لوکس ترين خودروی ۲۰۱۴

لوکس ترين خودروی ۲۰۱۴





همانطور که از مرسدس بنز انتظار مي رود، انبوهي از تجهيزات و تکنولوژي ها با بالاترين کيفيت در اين خودرو گردآوري شده اند. در داخل کابين، استفاده از چوب، تزئينات فلزي و چرم به بهترين شکلي صورت گرفته و هماهنگي بالايي با طرح توام کلاسيک و مدرن آن دارد. يک ساعت آنالوگ، يک کي پد تلفن، دو صفحه نمايش بزرگ ۱۲.۳ اينچي با رزولوشن بالا يکي بعنوان سيستم سرگرمي و نمايش مواردي مثل نقشه و يکي براي نمايش سرعت و دور موتور و از اين قبيل اطلاعات از جمله اين تجهيزات محسوب مي شوند. سيستم صوتي فراگير Burmester نيز صداي سه بعدي و با کيفيتي را به گوش شما مي رساند.


براي اولين بار علاوه بر فيلتر هاي هواي داخل کابين، از سيستم يونيزه نيز استفاده شده و حتي مي تواند به صورت تدريجي و ملايم، عطر را نيز متصاعد کند. سيستم گرم کن و خنک کننده صندليها نيز بهبود يافته و اکنون حتي دسته صندليها نيز از آن بهره مي برند. براي محفظه هاي نگهدارنده نوشيدني ها نيز اين سيستم بکار گرفته شده تا نوشيدني شما را گرم يا سرد نگاه دارد. صندليهاي عقب از ۵ حالت مختلف صندلي مي توانند استفاده کنند. همچنين با استفاده از ۱۴ بالشتک هواي جاسازي شده در هر صندلي براي ماساژ بدن نيز استفاده مي شود.



سيستم تعليق اين ماشين اينک کاملتر از پيش شده و حتي با استفاده از دوربين به اسکن جاده مي پردازد تا ناهمواريها و شيب جاده را براي مقابله سيستم تعليق به آن اطلاع دهد! اين سيستم البته اختياري است اما حتي سيستم استاندارد Airmatic نيز بهبود يافته و با يک سيستم تطبيقي ميرايي تلفيق شده تا کمترين ناهمراريهاي مسير را نيز جذب کرده و به سرنشينان و بدنه انتقال ندهد.












نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 دی 1392برچسب:لوکس ترین خودرو + کاوشگر روز, ] [ 11:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]