم...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:حلقه کیهانی + حلقه ضدخدایی + کاوشگر روز, ] [ 9:1 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

انهدام پهپاد هوشمند با سامانه مرصاد

در سومین روز از رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص)، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش با انجام عملیات کشف، شناسایی و رهگیری هواگردهای دشمن با اجرای آتش سامانه های موشکی بومی و بهینه سازی شده مرصاد موفق به پهبادهای متجاوز شدند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:پهباد هوشمند + رزمایش محمد رسول الله + کاوشگر روز, ] [ 8:54 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ضربه سنگین حزب الله به موساد

تحلیلگر صهیونیست از سردرگمی و نگرانی های رژیم اشغالگر به علت توانمندی حزب الله در شناسایی جاسوسان و شبکه های جاسوسی این رژیم خبر داد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:موساد + حزب الله + کاوشگر روز, ] [ 8:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ابرقدرت منطقه ....

روزنامه رای الیوم نوشت: فراتر رفتن مساحت برگزاری رزمایش های ایران از آبهای خلیج فارس به این معنا است که ایران یک ابرقدرت منطقه ای است.

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:ابرقدرت منطقه + رزمایش محمد رسول الله + کاوشگر روز, ] [ 8:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

گزارش تصویری رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) ارتش

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:رزمایش محمد رسول الله + کاوشگر روز, ] [ 8:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سیگنال رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) ارتش برای مخاطبان خاص

محمدصادق کوشکی: سیگنال رزمایش برای مخاطبان خاص،

اکنون تمام قدرت های جهان اذعان دارند که تحولات راهبردی منطقه با ابتکار عمل ایران در جریان است. نگاهی اجمالی به تحولات منطقه کافی است تا قدرت ایران در حوادث عراق، سوریه، فلسطین و بحرین بهتر درک شود.

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:رزمایش محمد رسول الله + کاوشگر روز, ] [ 8:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص)

رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی در منطقه‌ای به وسعت دو میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر از شرق تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند آغاز شد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:رزمایش ارتش + کاوشگر روز, ] [ 8:50 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سوابق و افتخارات گذشته نجاتبخش نیست

سوابق و افتخارات گذشته نجاتبخش نیست  و آنچه  انسان را بیمه می کند بصیرت آنلاین است که جز با پرهیز از لقمه حرام و ولایت پذیری بدست نمی آید.

افسران - سوابق و افتخارات گذشته نجاتبخش نیست
[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:بصیرت + کاوشگر روز, ] [ 8:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مردان جنگ ...

"ﺷﻴﺦ ﺟﺎﺑﺮ" ، ﺍﻣﻴﺮ ﻛﻮﻳﺖ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ می نویسد :
زمانی ﻛﻪ ﺟﻨﮓ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﻋﺮﺍﻕ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ، ﺑﺮﺍی ﺗﺠﻠﻴﻞ ﺍﺯ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖﺻﺪّﺍﻡ ﺑﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﻓﺘﻴﻢ ؛
ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺻﺪّﺍﻡ ﺷﺨﺼﺎً ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﺑﻨﺰ ﺗﺸﺮﻳﻔﺎﺕ ﻧﺸﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﺮﺍ ﺗﺎ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﺑﻐﺪﺍﺩ برساند ؛
ﺻﺪّﺍﻡ ﺣﺴﻴﻦ ﺩﺭ حالی ﻛﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﺑﺮﮒ کوبایی ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ ؛
ﻣﺘﻜﺒّﺮﺍﻧﻪ ﻛﻨﺎﺭﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ،
ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ان شاء اﻟﻠﻪ ﺳﻔﺮی ﺑﻪ ﻛﻮﻳﺖ ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮﺗﺎﻥ ﻫﺴﺘﻴﻢ ،
ﺻﺪّﺍﻡ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻦ ﻣﺘﻜﺒّﺮﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ : ﻛﻮﻳﺖ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﺣﺘﻤﺎً می آﻳﻴﻢ...
ﻭ ﻣﻦ ﺳﺎل ۱۹۹۰ زمانی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻓﺮﺍﺭ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎی نظامی بعثی ﺑﻮﺩﻡ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺷﺪﻡ...
ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﺎ ﻛﻮﻳﺖ ﺻﺪّﺍﻡ ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﺩﻳﮕﺮ ﻟﺒﺎﺱ نظامی نمی پوشید؟
ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ : ﺩﺭ ﻛﻮﻳﺖ ﻣﺮﺩی ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺧﻮﺩ نمی بینیم،
ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻧﻈﺎمی می پوﺷﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ایرانی ها ﻣﺮﺩ ﺟﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ...
صدّام ﺩﺭ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺎ ﻟﺒﺎس نظامی بود
هدیه به روح همه سلحشوران عرصه ایثار مخصوصا ارتشیان همیشه قهرمان

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:مردان جنگ + صدام + کاوشگر روز, ] [ 8:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]