آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص)

آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص)

این رزمایش باگسترش و استقرار یگاهای مختلف زمینی و جنگنده های هوایی و سامانه های پدافندی درجنوب شرقی کشور وانواع شناورهای سطحی و زیرسطحی دریایی  آغاز شده است .

به گزارش قرارگاه فرهنگی رسانه ای این رزمایش دراولین مرحله یگانهای نیروی زمینی در قالب طرحهای چابک سازی ،سرعت عمل خود را در جابجایی،امداد رسانی ، ایجاد استحکامات مهندسی و همچنین استقرار پاسگاه های فرماندهی در نقاط مختلف استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارزیابی کردند.

پرواز موفق اطلاعاتی پهبادهای ساخته شده این نیرو و صنایع دفاعی اجرای ،نشست های متعدد ستادی برای هدایت یگانها در وضعیت های غیرمترقبه، شبیه سازی بازی جنگ، استفاده از سامانه های شنود و فناوریهای نوین ارتباطی و جنگ الکترونیک وهمچنین اجرای پرشهای چتر بازی بخشهایی از اولین مرحله رزمایش بود که با بکارگیری 27 رسته و تخصص نیروی زمینی اجرا شد.

امیر سرتیپ حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و سخنگوی مرحله زمینی رزمایش بااشاره به استفاده مطلوب از تجریبات فرماندهان وانتقال آن به جوانان همچنین هدایت بخشهایی از عملیات به افسران جوان از آمادگی این نیرو برای اجرای دستورات قرارگاه ذوالفقار و تک گسترده فردا خبر داد و افزود: گوشه هایی از توانمندی های رزمی و دفاعی ارتش و تعدادی از دستاوردهای خودکفایی نیروی زمینی فردا در صحنه رزم ارایه خواهد شد.

این گزارش حاکیست همزمان با مرحله زمینی رزمایش انواع واحدهای شناور نیروی دریایی و یگانهای پروازی این نیرو به مناطق تعیین شده عزیمت کردند و سامانه های پدافند هوایی با بردهای مختلف در مناطق تعیین شده مستقر و تمرینات انواع جنگنده های نیروی هوایی آغاز شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:رزمایش ارتش + کاوشگر روز, ] [ 8:50 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]