شبیه‌ساز بالگرد 214 نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

شبیه ساز بالگرد 214 با عنوان "پروژه قادر 3 هوانیروز" با حضور امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل ستاد هوانیروز رونمایی شد.
امیر پوردستان در مراسم رونمایی از پروژه قادر 3 هوانیروز با اشاره به کلامی از امام حسین(ع) مبنی بر اینکه جنگ طعم تلخی دارد و شما سربازان نمی‌توانید آن را تحمل کنید مگر آنکه برای جنگ از پیش خود را آماده کنید، گفت: به‌حمدالله ارتش تاکنون قدم‌های بلندی در این خصوص برداشته و خبرهای خوش دیگری نیز در راه است.
وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای بنیه رزمی دفاعی از دیگر وظایف نیروهای مسلح در زمان صلح است، افزود: این مطلب مهم از سوی مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا نیز تاکنون بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تشکر از زحمات ویژه همکارانش در هوانیروز برای تحقق این آمادگی و ارتقا عنوان کرد: در دنیای امروز نیروی انسانی نقش محوری دارد و همچنین با داشتن تجهیزات مناسب که مبتنی بر دکترین و طرح‌های دفاعی صحیح است و با آموزش و تمرینات فراوان به نیروها می‌توان اعتماد به نفس و آمادگی رزمی ایجاد کرد.
امیر پوردستان با اشاره به بالا رفتن سطح دانش نیروهای متخصص در این عرصه شبیه‌سازی را یک امر مهم در بالا بردن اعتماد به نفس نیروها دانست و گفت: با توجه به هزینه داشتن تمرینات و آموزش و همچنین میزان ریسک و خطرپذیری آن و تحریم‌های موجود علیه جمهوری اسلامی امروز شبیه سازی یک راهکار برای بالا بردن سطح دفاعی رزمی و اعتماد به نفس نیروهای نظامی است.
وی در پایان، امروز را روز مبارکی برای خود و همکارانش دانست و مژده داد که در ماه‌های آینده پروژه مهم دیگری به نام قادر 5 که شبیه‌ساز کبری 209 است را رونمایی کند.

[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:بالگرد + نیروی زمینی ارتش, ] [ 15:54 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دو خلبان جنگنده هاي اسرائيلي بازداشت شدند

ارتش سوريه توانسته است دو تن از خلبانان جنگنده هاي اسرائيل را كه شب گذشته به منطقه "جمرايا" دمشق حمله كردند را بازداشت كنند.

اين پايگاه خبري در ادامه از زنده بودن اين دو خلبان خبر داد.
 
در همين حال كانال ده تلويزيون رژيم صهيونيستي از سرنوشت دو خلبان جنگنده هاي اين رژيم به نام هاي "شيموئيل عازار" و"ايسون غاري" اظهار بي اطلاعي كرد.
 
 تاكنون مقامات رژيم صهيونيستي به اين خبر واكنشي نشان نداده اند.
[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:خلبان اسرائیلی + اسرائیل عقب مانده, ] [ 15:41 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]