خريد زمين‌هاي نزديک کربلا توسط اسرائيل

خريد زمين‌هاي نزديک کربلا توسط اسرائيل

اخبار رسيده از عراق حاکي از آن است که برخي از سرمايه داران صهيونيستي طي چند سال اخير زمين هايي را در نزديکي کربلاي معلي و نجف أشرف خريداري کرده اند.

گفته مي شود اين زمين ها بيشتر در حومه شهر "حله" که در شرق کربلا و شمال شرقي نجف قرار دارد،‌ واقع شده اند. شهر حله در استان "بابل" عراق قرار دارد.

در همين راستا يک منبع امنيتي عراقي ضمن تأييد اين خبر، گفت:‌ قبر تعدادي از پيامبران بني اسرائيل در شهر حله واقع شده و از هزاران سال پيش يهودياني در اين منطقه زندگي مي کرده اند.

وي در ادامه افزود: اکنون به نظر مي رسد اين سرمايه داران اسرائيلي با خريد اين زمين ها قصد دارند زمينه براي سفر يهوديان سراسر جهان به اين منطقه را فراهم کنند. براي مثال ممکن است آنها به فکر ساخت هتل هايي در اين منطقه باشند تا در صورت سفر يهوديان، در اين هتل ها اسکان داده شوند.

اين منبع امنيتي عراقي همچنين گفت:‌ البته ما تا به اين لحظه از هدف و نيت اين اسرائيلي ها براي خريد زمين هاي اطراف شهر "حله" اطلاع دقيقي نداريم. شايد هم آنان به دنبال تأسيس کتابخانه و مراکز فرهنگي در مورد پيامبرانشان در اين منطقه باشند.

شايان ذکر است، در سال هاي گذشته بسياري از سرمايه گذاران اسرائيلي در مناطق کردستان در شمال عراق نيز زمين هاي زيادي خريداري کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 دی 1392برچسب:اسرائیل + کربلا + کاوشگر روز, ] [ 11:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]