مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری

مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری

الان این عکسو تو خبرگزاری دیدم خیلی باهاش حال کردم "عکس مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران " دورود بر شرف و غیرت این افراد که امنیت رو برای ما تامین می کنند. من که خیلی دوسشون دارم. احساس غرور کردم و به ایرانی بودن خودم بالیدم. در این مراسم آقا فرمودند"دشمنان با ساختن گروه‌های مسلح به‌نام اسلام و قتل عام بی‌گناهان اسلام هراسی می‌کنند"

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 آذر 1393برچسب:دانشگاه افسری + ارتش + کاوشگر روز, ] [ 7:4 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]