رفع حصر خواسته کدام "مردم" است؟!

رفع حصر خواسته کدام "مردم" است؟!

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است!
 

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم!

خب کدام مردم؟! می‌گویند شما پیام انتخابات ۲۴ خرداد را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۴ خرداد چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟!

در انتخابات امسال چه تعداد از مردم شرکت کردند؟! ۳۶ میلیون

چه تعداد به  ریس جمهور محترم  دکترحسن روحانی رأی دادند؟! ۱۸ میلیون

چه تعداد به آیشان  رأی ندادند؟! ۱۶ میلیون

مطمئناً مردمی که به قالیباف، جلیلی، رضایی، ولایتی و غرضی رأی دادند،  به زعم شما چنین مطالبه‌ای ندارند، اما آیا همه آنها که به  دکتر حسن روحانی رأی دادند ، مطالبه جدی‌ شان رفع حصر موسوی و کروبی است؟!  واز کجا میشود این را فهمید جزء از وعده های  دکتر روحانی  , رییس چمهور محترم  کِی و کجا وعده داد که حصر آنها را می‌شکند؟!

خودتان را گول نزنید!  ومردم را به زحمت نیادازید ,بگردید و ببینید دکتر  روحانی چندبار وعده رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و بیکاری و ارزانی دلار و ادامه مسکن مهر و سفرهای استانی و هدفمندی یارانه‌ها و بهبود معیشت مردم و کلید تدبیر و رفع تحریم‌ها و چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و امثالهم را داد!

و در مقابل چندبار وعده رفع حصر موسوی و کروبی را! آن‌ وقت متوجه خواهید شد مطالبه جدی مردم چیست و پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ چه بود . . . واگر  فقط نظر خودتان   ویا گروه وابسته به شما رفع حصر فتنه گران است لطف بفر مایید از جیب ما  ها هزینه نکنید بسیار متشکرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 دی 1393برچسب:حصر + کاوشگر روز, ] [ 11:42 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]