طرح های دشمن در استانه انتخابات

تجربه‌ی تاریخی نشان می‌دهد که نظام سلطه در آستانه‌ی برگزاری انتخابات، پروژه‌های ضدامنیتی را علیه جمهوری اسلامی ایران کلید می‌زند. مه به برخی از آنها اشاره می شود. طرح‌های دشمن به‌ اقتضای ماهیت شرایط، متفاوت است و حسب شرایط یکی از آن‌ها یا ترکیبی از آن‌ها را به کار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چند مورد زیر که در ایام انتخابات‌های گذشته نیز انجام شده اشاره کرد: ۱. نفی ماهیت اجتماعی انتخابات: با توجه به اینکه اهمیت انتخابات به کاربست قدرت اجتماعی در حوزه‌ی مدیریت سیاسی برمی‌گردد، دشمن تلاش می‌‌کند تا انتخابات را در کشور مقوله‌ای صوری نشان دهد که نمی‌تواند سرنوشت سیاسی را تحت‌تأثیر قرار دهد. در این فضا، مباحثی از این قبیل شایع می‌شود که همه‌چیز از قبل شکل گرفته و انتخابات بی‌تأثیر است. در مقابل این سیاست، بایستی تاریخ تحول جمهوری اسلامی و نقش سازنده‌ی دوره‌های مختلف انتخابات در آن تبیین شود تا اینکه مشخص گردد که در جمهوری اسلامی، اداره‌ی جامعه به انتخاب مردم متکی بوده و هست. به عبارت دیگر، انتخابات منصه‌ی ظهور اراده و قدرت مردم است و این رویکرد اجتماعی لازم است برجسته شود. ۲. نفی ضرورت: در این رویکرد، تلاش می‌شود که رأی افراد غیرضروری نشان داده و چنین شایع شود که به‌قدر کفایت دیگران حضور دارند و لذا نیازی به مشارکت ما نیست. بعضاً نیز این عدم ضرورت به‌دلیل نبود فرد یا کاندیدای خاصی توجیه می‌شود. درهر‌حال باید دانست که مشارکت حدومرز ندارد و لذا حضور بیشتر به واقعی‌تر شدن نتایج کمک می‌کند. لذا راهکار مقابله با این سیاست، نشان دادن نقش افراد در کلان انتخابات است. این موضوع باید تبیین شود که هر فرد در انتخابات ارزش خاص خود را دارد. ۳. نفی سلامت: در این رویکرد سعی می‌شود تا فرایند انتخابات نفی شود و در مجموع، اقدامی ناقص یا یک‌سویه ترسیم شود که نمی‌تواند اراده‌ی عموم را نشان دهد. در مقابل این رویکرد، لازم است شفافیت حقوقی و قاطعیت مدیریتی در اجرای قانون ملاک باشد تا هیچ‌کس نتواند حریم حق‌الناس را نقض کند. در مجموع، اتخاذ سیاستی مبتنی بر قانون‌گرایی، عدالت، انصاف و شفافیت، می‌تواند ابزارهای دشمنان را در فضای مجازی و عینی، ناکارآمد سازد.

[ چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:انتخابات + کاوشگرروز, ] [ 11:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تاکتیک های همیشگی شیطان....

افسران - شیطان....

[ چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:وعده شیطان + کاوشگر روز, ] [ 11:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تأثیر مشارکت حداکثری بر امنیت ملی

ابتدای سال جاری بود که رهبر انقلاب در بیانات خود در حرم رضوی به موضوع برهم‌زدن «امنیت» کشور توسط دشمنان اشاره کرده و فرمودند: «می‌خواهند این امنیّتی که امروز در کشور ما هست را – که این امنیّت، در منطقه‌ی غرب آسیا که ما در آن قرار داریم، بی‌نظیر است؛ بحمدالله امروز نه در شرق ما، نه در غرب ما، نه در شمال ما، نه در جنوب ما، در هیچ کشوری امنیتّی مانند امنیّتی که امروز بر کشور ما و ملّت ما حاکم است، وجود ندارد – به‌دست مردم از بین ببرند و مردم را وادار کنند به برهم زدن امنیّت.» از طرفی دیگر، یکی از موضوعاتی که موجب افزایش و تقویت امنیت ملی می‌شود، حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات است که رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود در این‌باره فرمودند: «همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب می‌شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیّت کامل باقی بماند.»

[ چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:انتخابات + کاوشگرروز, ] [ 11:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

10 نوشیدنی که شما را لاغر می‌کند

برای کاهش وزن شاید مؤثرترین کار استفاده از نوشیدنی‌های سالم به جای نوشابه‌های شیرین و نوشیدنی‌های انرژ‌ی‌زا باشد. بیشتر مردم نمی‌دانند که در طول روز چه میزان کالری از طریق این نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های پر کالری دریافت می‌کنند. مثلاً یک فنجان قهوه مُکا حدود 500 کالری دارد.
 برخی از مهم‌ترین و سالم‌ترین نوشیدنی‌ها که باید بیشتر از آنها استفاده کنید تا راحت‌تر وزن خود را کاهش دهید، عبارتند از:
 آب سبزیجات
 آب سبزیجات به اندازه آب میوه‌ها مواد مغذی و املاح دارند؛ اما کالری آنها حدود 50 درصد کمتر است. آب سبزیجات معمولاً سرشار از فیبر هستند و باعث می‌شوند به مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.
 معجون میوه‌ها
 میوه‌های دلخواه خود را انتخاب کرده، آب آنها را بگیرید و با مقداری سرشیر و خامه ترکیب کنید. هیچ‌گاه از شکر اضافی برای شیرین‌تر شدن آنها استفاده نکنید.
 عسل و یا هر شیرین‌کننده دیگر را نیز به آنها نیفزایید، چرا که به این ترتیب صدها کالری به نوشیدنی‌تان اضافه می‌شود. به عبارت دیگر معجون را از مغازه‌ها و بستنی‌فروشی‌ها تهیه نکنید؛ چرا که آنها حتماً طعم‌دهنده‌های شیرین به معجون‌ها می‌افزایند. شما باید خودتان این کار را انجام دهید.
 آب میوه‌
 آب میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند، اما دقت داشته باشید که هیچ‌گاه نباید شکر و مواد شیرین‌کننده به آنها بیفزایید. میوه‌ها هر چه گوشتالو‌تر باشند، آب میوه بهتر و بیشتری به شما می‌دهند. میوه‌های گوشتالو، فیبر بیشتری هم دارند و به شما احساس سیری بیشتری می‌دهند.
 قهوه تلخ
 قهوه برای سلامتی مزایای بسیاری دارد؛ اما مقدار مصرف و استفاده سالم از آن بسیار مهم است. قهوه اصلاً کالری ندارد. قهوه تلخ (بدون شیر) سرشار از آنتی‌اکسیدان است که به خلق و خوی بهتر شما، تمرکز بالاتر، کاهش خطر دیابت و سرطان کمک می‌کند.
 سعی کنید روزانه بیشتر از سه فنجان قهوه تلخ ننوشید؛ چرا که میانه‌روی و اعتدال در هر کاری، کلید به دست آوردن سلامتی است.
 چای سبز
 چای سبز نیز همانند قهوه تلخ مزایای بسیاری دارد و حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است. چای سبز متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد و به مکانیزم سوختن چربی‌ها سرعت بیشتری می‌دهد. پژوهش‌ها نشان می‌دهند که با مصرف چای سبز، روند سوزاندن چربی‌ها افزایش می‌یابد.
 شیر
 کلسیم موجود در شیر کم چرب، به تجزیه سلول‌های چربی در بدن کمک می‌کند. اما زیاده‌روی در مصرف شیر نیز باعث چاقی می‌ شود؛ زیرا حاوی کالری زیادی است، بنابراین برای گرفتن نتیجه بهتر و کاهش وزن در مصرف آن زیاده‌روی نکنید. روزانه 3-4 فنجان کافی است.
 نوشیدنی پروتئین‌دار
 نوشیدنی‌های پروتئینی مثل پودرها و انوع میکس‌شده، تأثیر زیادی در کاهش وزن خواهند داشت. هرچه بدن شما عضلانی‌تر باشد، چربی‌های بیشتری خواهید سوزاند و ماهیچه‌های کوچک‌تر در سوزاندن چربی‌ها مؤثرند. پروتئین‌ها نقش مهمی را در این معادله بر عهده دارند.
 بعضی افراد برای درمان چاقی به سراغ روش‌های نامناسب می‌روند که مهم‌ترین آنها روش‌های دارویی است. عده‌ای از قرص‌های کاهش‌دهنده اشتها استفاده می‌کنند. اما این قرص‌ها عوارض بسیاری از جمله ضعف و افسردگی به همراه دارند.
 نوشیدنی‌های فیبردار
 نوشیدنی‌های بسیاری وجود دارند که حاوی فیبر بالا هستند و می‌توانند تأثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشند؛ چرا که فیبرها احساس سیری ایجاد می‌کنند و شما کمتر غذا می‌خورید. در ضمن، مزایای بسیار دیگری نیز برای سلامتی دارند.
 سرکه سیب
 سرکه سیب از گذشته‌های بسیار دور تا به حال کاربردهای زیادی داشته و تقریباً همه به مزایای آن واقف هستند. در دهه 70 مردم از سرکه سیب برای کاهش وزن استفاده می‌کردند. البته هنوز هیچ مدرکی برای اثبات این واقعیت وجود ندارد. عده‌ای می‌گویند که سرکه سیب متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و اگر مصرف شود، باعث لاغری می‌شود.
 آب
 شاید بهترین و ارزان‌ترین نوشیدنی برای کاهش وزن، آب باشد. نوشیدن آب کافی برای بدن منافع زیادی دارد. به شما احساس سیری می‌دهد، متابولیسم بدن‌تان را افزایش می‌دهد و هیچ‌ نوعی کالری ندارد. اگر هر روز دو لیوان آب مازاد بر مقدار آبی که همیشه عادت به نوشیدنش دارید، بنوشید، تا 30 درصد متابولیسم بدن‌تان افزایش می‌یابد و این یعنی در طول یک سال، بیش از دو کیلو وزن کم می‌کنید.

[ چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:نوشیدنی + لاغرکننده + کاوشگر روز, ] [ 11:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

به کسانی رأی دهیم که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند

Image result for ‫آل هاشم‬‎

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند و هدفی جز خدمت به مردم و کشور نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حیخجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم این مطلب را در جمع کارکنان و سربازان مرکزآموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی آجا، عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را جشن بزرگ و عید ملی دانست و با بیان این که انشاءالله این حماسه، زمینه‌ساز حضور عزتمندانه مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود، افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی خود درپای صندوق‌های رای، هفتم اسفندماه را به صحنه اقتدار و عظمت ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که دشمنان چشم طمع به این دو رویداد مهم یعنی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه دارند، تصریح کرد: هر رای این ملت همچون تیری بر قلب دشمنان و ایادی کفر و استکبار است و ملت ایران با حضور هوشمندانه در روز انتخابات، همانند حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده و آن را به نقطه تحول تبدیل خواهند نمود.

حجت الاسلام آل هاشم تأکید کرد: باید به کسانی رأی دهیم که عاشق مردم و سرزمین ایران اسلامی هستند و خون شهدا را پایمال    نمی کنند و همواره در خط صحیح امام و در مسیری که رهبر فرزانه انقلاب ترسیم نموده اند گام بر می دارند.

وی درپایان افزود: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم باید سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند و هدفی جز خدمت به مردم و کشور نداشته باشند.

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:آجا + انتخابات + کاوشگر روز, ] [ 14:25 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تمسخر نمایش تفنگداران آمریکایی در قم!

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با انتشار تصویری، به حرکت نمایشی گرداندن تفنگداران امریکایی در راهپیمایی 22 بهمن در قم واکنش نشان داد.

تمسخر نمایش تفنگداران آمریکایی در قم!

[ شنبه 24 بهمن 1394برچسب:طنز + ملوانان آمریکایی + کاوشگر روز, ] [ 14:23 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تهران مجهز به مخوف‌ ترین تسلیحات روسی

ایران پس از توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها برای واردات این کشور، به دنبال جایگزین کردن تسلیحات مدرن به جای تسلیحات فعلی خود است. این امر شامل تولید جنگنده چند منظوره (بمب افکن – رهگیر) سوخو 30 و تانک T 90 در داخل ایران است.

 
 
 
بر همین اساس، شرکت روسی فلانکر که شهرت فراوانی در صادرات تسلیحات دارد و همینک چهار ماه است که در سوریه عملیات هوایی انجام می‌دهد، طرف قرارداد با ایران است. جنگنده سوخو 30، جنگنده‌ای چند منظوره، با قدرت مانور بالا، دو کابین و با قیمت بسیار مناسب است. به نظر می‌رسد دوست ثروتمند روسیه به این جنگنده علاقمند است.
 حسین دهقان، وزیر دفاع ایران در مصاحبه‌ای تولید سوخو 30 در ایران را بخشی از قرارداد با طرف روسی دانست. این درحالی است که پیش‌تر، ایران آخرین مدل سامانه دفاع موشکی اس 300 را از روسیه تحویل گرفت. با تحویل جنگنده سوخو 30 به نیروی هوایی ایران، این کشور توانایی بالایی در رزم‌های هوایی پیدا می‌کند. نیروی هوایی ایران همینک مجهز به جنگنده‌های اف 14 تامکت است که بیش از سه دهه از عمر آن می‌گذرد. 
 
 
 
  
 
 
اما نیروی هوایی تنها حوزه‌ای نیست که نیروی نظامی ایران می‌کوشد آن را ارتقا دهد. ایران در حوزه زمینی نیز به دنبال خرید تانک T 90  و تولید آن در داخل کشور است. بر طبق آمارها، آخرین خرید تانک ایران از کشورهای بلاروس و روسیه در سال 2002 انجام گرفت که شامل تانک T72 بود. همانند جنگنده‌های ایران، تانک‌های این کشور نیز پیش از انقلاب خریداری شده است و عمر بالایی دارند. این گزارش مدعی شد تانک‌های فعلی ایران در مقابل تانک‌های غربی کشورهای حوزه خلیج فارس شانسی برای مقابله ندارند؛ از این رو تهران می‌کوشد تولید تانک‌های T90 را در داخل آغاز کند.
 
در پایان این گزارش آمده است: ساختن تانک T90 در داخل ایران نه تنها فناوری این کشور را در زمینه تولید تانک ارتقا می‌دهد بلکه این کشور را از تحریم‌های آینده که ممکن است گریبانگیر تهران شود و واردات تسلیحات به این کشور را محدود کند، مصون می‌دارد. با این وجود، احمد رضا پوردستان – فرمانده نیروی زمینی ارتش – از منتفی شدن خرید تانک T90 خبر داد و اعلام کرد ایران به دنبال ساخت تانک بهتر با فناوری داخلی است. با این وصف، مشخص نیست که ایران در تولید تانک جدید خود از فناوری روس‌ها بهره خواهد گرفت یا نه.
 
 
 
 
 
 
 
[ شنبه 24 بهمن 1394برچسب:تجهیزات نظامی + روسیه + کاوشگر روز, ] [ 14:19 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خدا را بسیار شاکرم در قید حیات هستیم و اشک ر اسیری سرباز استکبار جهانی را دیدیم

افسران - اشک استکبار را دیدیم

افسران - دشمنان خوب بدانند ....
[ شنبه 24 بهمن 1394برچسب:اسارت + کاوشگر روز, ] [ 14:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

صبح روز 23 بهمن بر دشمنان ایران چه گذشت !؟

افسران - صبح روز 23 بهمن بر دشمنان ایران چه گذشت !؟

[ شنبه 24 بهمن 1394برچسب:بدون شرح + کاوشگر روز, ] [ 14:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بانگ آزادی ۲۲بهمن ماه، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک!

