حلقه ی ضد خدایی

حلقه ی ضد خدایی

اختصاصی-فرقه نوظهور کیهانی

فرقه عرفانی کیهانی از جمله فرق انحرافی نوظهور است که از حدود سال 1385 بصورت هرمی تحت سرپرستی م –ط به نشر آموزه های انحرافی و غیرقانونی پرداخته است. این فرقه مکتبی خاص و حاصل التقاط مباحث فلسفی؛ تفسیری و کلامی و روانشناسی با نام عرفان کیهانی حلقه می باشد. براساس این تفکر التقاطی؛ جهان شبکه شعور و واسطه آن با خداوند آقای م –ط می باشد. در تشکیلات و شبکه ای که ایشان ایجاد کرده خودش (آقای م –ط ) را به عنوان مرکز جلب فیض و رفع اجنه و بیماری و ... در نظر گرفته و مدعی است که می تواند به طور مستقیم حضوری یا غیر مستقیم و غیر حضوری از طریق اینترنت؛ تلفن؛ و... اقدام به شفای بیماران و یا اجنه نمایند.

این فرقه از عناوین دیگری چون عرفان حلقه؛ طب مکمل؛ فرا درمانی؛ طب کل نگر؛ تششع دفاعی؛ شعور کیهانی؛ بهشت یاس پنهان برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند.

ساختار تشکیلاتی:

در این فرقه مسئول و سرشاخه های هر گروه با عنوان مستر شناخته می شوند. در راس فرقه پس از قطب کمیته های مجزا مانند کمیته دین پژوهی کمیته پزشکی کمیته  موسیقی کمیته حقوقی و... با مسئولیت یک نفر و به صورت گروهی برای اداره امور فرقه فعالیت دارند.

ایشان مدعی است می تواند این قدرت را به افرادی که آنها را مستر می نماید تفویض کند و علاوه بر این مدعی است و روایات مورد استفاده از آیات و روایات می تواند تمامی بیماری های صعب العلاج را شفا دهد. البته به آیات و روایات مورد استفاده خویش هیچ اشاره ای نکرده شاید می خواهد دیگران از این آیات و روایات جعلی ایشان استفاده ای ننمایند و فرقه را انحصاری خویش نماید!

وی معتقد است دنیای عرفان دنیای ماوراء تکلیف است و جهان هستی از رقص آفریده شده و وجود خارجی ندارد. و با واحده بودن جهان هستی انسان را دارای مقام بی قبلگی می داند وی می گوید هر فردی با هر اعتقاد و دینی می تواند پس از امضای سوگند اخلاقی و دریافت تفویض از مرکز حلقه (حلقه وحدت) در این حلقه قرار گیرد.و به شعور کیهانی (روح القدس) متصل شده و بیماری را شفا دهد.

حلقه ی وحدت: وی مدعی است این حلقه سه عضو دارد. شعور کیهانی –درمانگر –درمان شونده و چنین فلسفه بافی می کند که با تشکیل این حلقه فیض الهی به جریان افتاده و بیمار در روند درمان قرار می گیرد.

نکته مهم و قابل توجه اینست که ایشان نیز مانند دیگر شیادان و کلاهبرداران در جریان آموزش و درمان این شیوه باصطلاح عرفانی مبالغ هنگفتی دریافت می دارد و مریدان پرو پا قرص فرقه از این راه درآمد قابل توجهی کسب می نماید.

این فرقه همانند فرقه های انحرافی دیگر؛ صرف نظر لز ترویج عقاید انحرافی با فسادهای دیگری از جمله تهدید برخی مخالفین و فساد اخلاقی موجود در مناسبات درونی همراه می باشد.

برخی از عقاید مخالفین و فساد اخلاقی موجود در مناسبات درونی همراه می باشد.

برخی از عقاید م.ط که به مریدانش القاء شده عبارتند از:

او می گوید: شما به زودی یقین حاصل می کنید که خدا هستید و از قول خداوند می گوید این بار همه قدرت خود را در اختیار شما می گذارم. (معلوم نیست که بالاخره دیگران خدا هستند یا خودش خداست!)

م.ط مدعی است: پیامبر نمیدانسته چی نوشته او برای کلیاتی آمده و نمیدانسته چی مینویسد. ایشان میگوید: من هنوز یک دوره قرآن را نخوانده ام؛ یک دفعه تا یک چیزی پیش می آید برای من آشناست. در این گونه موارد دیگر شک نمی کنم من می بیینم که این آشناست. و ایراداتی نیز بر آیاتی قرآنی می گیرد.

از جمله عقاید ایشان این است که کمک گرفتن از ائمه را مصداق شرک می داند.

م ط می گوید: مهدویت تخطئه شده است زمین مگر چه امتیازی دارد که حالا بعد از هزاران سال یک نفر مثل زرتشت یا مسیح بیاید و یا هر کسی دوباره زنده شده و بیاید حالا چه گلی می خواهد بزند به سرش؟

مط مدعی است: روح القدس عامل ایجاد کننده ماده و انرژی حرکت است. ابلیس از او بالاتر است چون ابلیس خالق کل حلقه است.

طبق نقل بعضی از اخبار از جمله خبر مطرح شده توسط 30/20 ظاهرا با این فرقه برخورد شده و رهبر فرقه و بعضی مریدان خاصش نیز در تیرماه جاری دستگیر شده اند.

حق پژوهی: در این شرایط با سرعت افزایش سیستم های ارتباطی از یک سو و درهم نوردیدن مرزها و سرعت تاثیر گزاری پدیده ها و جریانات در یکدیگر نمیتوان با این پدیده و امثال آن مواجهه تک بعدی نمود و صرفاً با ورود امنیتی و قضایی و یا اقدامات صرف فرهنگی با آن مقابله نمود. از این رو به نظر می رسد در کنار تقابل مستقیم با این جریانات و برخورد عاجل و بدون اغماض و مقتدرانه مراکز امنیتی و قضایی؛ پر کردن شکافهای مورد بهره برداری فرقه ها که همه ی ارکان جامعه در آن سهیم اند از راهکارهای موثر می باشد. عناصر و مریدان چشم و گوش بسته این فرقه در حقیقت فریب خوردگانی هستند که در جریان آسیب شناسی و طیف سنجی باید بعنوان آسیب دیدگان اجتماعی تلقی می شوند. و بایستی حساب آنها را از مبدعان و سران فرقه ها که با آگاهی کامل و با نیات شیطانی (و در حقیقت همان مثلث شوم کسب قدرت شهوت و ثروت) قدم در این راه گذاشته اند جدا نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:حلقه کیهانی + حلقه ضدخدایی + کاوشگر روز, ] [ 9:1 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]