تصویری که ایران را در صدر جهان قرار داد

تصویری که ایران را در صدر جهان قرار داد

آقای "منوچهر جهانیان" معاون گردشگری کشور اظهار داشت: سازمان جهانی جهانگردی مسابقه پوستر گردشگری برگزار کرده است که بخشی از داوری این مسابقه بر عهده مردم کشورهای جهان است.

جهانیان افزود:‌ این مسابقه مربوط به پوسترهای گردشگری کشورهای عضو سازمان جهانی جهانگردی است که ایران نیز با پوستر « ایران ، دروازه ملل» در این مسابقه شرکت کرده است. تصویر این پوستر دروازه ملل تخت جمشید است.
معاون گردشگری کشور گفت: در این مسابقه، مردم جهان بیشترین رأی را به پوستر ایران داده‌اند که بر اساس نتایج اعلام شده، ایران، رتبه اول و بعد از آن، کشورهای ارمنستان و بوتان قرار گرفته‌اند.
جهانیان در ادامه افزود : در حین برپایی مجمع جهانگردی (یکم تا هفتم شهریور در زیمباوه) نیز هیئتی درباره این پوسترهای برگزیده اعمال نظر می‌کنند و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.
وی در پاسخ به اینکه برگزیده شدن ایران در این مسابقه چه مزایایی دارد؟ گفت: از جمله مزایای برتری در این مسابقه این است که به مدت یک سال بر دیوارهای سازمان جهانی جهانگردی این پوستر نصب می‌شود و در بروشورها، وب سایت و تبلیغات سازمان جهانی جهانگردی، پوستر کشور برگزیده استفاده می‌شود و در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:ایرات برتر + کاوشگر روز, ] [ 9:28 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]