فردا با حضور یکپارچه در راهپیمائی ، با آرمان های امام بزرگوار (ره) و شهدای عزیزمان تجدید بیعت می کنیم .

 حضور فردا نشانه  بصیرت افراد است  شعار اصلی مردم که همان الله اکبر است بدین معنی است  که فقط خدا از همه بزرکتر وبرتر است  ودر همه عرصه ها  به او تکیه داری وبس وکدخدا بی کدخدا..

سروده «بانگ آزادی» آقای حمید سبزواری، شاعر بزرگ انقلاب بسیار دلنشین و پرمحتواست. برای ایشان آرزوی سلامتی دارم.

اين بانگ آزادي است كز خاوران خيزد

فرياد انسانهاست كز نای جان خيزد

اعلام طوفانهاست كز هر كران خيزد

آتشفشان قهر ملتهاي دربند است

حبل المتين توده هاي آرزومند است الله اكبر ، خمينی رهبر

دشمن بداند ما موج خروشانيم

زائيده بحريم فرزند طوفانيم

در سنگر اسلام بگذشته از جانيم

بازو به بازو صف به صف ما آهنين چنگيم

سنگر به سنگر جان به كف آماده جنگيم

تخت شهنشاهان، شد سرنگون از ما

بخت تبهكاران، شد واژگون از ما

دامان آزادی، شد لاله گون از ما

ما حافظ آزادی و اسلام و قرآنيم

ما در پی آسايش و معراج انسانيم الله اكبر ، خمينی رهبر

ما در ره اسلام، پيمان خون بستيم

زنجير استعمار، مردانه بگسستيم

از دام اهريمن، با ياد حق رستيم

ما نغمه الله اكبر بر زبان داريم

ما چون خمينی رهبری روشن روان داريم الله اكبر ، خمينی رهبر

[ شنبه 24 بهمن 1394برچسب:۲۲ بهمن + کاوشگر روز, ] [ 14:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پروژه ی جديد "اشبه الناس بخميني" یک تیر و بیش از ده ها نشان

روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه ۹۴ (درست در آغاز مراسم سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی) آقای هاشمی رفسنجانی در سخنانی بسیار تند و بی سابقه و تفرقه انگیز که قویاً بوی فتنه ای جدید می داد در دفاع غیر قانونی از صلاحیت سید حسن خمینی به نهاد شورای نگهبان حمله کرده و صلاحیت اعضای آن شورا (که صلاحیت هاشمی نیز توسط همان شورا تأیید شده است) را به شدت زیر سؤال برد.!
وی با مغالطه ای آشکار از عدم احراز صلاحیت ها با عنوان تحریک آمیز "رد صلاحیت ها" یاد کرده و با "اشبه الناس بخميني" خواندن سید حسن خمینی نیز به تحریک مردم پرداخت.
وی در ادامه با بیان این جمله خطاب به شورای نگهبان که "چه کسی به شما اجازه ی قضاوت کردن را داده است" ضمن زیر سؤال بردن وظایف شورای نگهبان و بدهکار معرفی کردن کل جامعه نسبت به خانواده ی حضرت امام خمینی سلام الله علیه ، رسماً شورای نگهبان و سایر نهادها و مراجع قانونی را به عذر خواهی از بیت امام فرا خواند.
✳️در باره ی علل این اقدام هاشمی که کاملاً مشابه نامه ی توهین آمیز و بدون سلام سال ۸۸ بود (که منجر به تحریک سران فتنه و شکل گیری فتنه ای بزرگ شده و خسارات فراوان و غیر قابل جبران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و طمع دشمنان نظام و دخالتهای آشکار دشمنان قسم خورده ی اسلام و ايران و در صدر آنان شیطان بزرگ را در پی داشت) ، گمانه زنی های فراوانی وجود دارد و صاحب نظران بر این عقیده اند که این سخنان نیز نسخه ی به روز شده ی همان نامه گستاخانه بوده و ظاهراً باید منتظر آثار و عوارض منفی آن باشيم.
✳️آن چه که در ادامه ملاحظه می کنید تنها بخشی از این احتمالات است که مبتنی بر سوابق رنگارنگ قبلی هاشمی و با توجه به نقش پررنگ وی در حوادث و رخدادهای پیشین تهیه و ارائه شده است :
 - هاشمی با این سخنان و با راه اندازی یک پروپاگاندای عمومی قصد یار گیری در عرصه ی انتخابات را دارد تا به این ترتیب در (احتمالاً) آخرين بهره برداری تبلیغاتی از سید حسن به نفع خود به مدیریت افکار عمومی بپردازد.
 - آقای هاشمی بقای جریان منتسب به خود را در بروز شکاف اجتماعی دیده و با این سخنان قصد توسعه ی بحث دوقطبی سازی را دارد.
 - وی با این کار ضمن تست افکار عمومی و در صورت توفیق اجتماعی ، در حقیقت قصد دارد به مسئولین پیام بدهد که هنوز هم به عنوان مرد شش انگشتی می تواند بر رفتار سیاسی کشور به طور مستقیم اثرگذار باشد.
 - هاشمی با اعمال فشار روانی بر شورای نگهبان به یک بازی دوسر برد دست زده است به گونه ای که یا شورای نگهبان تحت تأثیر فشار افکار عمومی مجبور به انعطاف و عدول از قانون خواهد شد که در این صورت به عنوان یک قهرمان وارد عرصه ی انتخابات خواهد شد و از گروههای مختلف سیاسی (بویژه گروههای اصلاح طلب) و حتی از مردم به نفع خود بهره برداری خواهد نمود ؛ و یا اینکه شورای نگهبان به عملیات روانی وی اعتنایی نخواهد کرد که در این صورت با راه اندازی و تقویت بازی سرخ آبی به تثبیت موقعیت خود خواهد پرداخت.
 - هم اینک افکار عمومی به سید حسن فشار وارد می کنند که خط خود را از فتنه گران و هاشمی جدا کند و هاشمی به این ترتیب بنا دارد تمام تقصیرها را متوجه نظام و شورای نگهبان کند.
 - هاشمی تصمیم دارد با راه اندازی این تئاتر و شوی تبلیغاتی ، بر افکار عمومی اثر گذاشته و مانع از ورود مخالفان خود به مجلس خبرگان رهبری شود و شاید این یکی از مهمترین اهداف هاشمی باشد.
 - وی قصد دارد با اعلام حمایت رسمی و علنی و رونمایی از پروژه ی "اشبه الناس بخميني" (که در صدر اسلام نیز توسط برخی از صحابه در حمایت منافقانه از حضرت علی علیه السلام عملیاتی شده و با این اقدام بلائی بر سر جامعه ی صدر اسلام آوردند که فقط حدود صد نفر تحت عنوان شرطه الخميس برای آن حضرت باقي ماند) جریان اصولگرا را به عنوان مخالف حضرت امام خمینی سلام الله علیه معرفی نموده و از اقبال جامعه به اصولگرایان جلوگیری نماید.
 - طرحهای هاشمی برای پیروزی در انتخابات ۷ اسفند (قبل و حین و بعد از اعلام نتایج انتخابات) مستلزم ایجاد فضای تند و رادیکال در جامعه است. وی خوب می داند که در فضای آرام هیچ توفیقی نخواهد داشت و موج آفرینی به نفع وی مستلزم ایجاد یک فضای متشنج (شبیه آنچه که در کودتای نرم و نافرجام آمریکایی سال ۸۸ رخ داد) در سطح کشور است.
 - قرائن و شواهد نشان می دهد که اصولگرایان تصمیم گرفته اند با انتخاب عنوان "فرزندان خميني" پرده از تزویر و نفاق کسانی که خود را پشت نام امام خمینی سلام الله علیه پنهان کرده اند کنار بزنند و هاشمی رفسنجانی با این پروپاگاندا بنا دارد بر این اقدام هوشمندانه ی اصولگرایان اثر گذاشته و با فریب مردم به اصطلاح بازی اصولگرایان را خراب کند.
 - هاشمی تصمیم دارد به عنوان عروسک گردان فتنه ی آینده  همان بلائی را که در سال ۸۸ با نوشتن نامه ی توهین آمیز و بدون سلام بر سر امثال ميرحسین و خاتمی آورده و به ادامه ی فتنه ی ۸۸ دامن زد ، هم اینک نیز بنا دارد با تحریک سید حسن خمینی به ورود وی به میدان مبارزه با نظام اسلامی در نقش اپوزیسیون ، نظام را به چالش طلبیده و پروژه ی شیطانی "ضرورت شورای رهبری" را در خبرگان آینده پیگیری نماید (همان کاری که در سال ۸۸ به دلیل فقدان پایگاه مناسب در مجلس خبرگان نتوانست دنبال نماید و منجر به حذف وی از عرصه ی ریاست مجلس خبرگان و تضعیف موقعیت اجتماعی و سیاسی وی شد.)
✳️هاشمی بر این باور است که اولاً سید حسن خمینی به وی اعتماد کامل دارد و ثانیاً ظرفیت ورود و ادامه ی بازی تقابل با ارکان نظام و قانون و اصل نظام را نیز دارد به همین دلیل سعی دارد با حمایت سوپر من گونه ی خود از سید حسن و ایجاد فضایی غبارآلود انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به نفع خود مدیریت نماید ،
✳️فلذا به نظر می رسد هم اینک نوبت سید حسن خمینی است (که با نگاهی به پشت سر و مشاهده سرنوشت نکبت بار بسیاری از افراد ، که با همین شیوه در دام تارعنکبوتي هاشمی گرفتار شده و تبدیل به اپوزیسیون نظام شده اند) با تصمیم عاقلانه و در عین حال هوشمندانه و مبتنی بر درک سیاسی و انقلابی (و با استناد به فراز آخر وصیت نامه ی حضرت امام سلام الله علیه و همچنین وصیت پدر بزرگوارش) راه را بر سوء استفاده کنندگان از نام و جایگاه حضرت امام خمینی سلام الله علیه بسته و قاطعانه و بصورت شفاف به هاشمی نیز پیام بدهد که اهداف خود خواهانه ی وی را (که نسل امام انقلاب را به حضیض اپوزیسیون ساقط خواهد نمود) خوب می شناسد و به وی به هیچ وجه اجازه ی استفاده ی ابزاری از سید حسن خمینی را نخواهد داد.

[ سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:انتخابات + کاوشگر روز, ] [ 11:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

داعش تهدیدی برای مرزهای ایران نیست

  صالحی فرمانده کل ارتش : درباره حضور داعش در استان دیالی و تهدید مرزهای ایران گفت: داعش در حدی نیست که بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند. 

داعش تهدیدی برای مرزهای ایران نیست

[ سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:داعش +‌ارتش + کاوشگر روز, ] [ 11:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

چرا امام خمینی گفت: با دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت شما مرخص میشوم؟

افسران - چرا امام خمینی گفت: با دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت شما مرخص میشوم؟ چون اقتدار انقلاب و امام خامنه ای را میدید.

[ سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:رهبر +‌کاوشگر روز, ] [ 10:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ۲۲بهمن و انتخابات را دو عید پرمضمون ملت ایران خواندند و با تأکید بر حضور چشم‌گیر و دشمن‌شکن مردم در راه‌پیمایی ۲۲بهمن امسال افزودند: حضور همگانی مردم در انتخابات ۷اسفند نیز به‌عنوان خونی تازه، عزت و اقتدار ایران و نظام را بیمه می‌کند و اهداف دشمن حیله‌گر غدار را خنثی می‌کند.
ایشان با تجلیل از حضور مردمی در مراسم ۲۲بهمن هر سال خاطرنشان کردند: حضور مردم در راه‌پیمایی ۲۲بهمن در سی‌وهفت سال گذشته، حضور جسمی همراه با اراده و عزم و محبت و پشتیبانی بوده است و امسال نیز به فضل الهی حضور مردم در خیابان‌ها، چشم‌گیر و دشمن‌شکن و مأیوس‌کننده‌ی بدخواهان خواهد بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزاری راه‌پیمایی ۲۲بهمن را تکرار شادمانه‌ی عید انقلاب دانستند و با تأکید بر اینکه چنین مراسم مردمی مستمری در جهان بی‌نظیر است، افزودند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مردم در هر شرایطی اعم از شرایط سخت جوی و در دل مشکلات، همواره در مراسم عید انقلاب در ۲۲بهمن حاضر بوده‌اند.
ایشان افزودند: بخش قابل توجهی از کسانی که در سال‌های اخیر در راه‌پیمایی شرکت کرده‌اند به اقتضای سن خود روزهای انقلاب و ۲۲بهمن ۵۷ را ندیده‌اند و این سلسله‌ی تمام‌نشدنی نشان‌دهنده‌ی قدرت بازآفرینی انقلاب است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نباید گذاشت خاطره‌ی این حادثه‌ی عظیم و به فراموشی سپرده شود، گفتند: باید حقیقت انقلاب همواره در ذهن مردم زنده بماند زیرا انقلاب اسلامی در نیمه‌ی راه خود است و برای استحکام پایه‌ها و رسیدن به اهداف والای خود، نیازمند زنده نگه داشتن اهداف اصلی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تشکیل جامعه‌ی اسلامی برخوردار از علم، عدل، اخلاق، عزت و پیشرفت را اهداف اصلی نظام اسلامی برشمردند و تأکید کردند: هدف اساسی جبهه‌ی دشمن، به فراموشی سپرده شدن این اهداف والا، و در نهایت تغییر رفتار و «تغییر درونی نظام جمهوری اسلامی» است.
ایشان با تأکید بر اینکه هدف اصلی دشمن «تغییر ماهیت و هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی» است، افزودند: تمام تلاش جبهه‌ی گسترده‌ی بدخواهان نظام اسلامی، بازداشتن جمهوری اسلامی از ادامه‌ی حرکت به سمت هدف‌های عزت‌آفرین و قدرت‌آفرین و بازگرداندن سلطه‌ی بیگانگان بر کشور است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه احتمال جنگ سخت بر ضد ایران، در شرایط کنونی بعید است ولی محال نیست، تأکید کردند: امروز اصلی‌ترین برنامه برای مقابله با نظام اسلامی، جنگ نرم است تا نظام و مردم ایران را از مؤلفه‌های قدرت تهی کنند.
ایشان تهی شدن یک ملت از مؤلفه‌های قدرت را به معنای تسلیم‌پذیر شدن دانستند و گفتند: اگر ملت ضعیف شد، برای مقابله با او دیگر احتیاجی به جنگ سخت نیست.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: تنها راه جلوگیری از چنین وضع دهشتناکی، حفظ و حراست از تفکر انقلابی در «عمل و رفتار و جهت‌گیری‌ها و ضوابط و قوانین» است.
رهبر انقلاب در ادامه‌ی سخنانشان انتخابات را تزریق روح و خون تازه و نفسی نو برای ملت و کشور خواندند و افزودند: ملت با استفاده از حق طبیعی خود، در موعدهای مقرر، به صحنه می‌آید تا تصمیم‌گیری کند چه کسانی از مسئولانی که قبلاً انتخاب کرده، بمانند یا بروند.
ایشان انتخابات را «تجدید قوای ملت و بیعتی تازه با اهداف انقلاب» برشمردند و افزودند: اصرار بنده بر حضور همه در انتخابات به این دلیل است که مشارکت همگانی، کشور و نظام را عزت می‌بخشد و بیمه می‌کند لذا شرکت در این حادثه عظیم، فریضه‌ای برای همه مردم است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایجاد شکاف و دو قطبی کاذب و خطرناک میان ملت و نظام را از اهداف همیشگی جبهه‌ی دشمن و در رأس آن آمریکا خواندند و تأکید کردند: حضور ملت در انتخابات و تجلی دوباره‌ی ارتباط مستحکم مردم و نظام، به‌معنای نصرت جمهوری اسلامی و ناکام ماندن این اهداف دشمن است و این حضور براساس وعده‌ی صدق الهی، نصرت و یاری پروردگار را به‌همراه می‌آورد.
ایشان با یادآوری سلسله تحرکات و توطئه‌های دشمنان از اول پیروزی انقلاب از جمله طرح تجزیه‌ی ایران، کودتا، ۸سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های روزافزون خاطرنشان کردند: ملت در مقابله با همه‌ی توطئه‌ها به یاری نظام اسلامی آمد و پروردگار نیز با نصرتی متقابل، جمهوری اسلامی و ملت ایران را به قدرتی منطقه‌ای و در برخی مسائل به یک قدرت مؤثر و نافذ جهانی تبدیل کرده است.

