درس های از وضع فعلی عراق

درس های از وضع فعلی عراق

 

سلام ، تحولات عراق و گروه ضد خدا داعش چند نکته را باید به ما ایرانی ها بیاموزد :

1. هر زمان ملت طرفدار دولت بود ، کشور موفق است. در زمان حمله آمریکا به عراق ، مردم چون دل خوشی از صدام خون خوار نداشتند مقاومتی در برابر آنها نکردند ولی حالا که دولتی نسبتا ایده آل در راس امور است برای مشکل پیش آمده که همان داعش باشد ، همه با هم برای آزادی کشورشان متحد شدند.کاری که ما 37 سال انجام دادیم. پس هم دولت باید قدر این ملت رو بدونه و هم ملت باید حمایت خود را از دولت و نظام کم نکنند تا همیشه پیروز باشیم.

2. مسلمانان همواره باید دارای ستونی استوار داشته باشد تا بر او تکیه داده و به پیش بروند. آیت ا... سیستانی با حکم خود این نقش را در کشور عراق ایفاء کرد که هم شعیه و هم سنی توانست با این حکم خود را جمع و جور و متحد شدند. حرکتی که امام راحل ما از سال 42 آغاز و این راه در حال حاضر توست امام خامنه ای عزیزمان در حال ادامه است. پس قدر این زمانه ی خود را بدانیم.

3. عملیات روانی در کشور عراق نشان داد که چطور می توان مردم و مسوولین و سران ارتش تاثیر مستقیم بر امنیت ملی کشورشان داشته باشد.پس همه ما باید مواظب ترفندهای عملیات روانی دشمنان این مرز بوم باشیم.

4. دشمنان ایران همواره از نیروهای بالقوه ایران اسلامی هراس دارند. این نیروها به نوعی خود را در مراسمات مذهبی ، راهپیمایی ها و ... نشان می دهند.پس با شرکت خود در این گونه مراسمات همواره این ترس را در دل دشمن بیشتر کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:عراق + داعش + کاوشگر روز, ] [ 7:2 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]