مذاکرات هسته‌ای ماهیت آمریکا را افشا می‌کند

مذاکرات هسته‌ای ماهیت آمریکا را افشا می‌کند

قدیری ابیانه: فایده مذاکرات هسته‌ای این است که دستکش مخملی را از دست پلید آمریکا بیرون کشیده و ماهیت آن افشا می‌شود.
 
خبرگزاری فارس: مذاکرات هسته‌ای ماهیت آمریکا را افشا می‌کند/ راه شکستن تحریم‌ها
                                     
  •  

- معتقد هستم آمریکایی ها تحت فشار صهیونیست ها زیر توافق نامه خواهند زند.

-آمریکا درصدد خواهد بود که نه تنها فشار تحریم‌ها را کم نکرده بلکه به اهداف خود در مورد مسائل غیرهسته ای برسند و آن را در آینده تشدید کند.

- کسانی که در ایران فریب دشمن را خورده اند و فکر می کنند لحن دیپلماتیک و محترمانه باعث می شود آمریکا از دشمنی با ایران منصرف شود به این نتیجه خواهند رسید که در تحلیل خود دچار اشتباه شده اند.

-مذاکرات باعث خواهد شد برخی به ریشه های عمیق دشمنی آمریکا و صهیونیسم و کشورهای هم پیمانشان با ملت ایران پی ببرند و این امر انسجام ملی را که برای تحقق مقاومت در برابر دشمن ضروری است به ارمغان خواهد آورد.

-لحن مقام معظم رهبری و مردم در 22 بهمن، دشمن را از این خیال واهی خارج کرد که تصور می کردند نرمش قهرمانانه ناشی از ضعف و استیصال مردم بوده است، در صورتی که دشمن چنین برداشت غلطی داشته باشد که فشارها موثر بوده است بر میزان آن خواهند افزود.

-معتقد هستم راه کار اصلی رفع تحریم ها، تحقق حماسه اقتصادی است و آن محورهایی است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اعلام کردند.

-مخاطب ابلاغیه دیروز مقام معظم رهبری نه تنها مسئولین بلکه مردم هستند و همه مردم بایستی خود را برای تحقق مقاومت اقتصادی سهیم بدانند.

-آمریکا تحت سلطه اسرائیل است و سفر وندی شرمن بعد از مذاکرات به اسرائیل اتفاقی عادی محسوب می گردد.

- اصولا مقامی به ریاست جمهوری آمریکا و یا عضویت در کنگره نمی رسد مگر اینکه مورد تائید اسرائیل باشد چرا که عملا صهیونیست ها قدرت اقتصادی و رسانه ای آمریکایی ها را در اختیار دارند و بدون حمایت آنها راه به جایی نمی برند، این موضوع که آمریکایی ها به نتانیاهیو و اسرائیل گزارش دهند امری طبیعی است.

- هر نتیجه ای برای مذاکرات اتفاق بیفتد برای ما برد محسوب می شود و برد ما به این بوده که دستکش مخملی را از دست پلید آمریکا بیرون کشیده شده ایم و ماهیت آن ها را برملا می کنیم.

- اهانت ها و تهدیدهائی که مقامات آمریکایی تا به امروز انجام داده اند یکی از دلایل است که موجب شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و طنین بلندتر شعار مرگ بر آمریکا بوده است و از این نظر نیز پیروزی است.

-اینکه مقامات آمریکایی از مذاکرات ابراز خوشبینی کردند اشکالی ندارد ولی ما باید در عمل رفتار آنها را ببینیم و صرف ابراز خوش بینی کافی نیست هرچند مقامات آمریکایی از جمله خانم شرمن اعلام کرده اند که تحریم ها را کاهش نخواهند داد.

-آمریکایی ها شرایط دیگری مثل برخورداری ایران از موشک های دور برد، توانایی های نظامی و مسئله به اصطلاح حقوق بشر و حمایت ایران از سوریه و حزب الله و مخالف ایران با رژیم صهیونیستی و مانند آن را به عنوان شروطی مطرح کردند که باید در مذاکرات وارد شود ولی امور خارجه کشورمان پاسخ دادند که هیچ موضوعی جزء بحث هسته در مذاکرات نخواهد بود.

-ما باید نگاهمان برای مقابله با دشمن به ساختار درونی و مقاومت اقتصادی باشد و آن شامل اصلاح برخی از ساختارهاست که دیروز در پیام مقام معظم رهبری مطرح شد که نمونه آن اصلاح سبک مصرف در زندگی است که مورد تاکید قرار گرفت است.

- اگر همه مردم تلاش کنند نقش خود را تحقق حماسه اقتصادی و مقاومت اقتصادی ایفا کنند خود به خود سد تحریم ها شکسته خواهد شد چرا که دشمن از تحریم ها زیان بیشتری تحمل می کند.

-اگر دشمن ببینید که تحریم ها روی ملت ما تاثیری نگذاشته است، آنگاه دیوار تحریم ها فرو خواهد ریخت و ما شاهد هجوم کشورهای مختلف برای برخورداری از بخشی از بازار ایران خواهیم بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:مذاکرات هسته ای + کاوشگر روز, ] [ 8:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]