ایشان در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان خطاب به ملت تأکید کردند: عزت و افتخار و اقتدار میهن و ملت، در گرو عمل به وظایف انقلابی است که شرکت در انتخابات از مهم‌ترین این وظایف به شمار می‌رود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه‌ی سخنان خود درباره‌ی انتخابات با اشاره به برخی حرف‌های غلط و نامناسب که این روزها مایه‌ی تشویش و تردید مردم می‌شود افزودند: این حرف‌ها فقط با نگاه سیاسی و به علت دوری از انگیزه‌های خدایی بیان می‌شود اما اکنون قصد ندارم به آنها بپردازم.
رهبر انقلاب در بحث انتخابات، خطاب به مسئولان نیز چند نکته‌ی مهم بیان کردند که اصلی‌ترین آنها، مشغول نشدن به مسائل تبلیغاتی و روزنامه‌ای بود. ایشان افزودند: مسئولان به یاری پروردگار مشغول کار و تلاشند اما مراقب باشند که جنجال‌های روزمره‌‌ی انتخاباتی آنها را سرگرم نکند و از پرداختن به مسائل مهم به‌ویژه اقتصاد غافل ننماید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتخابات را موضوعی در نهایت اهمیت خواندند اما خاطرنشان کردند: این مسئله با همه‌ی اهمیتش مقطعی است و آنچه بعد از چند هفته باقی می‌ماند مسائلی اساسی کشور از جمله مقاوم‌سازی اقتصاد است.
رهبر انقلاب با اشاره‌ی مجدد به ظرفیت عظیم نیروی انسانی تحصیل‌کرده و پرانگیزه، ویژگی‌های اقلیمی و منابع و ذخائر طبیعی ایران به مسئولان تأکید کردند: با تکیه بر این سرمایه‌های بی‌نظیر، اقتصاد کشور را به‌گونه‌ای مقاوم کنید که دشمن از فکر فشارهای اقتصادی برای تحمیل خواسته‌هایش منصرف شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: مسئولان با هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید صنعتی و کشاورزی، رونق تولید و حل مشکل رکود، به پیشرفت کشور شتاب دهند تا دشمن بالاجبار بفهمد که تحریم بی‌فایده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری سخنان «ده، ۱۲ساله‌ی اخیر خود» به مسئولان درباره‌ی ضرورت مقاوم‌سازی درونی اقتصاد افزودند: اگر این هدف تحقق یابد برای اشتغال جوانان، بیکاری، و دیگر مشکلات اقتصادی نیز راه‌حل‌های مناسبی پیدا می‌شود.
رهبر انقلاب در نکته‌‌ی مهم دیگری، توجه کامل و همیشگی به نقشه‌ها و اهداف جبهه‌ی وسیع دشمنان را ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: کسانی که از دشمنان خود غافل می‌شوند و دلشان به آنها خوش است، هیچ‌گاه مورد تمجید مردم قرار نمی‌گیرند.
ایشان افزودند: دشمن لبخند می‌زند، شما هم لبخند می‌زنید، اما باید مراقب بود که پشت لبخند دشمن چه حیله‌ای نهفته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: باید نقشه‌های دشمن را در مسئله‌ی امنیت، معیشت، فرهنگ، جوانان، آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل درک کرد و با هدف مقابله با آن، سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و اقدام کرد و حرف زد.
رهبر انقلاب با اشاره به سخنی از شاعر شیرین سخن، سعدی شیرازی خاطرنشان کردند: دشمن وقتی سلسله‌ی دوستی بجنباند، درلباس دوست کاری می‌کند که هیچ دشمنی نمی‌تواند.
ایشان با یادآوری وقاحت و نابکاری دشمن، مسئولان را به مراقبت مضاعف فراخواندند و افزودند: آمریکایی‌ها به ساده‌ترین سؤالات افکار عمومی جهان درباره‌ی علت حمایت از عوامل جنایات وحشیانه در یمن پاسخ نمی‌دهند و وقیحانه به حمایت از کسانی ادامه می‌دهند که بی‌رحمانه‌ترین شکل تروریسم دولتی را در کشتار مردم بی گناه یمن انجام می‌دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادعای دفاع آمریکایی‌ها از حقوق بشر و دموکراسی را به سخره گرفتند و خاطرنشان کردند: آنها از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای خود که کوچک‌ترین آشنایی با انتخابات ندارند و اصلاً انتخابات را نمی‌فهمند، حمایت می‌کنند!
رهبر انقلاب افزودند: هیأت حاکمه‌ی آمریکا به قدری وقیح است که وحشیانه‌ترین کارها را انجام می‌دهد و بعد به شما لبخند می‌زند، آیا نباید در مقابل چنین دشمنی، با حواس جمع رفتار کرد؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان تأکید کردند: حواس ملت در مقابل دشمن به یاری پروردگار جمع بوده و هست و حرکت عظیم ملت، تاکنون توطئه‌های این دشمن غدّار و حلیه‌گر را ناکام گذاشته و بعد از این هم او را خوار خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود بیعت نیروی هوایی با امام خمینی رحمه‌الله در نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷ را پدیده‌ای مهم و تأثیرگذار و ستاره‌ای راهنما در تاریخ انقلاب خواندند و گفتند: نیروی هوایی ارتش در روز نوزدهم بهمن با پیوستن به مردم، معادلات کشور را تغییر داد و این حرکت بلافاصله از طرف مردم نیز پاسخ داده شد و این نشان می‌دهد با «مردم بودن»، حمایت مردم را به دنبال می‌آورد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عملکرد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را در طول ۳۷سال گذشته، واقعاً خوب خواندند و افزودند: امروز نیروی هوایی ارتش مجموعه‌ای مستحکم، مقتدر، مبتکر و در کنار مردم است و باید روزبه‌روز بر این استحکام و قدرت و توانایی و ارتباط با مردم افزوده شود.
در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی فرمانده‌ی نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت ۱۹بهمن، روز نیروی هوایی، به اقدامات این نیرو در حوزه‌های دفاعی، علمی و فرهنگی اشاره و تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش با درک آرایش جدید منطقه و در چارچوب راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران اهداف ابلاغی را با قدرت و انگیزه‌ای مضاعف دنبال می‌کند.

[ سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:نیروی هوایی + کاوشگر روز, ] [ 10:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک

[ دو شنبه 19 بهمن 1394برچسب:19 بهمن + روز نیروی هوایی + کاوشگر روز, ] [ 11:2 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شعبان بی‌مخ در زورخانه‌اش

تصویر زیر، شعبان جعفری معروف به شعبان بی‌مخ از عوامل کودتای 28 مرداد را در زورخانه وی نشان می‌دهد. این عکس را که در سال 1350 ثبت شده، کانال «ایران» منتشر کرده است.

