ناوشکن شهید بایندر به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست

ناوشکن شهید بایندر به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست

ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید بایندر، با حضور امیر سرلشکر صالحی به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست.

مراسم الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید دریابان غلامعلی بایندر" به ناوگان نیروی دریایی ارتش، با حضور امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش و امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی انجام شد.

این ناوشکن با قدمتی 50 ساله پس از انجام 528 هزار نفر ساعت کار مفید، ظرف مدت 20 ماه و پس از بازسازی و بهینه‌سازی بیش از 8 هزار قطعه حساس، انجام 3200 سرویس و تعویض بیش از 2500 قطعه، در پایگاه یکم نیروی دریایی ارتش (بندرعباس) به ناوگان نداجا پیوست.

ناوشکن شهید بایندر که در طول هشت سال دفاع مقدس در تمام مأموریت‌های محوله، شرکتی فعال داشت به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان با فرسودگی مواجه و از ناوگان نداجا کنار گذاشته شده بود، اما متخصصان نیروی دریایی ارتش با همت والای خود موفق به تعمیر اساسی و بازسازی این ناوشکن شدند.

گفتنی است، این ناوشکن با تعویض 60 تن ورق فولاد در قسمت‌های زیرآبی، اماکن و عرشه‌های بالای آب‌خور و نصب و افزایش حجم 2 قبضه توپ، نصب یک قبضه توپ 76 میلی‌متری در قسمت سینهٔ ناوشکن و مجهز شدن به سامانه موشکی نور در قسمت پاشنه، اکنون مهیای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاها شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 7:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]