هشدار فرمانده ارتش به رژیم صهیونیستی

هشدار فرمانده ارتش به رژیم صهیونیستی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ناوشکن بایندر، حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در دورترین آب‌های آزاد و بین‌المللی است.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در حاشیه مراسم الحاق ناوشکن بایندر به ناوگان نداجا، در جمع خبرنگاران گفت که نوسازی و الحاق ناوشکن بایندر نقطه‌ جدیدی از خودباوری است زیرا احیای این ناوشکن و تعمیر و نصب تجهیزات ناوشکن در منطقه بی‌نظیر است و ما متکی به خود هستیم.

صالحی در ادامه گفت: نوسازی این ناوشکن قدرت کارکنان نیروی دریایی ارتش را نشان داد و اکنون کارکنان نیروی دریایی می‌توانند در دریاهای بسیار طوفان‌زده این شناور را احیا کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه "امروز نیروی دریایی در اقیانوس آرام و دریای مدیترانه حضور یافته است"، خاطرنشان کرد: ماموریت این ناوشکن، دریانوردی در دریاهای دوردست است.

وی در پاسخ به این پرسش که "ارتش چه میزان آمادگی در مقابله با تهدید‌های رژیم صهیونیستی دارد؟" گفت: رژیم صهیونیستی به پارس کردن عادت دارد. این رژیم پارس می‌کند و ما هم در دهانش می‌زنیم. اگر این رژیم بخواهد کاری کند، ما زودتر از او شروع می‌کنیم.

صالحی در برابر این پرسش که "نیروی دریایی ارتش از زمان شهادت شهید بایندر تاکنون چه تحولاتی داشته است؟" پاسخ داد: شهید بایندر در حوزه ساحلی از کشور دفاع کرد و شهید شد اما امروز روح شهید بایندر سوار بر این ناو به اقیانوس آرام می‌رود.

به گزارش ایسنا، فرمانده کل ارتش همچنین در مراسم الحاق ناوشکن بایندر گفت: احیای نام بزرگ شهید دریابان بایندر که القای تجسمی از زنده بودن یک شهید و این مثال از خداوند است که چگونه مردگان را زنده می‌کند.

وی با اشاره به تاریخ نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران،‌ گفت: شهید غلامعلی بایندر یکی از نمادهای نیروی دریایی ارتش ایران بود که در نخستین روزهای شکل‌گیری نیروی دریایی کشور به این ارگان محلق شد. وی ابتدا در نیروی زمینی و جزو استادهای دانشگاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده کل ارتش افزود: در طول تاریخ گذشته با وجود اسامی و شکل رژیم‌ها، سربازانی داشتیم با ایمان به وطن و دین خود می‌جنگیدند و شهید شدند که می‌توان شهید دریابان بایندر و نقدی را از آن جمله دانست.

وی همچنین به شهدایی مانند شهید سیدعلی دلواری اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی شهدای بومی در مناطق ساحلی نیز داشت که باید بدانیم حتی استکبار تحمل نکرد و هنرپیشه‌ای که در نقش شهید علی دلواری بازی کرد را نیز شهید کرد زیرا آنان نمی‌توانند نماد خودباوری و قدرت ملی را برای نسل‌های آینده تاب بیاورند.

صالحی با اشاره به شعار نیروی دریایی که راه ما راه حسین است، افزود: شما می‌خواهید راه کسی را احیا کنید که اقامه نماز را برپا داشت و آن را برای نسل‌های بعد باقی گذاشت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سواحل مکران افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با یک خودباوری توانست ساحل متروکه مکران را احیا کند و هم بتواند در اقیانوس‌های همجوار از منافع انقلاب دفاع کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]