[ شنبه 17 بهمن 1394برچسب:شعبان بی مخ + شعبان جعفری + کاوشگر روز, ] [ 10:50 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اشک علی دایی در عیادت از دخترملی پوش

بی جهت نیست که لقب شهریار فوتبال ایران را یدک می کشد. او از افتخارات فوتبال چیزی کم ندارد اما این همه عنوان و لقب باعث نشده انسان بودن خودش را فراموش کند. شاید دوست نداشت همین دو سه فریم عکس با دروبین های موبایل اطرافیان از عیادتش از دختر ملی پوش راگبی گرفته و منتشر شود.
دایی دیروز به ملاقات سارا عبدالملکی رفت و جویای وضعیت جسمانی اش شد و وقتی توضیحات خانواده و پزشکان را شنید، اشک امانش نداد. عکس ها خودشان گویا هستند.
این عیادت مصادف شد با مسدود شدن حساب مادر سارا که برای دریافت کمک اعلام شده بود و سیل کمک های مادی را روانه این حساب بانکی کرده بود اما معلوم نیست به چه دلیل این راه از سوی برخی افراد بسته شد. آقای گل بازی های ملی فوتبال دنیا در این عیادت قول هرگونه کمک مادی و معنوی را برای خروج سارا از خطر به خانواده عبدالملکی داد.
 
اشک علی دایی در عیادت از دخترملی پوش+تصاویر
 
 
 
اشک علی دایی در عیادت از دخترملی پوش+تصاویر

[ شنبه 17 بهمن 1394برچسب:علی دایی + سارا عبدالمالکی + کاوشگر روز, ] [ 10:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

توان موشکی ایران قوی‌تر و دقیق‌تر می‌شود

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره موضوعات پس از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و تاثیر آن بر توان دفاعی ایران گفت: «قطعنامه‌ها (علیه برنام موشکی ایران) ناقض برجام نیست.»

 وی در ادامه گفت: «ما نه ملزم به اجرای آن‌ها (قطعنامه‎ها) هستیم و نه به آن ها توجه می‌کنیم. بلکه کار خود را انجام می‌دهیم.»
سرلشکر صالحی تاکید کرد: «ما کار خودمان را می‌کنیم و برنامه‌ آینده موشکی ایران نیز قوی‌تر و دقیق‌تر خواهد شد.»
 وی افزود این تسلیحات هیچ تهدیدی برای کشورهای دوست و همسایه نیست بلکه «برای دشمنان باید این سلاح‌ها را به عنوان بازدارندگی حفظ کنیم تا اسرائیل بفهمد یعنی چه. چرا که اسرائیل نابود نمی‌شود مگر با مقاومت.»
 یک روز بعد از اعلام اجرای برجام، وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های تازه‌ای را در واکنش به آزمایش‌ موشک عماد توسط ایران علیه چند فرد و موسسه وضع کرد.
 در توافق جامع هسته‌ای ایران اشاره‌ای به برنامه موشکی ایران نشده است و تهران تاکید دارد که این آزمایش موشکی نقض مفاد توافق هسته‌ای نیست.
 ایران همواره تاکید کرده است که جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی علیه برنامه موشکی‌ خود نمی‌پذیرد.
 مقام‌های ایران می‌گویند عماد نخستین موشک دوربرد ایران با «قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف» است.
 
[ شنبه 17 بهمن 1394برچسب:صالحی + فرمانده ارتش + کاوشگر روز, ] [ 10:36 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خیابان ابوبکر البغدادی در عربستان

انتشار عکس خیابانی در پایتخت عربستان که هم نام با سرکرده گروه تروریستی داعش است، دوباره در شبکه‌های اجتماعی جنجال ساز شد. 

 شهرداری ریاض در پاسخ به درخواست یکی از اتباع سعودی برای تغییر نام خیابان "ابی بکر البغدادی" تأکید کرد که این درخواست در حال بررسی است.

 
 
پایگاه عربی شبکه "سی ان ان" گزارش داد: این خیابان که هم نام با لقب سرکرده داعش است، در منطقه "المروج" در ریاض قرار دارد. 
 پایگاه سعودی "سبق" به نقل از "احمد الحکمی" که درخواست کرده نام این خیابان تغییر کند، نوشت: این موضوع فقط یک تشابه اسمی است، و قطعا منظور شهرداری از این نام، خلیفه ادعایی داعش نبوده. 
 مطرح شدن دوباره این موضوع و تأکید شهرداری ریاض درخصوص بررسی درخواست شهروند سعودی، درحالی است که نامگذاری این خیابان یک سال قبل صورت گرفت. 
 در آن زمان برخی مدعی شدند احتمالا نام این خیابان برگرفته از شخصیتی به نام "أَبي بكر محمَّد بنِ خلف بنِ حيَّان بنِ صدقةَ الضبِّي البغدادي" ملقب به "وَكيع" و مؤلف كتابی تحت عنوان "أَخبار القُضاة" است که در سال 306 هجری درگذشت .
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:خیابان البغدادی + کاوشگر روز, ] [ 12:2 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کمپین بی غیرتی در شبکه های اجتماعی +عکس

مدتی است در شبکه های اجتماعی و مشخصا اینستاگرام کمپین هایی راه افتاده که معلوم نیست هدف گردانندگان آن چیست.
«من و عشقم» یکی از این کمپین هاست که در اینستاگرام راه افتاده و از زوج های جوان درخواست می کند عکسی دونفره از مراسم نامزدی یا عروسی خود ارسال کنند تا برای عموم منتشر شود!



سال گذشته نیز یکی از شبکه های ماهواره ای-تی وی پرشیا- از مخاطبانش خواسته بود تا فیلم های عروسی اشان را برای آنها ارسال کنند تا به بهترین فیلم عروسی جوایزی داده شود!
این حرکت البته با اعتراض مخاطبان این شبکه ماهواره ای دوامی نداشت حالا اما در اینستاگرام این اتفاق رخ داده و عده ای برای منفعت مالی خود دست به چنین کارهایی می زنند.
 

نکته:  باید توجه داشت علاوه بر موضوع بی غیرتی و بی حیایی)؛ مراجعه به این سایت‌ها رفتار خودتخریبی و خودآزاردهنده (مثل مقایسه‌های منفی) را در افراد تشدید می‌کند. کارشناسان معتقدند در اینگونه سایت‌ها این احساس به افراد دست می‌دهد که دیگران شادتر از آنها هستند و این باعث سرخوردگی و واکنش‌های نامناسب در فرد می‌شود.

[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:کمپین + بی غیرت + کاوشگر روز, ] [ 12:1 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سوء استفاده «موساد» از دختران «مغربی»

وبگاه «دایرکت تی وی» وابسته به اپوزیسیون مغرب در گزارشی مدعی شد، موساد (سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی) از دختران زیباروی مغربی برای کسب اطلاعاتی از شخصیت‌های مختلف در خارج از اسرائیل از جمله وزرا، سفرا، بازرگانان و نظامیان استفاده می‌کند.

