من ، ترسو هستم

من ، ترسو هستم

32edcc4a87666c4b7268420d5dd4d1db-425

گفتش : مثلا حجاب داری که چی ؟

گفتم : تو الان حجاب داری ؟

گفتش : من دلم پاکه ! ولی شما چی ؟ معلوم نیست زیر این حجاب چه کارهایی که نمی کنید ؟

گفتم : کار هر کسی به خودش ارتباط داره ، ولی خوشم میاد که آدم شجاعی هستی ؟!!

گفتش : مسخره می کنی ؟ یعنی چی ؟

گفتم : من آدم ترسویی هستم.اگر خدایی وجود داشته باشه ، اگر پیامبری اسلام آورده باشه ، اگر بهشت و جهنمی وجود داشته باشه ، چی ؟!! من چون ترسو هستم سعی می کنم به ارزش های خدایی و اسلامی احترام بگذارم و اجراشون کنم.شما که شجاع هستید ، نظرتون چیه ؟

گفتش :...

هیچ نگفت و به فکر فرو رفت. واقعا دوست دارم همیشه انسانی ترسو باشم در مقابل خدا ،جهنم و ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:حجاب + ترس از خدا + کاوشگر روز, ] [ 16:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]