دهه مهدویت و ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه؛ روزجهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام مبارک

دهه مهدویت و ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه؛ روزجهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام مبارک

از ضروری ترین نیازهای یک زندگی مطلوب و آرمانی، امنیت است. امنیتی که جنبه های مختلفی دارد.امنیت فردی، امنیت خانواده،امنیت اجتماعی،امنیت ملی و …چند سالی هست که به حول قوه الهی در کشور ایران روز پانزدهم شعبان المعظم را که مصادف است با سالروز ولادت قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است و همه ساله ملت شریف و شهید پرور ایران این روز را به سربازانی تبریک می گویند که نه نامی از آنها در هیچ جایی برده می شود و نه نشانی..!

فقط و فقط هرازگاهی خبردار می شویم که فلان تروریست دستگیر یا فلان محموله تسلیحاتی و یا عامل انتحاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و شناسایی شدند!
این سربازان گمنام همه جا هستن داخل کشور، خارج کشور، تحت پوشش وزارت اطلاعات در میان مسؤلین کشوری و بین مردم عادی، و با لباس نظامی و تحت پوشش سازمان حفاظت اطلاعات ارتش و سپاه، بین ارتشیا و سپاهیا و خلاصه همه جا حضور دارند.
با این تفاسیر امروزه می توانیم برقراری امنیت را یکی از اساسی‌ترین وظایف حکومت‌ها بدانیم و مطمئنا امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران را مدیون سربازانی هستیم که با نام سربازان گمنام امام زمان(عج) زیر سایه پرچم سه رنگ کشور ایران در برابر توطئه ها و حملات شبانه روزی دشمنان نظام و انقلاب مراقب کشور و خاک مقدس آن هستند.

در این باره(امنیت) احادیث فراوانی هم از معصومین علیهم السلام بیان شده که به حدیثی از حضرت امام صادق علیه ‏السلام اشاره می کنم ، حضرت می فرمایند:

پنج چیز است که هر کس یکی از آنها را نداشته باشد، همواره در زندگی‏اش کمبود دارد و کم خرد و دل نگران است:اول، تندرستی، دوم امنیت، سوم روزی فراوان، چهارم همراهِ هم رأی. راوی پرسید: همراهِ هم رأی کیست؟ امام فرمودند: همسر و فرزند و همنشین خوب و پنجم که در برگیرنده همه اینهاست، رفاه و آسایش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:نیمه شعبان + ولادت + گمنام + کاوشگر روز, ] [ 12:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]