بر اساس گزارش مذکور، «ادریس ولد القابله» از اعضای اپوزیسیون مراکش در گزارش خود به یادداشت‌های «جوزلین باینی» جاسوس موساد استناد کرده و نوشته است: موساد یک مجموعه که دختران زیباروی مغربی و اغلب مسلمان نیز در آن هستند، تشکیل داده و این گروه نقش پررنگی در رواج آنچه ازدواج موقت نامیده می‌شود، ایفا می‌کنند تا در این قالب شخصیت‌های عربی به ویژه از کشورهای خلیج (فارس) را به دام اندازند.
در ادامه این گزارش آمده است: دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی به این دختران مغربی ماموریت داده کسانی که به این کشور (مغرب) می‌آیند خصوصا کسانی را که خطری برای اسرائیل هستند یا دنبال تخریب روابط اسرائیل و مغرب هستند، کنترل کنند.
دختران مغربی هم‌چنین ماموریت دارند آمریکایی‌هایی که اصلیتی عربی دارند و در راستای صلح در خاورمیانه فعالیت می‌کنند، کنترل کنند تا  از برنامه‌های آنها آگاه شوند.
«نبیله.ف» یکی از این دختران است. او و چند تن از دوستانش ماموریت داشتند یکی از کارشناسان آمریکایی در زمینه تروریسم بین‌الملل را در کشورهای سوئیس، فرانسه، اسپانیا، لبنان و مراکش کنترل کنند.
یکی از دوستان نبیله که او نیز از جاسوسان موساد است وابسته به گروهی بود که در 23 ژوئیه 1980 «سلیم اللوزی» سردبیر مجله «الحوادث» و مالک این مجله را در بیروت ترور کردند، این گروه همچنین در ترور دکتر «راسیل» مالک آسایشگاهی در «لوزان» سوئیس نیز دست داشت. راسیل بر اثر یک تصادف ساختگی در مصر کشته شد.
دیرکت تی وی افزود: دختران مذکور تحت نظر یکی از شریکان «رفیق حریری» نخست‌وزیر اسبق لبنان که در سال 2005 ترور شد، کار می‌کنند و در چند طرح در لبنان و خارج آن فعالیت داشته‌اند؛ این دختران از گذرنامه‌های جعلی آلمانی برای سفر به کشورهای مختلف جهان استفاده می‌کنند و فقط زمانی که قصد بازگشت به مغرب را دارند از گذرنامه‌های مغربی خود استفاده می‌کنند.
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:موساد + دختران مغربی + کاوشگر روز, ] [ 11:52 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پیکر سرلشکر سلیمی بر دوش فرماندهان تشییع شد

پیکر امیر سرلشکر مرحوم محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش از مقابل مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح تشییع شد.

در این مراسم جمع کثیری از فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی از جمله سرلشکر فیروزآبادی، سرلشکر رضایی، سرلشکر رشید، سرلشکر صفوی، سرلشکر ایزدی، سرلشکر باقری، سرلشکر سعدی، دریابان شمخانی، سرلشکر جعفری، امیر پوردستان، امیر شاه صفی، حجت الاسلام آل هاشم، حجت الاسلام ناطق نوری، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، غلامعلی حدادعادل حضور دارند.

قرار است پیکر امیر سلیمی در قطعه 70 بهشت زهرا دفن شود.

امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل یک دوره بیماری عصر روز شنبه دهم بهمن ماه درگذشت.

امیر سلیمی یکی از قدیمی‌ترین فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در ایام دفاع مقدس مسئولیت هایی نظیر ریاست دفتر مشاوره نظامی امام خمینی(ره) و فرماندهی ستاد جنگ‌های نامنظم را برعهده داشت و در نبردهای متعددی ازجمله آزادسازی سوسنگرد نقش آفرینی کرد و بعدها مفتخر به اخذ نشان «نصر» از دست رهبر معظم انقلاب شد.

وی همچنین به مدت 4 سال (در حد فاصل سالهای 1360 تا 1364) مسئولیت وزارت دفاع را برعهده داشت.

امیر سلیمی از بنیانگذاران ارتش انقلابی در خرداد 1379پس از کناره‌گیری امیر سرلشکر علی شهبازی، به فرماندهی کل ارتش منصوب و همزمان با یک درجه ارتقا، به درجه سرلشکری نیز نائل آمد.

وی تا شهریور ماه 1384 به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و پس از آن نیز به عنوان یکی از مشاوران ارشد فرمانده معظم کل قوا در امروز نظامی خصوصا ارتش منصوب شد.

[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:سرلشکر سلیمی + رهبر + کاوشگر روز, ] [ 11:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت نظامی متدین و متعهد امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت نظامی متدین و متعهد، امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفتند.
متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر اطلاع یافتم که دوست و همکار دیرین اینجانب در فعالیتهای نظامی، امیر سرلشکر محمد سلیمی رحمت الله علیه پس از مدتی بیماری دشوار، دارفانی را وداع گفته و به لقاءالله پیوسته است.
این نظامی متدین و متعهد از جمله ی معدود یاران ارتشی است که از آغازین هفته های پیروزی انقلاب، وسیله ی ارتباط فعال ارتش با دستگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و عنصر مؤثر در جذب بدنه ی متعهد ارتش به خدمات انقلاب بود و در طول دهها سال در مراکز حساس نظامی همچون وزارت دفاع و فرماندهی ارتش و سرپرستی دفتر مشاورت امام در نیروهای مسلح و ریاست ستاد مرکز جنگهای نامنظم در سالهای اول دفاع مقدس، خدمات ارزنده ئی به جای آورد.
اینجانب مصیبت درگذشت این همکار صَدیق را به خاندان محترم و بازماندگان و همکاران ایشان در نیروهای مسلح تسلیت میگویم و علوّ درجات او را از خداوند متعال مسألت میکنم.
سید علی خامنه ای
11 بهمن

[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:سرلشکر سلیمی + رهبر + کاوشگر روز, ] [ 11:26 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رهبر کبیر انقلاب این گونه به میهن بازگشت + تصاویر

امام خمینی(ره) در 12 بهمن 1357 پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت. ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی‌ترین استقبال بود.

 ،امام خمینی پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت. ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی‌ترین استقبال بود. حضور میلیونی مردم که صف مستقبلین را از فرودگاه تهران تا بهشت زهرا امتداد داده بود، حاکی از عشق و علاقه بی‌نظیر آنها به رهبر خویش بود. عکاسان به تبت این  لحظه تاریخی پرداختند. که تعدادی از این عکس در زیر مشاهده فرمایید.

1 -آیت‌الله سید‌مرتضی پسندیده برادر امام خمینی پس از دیدار با ایشان از هواپیما خارج می‌شود. 12 بهمن1357

2.آغازین لحظات ورود امام خمینی به خاک ایران 12 بهمن1357.

3- سالن فرودگاه مهرآباد تهران.لحظاتی که سرود «خمینی ای امام»در حضور رهبر کبیر انقلاب اجرا شد.

 4 -سالن فرودگاه مهرآباد تهران. لحظاتی که متن خیر مقدم به امام خمینی قرائت می‌شد

5‌-‌عزیمت امام‌خمینی از فرودگاه مهرآباد به سوی بهشت زهرا در میان استقبال میلیونی مردم

6 - عزیمت امام خمینی از فرودگاه مهرآباد به سوی بهشت زهرا در میان استقبال میلیونی مردم

7- فرود آمدن هلیکوپتر حامل امام خمینی(ره) در بهشت زهرای تهران در میان میلیون ها نفر استقبال کننده

8 -لحظات اولیه خروج امام خمینی از هلیکوپتر در میان میلیون‌ها نفر استقبال کننده

9 - لحظات اولیه استقرار امام خمینی در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

10- لحظات اولیه استقرار امام خمینی در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

11- لحظات اولیه استقرار امام خمینی درجایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

12- قرائت قرآن درحضورامام خمینی در بهشت زهرای تهران

13-آیت‌الله محی‌الدین انواری و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در گفت‌وگو با امام خمینی در لحظات اولیه استقرار در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

14-امام خمینی در حال ایراد سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا

15- امام خمینی در حال ایراد سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا

 

[ سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:دهه فجر + کاوشگر روز, ] [ 15:9 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مرحله اصلی رزمایش دریایی ولایت ۹۴ آغاز شد

صبح امروز با اعلام رمز «یا زهرا» توسط امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روی عرشه ناوشکن جماران مرحله اصلی رزمایش دریایی ولایت 94 در گستره سه میلیون کیلومتر مربع از تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند آغاز شد.

در اجرا و برگزاری این مرحله از رزمایش بزرگ ولایت 94، یکان های شناور سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از احتمال نفوذ دشمن فرضی به محدوده آب های تحت کنترل عملیاتی با بهره گیری از تمامی امکانات نسبت به رهگیری آنها اقدام کرده و به مناطق مأموریتی از پیش تعیین شده اعزام شدند.

همچنین یگان های موشکی ساحل به دریا، تیپ های تفنگداران و تکاوران دریایی اعم از ستون های خودروی تاکتیکی، راکت اندازها، توپخانه ساحلی، سایت های تاکتیکی جمع آوری اطلاعات الکترونیکی، سامانه های متحرک و تاکتیکی جنگ های الکترونیکی و یگان های پروازی به مناطق مورد نظر ساحلی در محدوده رزمایش گسترش یافته و در آنجا مستقر شدند.

در روز نخست برگزاری مرحله تاکتیکی این رزمایش بزرگ دریایی به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن به آب های ساحلی، شناورهای سطحی، قایق های تندرو، یگان های پروازی، زیر دریایی سنگین کلاس طارق و نیز شناورهای بومی در محورهای از پیش تعیین شده مستقر شدند.

بر همین اساس و با توجه به حملات محتمل دشمن فرضی به سواحل و مناطق مسکونی، یکان های سیار آمادی، پشتیبانی و امدادی نیروی دریایی راهبردی ارتش در جنوب استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل جهت انجام امور مردم یاری مستقر شدند.
اجرای پدافند غیر عامل از سوی تیم های مهندسی رزمی نیروی دریایی ارتش و آمادگی این تیم ها به منظور دفاع از مناطق حیاتی ، حساس و مهم سواحل مکران و تنگه هرمز از دیگر اقدامات کارکنان این نیروی راهبردی در نخستین روز از اجرای این رزمایش بزرگ دریایی بود

[ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:رزمایش نداجا + اخطار + کاوشگر روز, ] [ 14:11 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اخطار نداجا به یک جنگنده و ناو آمریکا در رزمایش ولایت ۹۴/ آمریکایی‌ها منطقه را ترک کردند

ناو ارتش و سپاه

نیروی دریایی ارتش در رزمایش بزرگ ولایت 94 که مرحله اصلی آن در شرق تنگه هرمز، شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه آغاز شده است، به یک ناو و یک جنگنده‌ آمریکایی که به منطقه عمومی رزمایش ارتش نزدیک شده بودند، اخطار داد. با اعلام اخطار نیروی دریایی ارتش، جنگنده‌ و ناو آمریکایی بلافاصله از منطقه خارج شده و وضعیت رزمایش ارتش به حالت عادی بازگشت. لازم به ذکر است که روز گذشته نیز، نیروی دریایی ارتش به ناوهای ائتلاف غربی حاضر در منطقه که قصد نزدیک شدن به منطقه رزمایش را داشتند که نداجا در دو مرحله به آنها اخطار داد و آنها پس از اخطار دوم مجبور به ترک منطقه شدند. برخی فرماندهان گفته‌اند، جنگنده و ناو آمریکایی با نزدیک شدن به منطقه عمومی رزمایش نداجا، اقدام تحریک آمیزی انجام داده‌اند اما با اقتدار نیروی دریایی و اعلام اخطار قاطع نداجا، مجبور به ترک منطقه شده‌اند.

[ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:رزمایش نداجا + اخطار + کاوشگر روز, ] [ 14:8 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و دومین همایش سرانگشتان نزاجا که در مشهد برگزار شد، در جمع فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی اظهار داشت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیرمجموعه خود داشته باشد، سعی در برطرف کردن مشکلات کند و غرور از کسب این جایگاه، او را از هدف خود که خدمت است دور نکند.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات فضای جنگ‌های نیابتی تأکید کرد: ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر لزوم مقابله با تروریست‌های تکفیری افزود: تهدید امروز، گروهک‌های تکفیری‌اند؛ که دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف‌شان ضربه زدن به اسلام است.
امیر پوردستان به جنگ نرم نیز اشاره و تصریح کرد: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند؛ چون استفاده دشمن از شبکه‌های اجتماعی اکثراً غیر اخلاقی است و جوانان ما را به خطر می‌اندازد؛ پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم.

[ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:نزاجا + پوردستان + کاوشگر روز, ] [ 14:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تاکتیک های همیشگی شیطان....

افسران - شیطان....

[ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:شیطان + آمریکا + کاوشگر روز, ] [ 13:59 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اميدوار كننده‌ترين آيه قرآن

ابوحمزه ثمالي مي‌گويد: نزد امام باقر (ع) بودم كه فرمود: روزي اميرالمؤمنين (ع) از اصحاب خود پرسيد: كدام آية قرآن نزد شما اميدواركننده‌ترين است؟

 يكي گفت: آيه «إِنَّ اللَّهَ لَايَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَ يَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ؛  خداوند مشرك را نمي‌آمرزد و مي‌آمرزد پايين‌تر از شرك را براي كسي كه بخواهد.»

 امام (ع) فرمود: نيكو آيه‌اي است، اما اميدواركننده‌ترين آية قرآن نيست.

 ديگري گفت: آيه «وَ مَنْ يَعْمَلْ سُوءاً أَوْ يَظْلِمْ نَفْسَهُ ثُمَّ يَسْتَغْفِرِ اللَّهَ يَجِدِ اللَّهَ غَفُوراً رَّحِيماً؛  و كسي كه به كاري زشت بپردازد يا بر خويشتن ستم كند و سپس از خدا آمرزش خواهد، خداوند را آمرزنده مهربان بيابد.»

 امام(ع) فرمود: نيكو آيه‌اي است، اما اميد بخش‌تر از آن هم در قرآن هست.

 يكي ديگر از حاضران گفت: آيه «قُلْ يَا عِبَادِى الَّذِينَ أَسْرَفُواْ عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ؛  بگو اي بندگانم كه بر خود ظلم كرديد، از رحمت خدا نا اميد نباشيد، كه خداوند همة گناهان را مي‌بخشد.»

حضرت فرمود: نيكو آيه‌اي است، اما نويدبخش‌تر از اين نيز در قرآن آمده است.

همچنين، هر كس آيه‌اي مي‌خواند و امام (ع) مي‌فرمود خداوند سخني اميدواركننده‌تر از اين نيز گفته است. تا اينكه اصحاب از ايشان خواستند كه خود بگويد كدام آيه، آبشار اميد بر سر و روي بندگان است.

اميرالمؤمنين (ع) فرمود: از رسول الله(ص) شنيدم كه اميدواركننده‌ترين آيه در قرآن، آن است كه مي‌فرمايد: « وَ أَقِمِ الصَّلاةَ طَرَفَيِ النَّهارِ وَ زُلَفاً مِنَ اللَّيْلِ إِنَّ الْحَسَناتِ يُذْهِبْنَ السَّيِّئاتِ ذلِكَ ذِكْرى‏ لِلذَّاكِرين‏؛  نماز را اقامه كن در ابتدا و انتهاي روز و در ميانه‌هاي شب. چرا كه كارهای نيك (مانند نماز)، بدی‏ها و آثار آن را محو می‏كند.» 

سپس پيامبر (ص) فرمود: «اي علي، به خدايي كه مرا به سوي مردم فرستاد، سوگند كه اگر كسي براي وضو برخيزد، گناهان او مي‌ريزد تا آنگاه كه از نماز بيرون آيد. اي علي، نمازهاي پنجگانه براي امّت من، مانند نهري است كه پيش روي شما جاري است. آيا آن كه روزي پنچ بار، در درون نهر مي‌رود و خود را مي‌شويد، پاكيزه نمي‌شود؟

[ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:قرآن +‌امیدوارکننده ترین آیه + کاوشگر روز, ] [ 13:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]