حتمال اجماع روحانی و عارف، لرزه بر جان اصولگرایان انداخت

حتمال اجماع روحانی و عارف، لرزه بر جان اصولگرایان انداخت

 

 

احتمال اجماع روحانی و عارف، لرزه بر جان اصولگرایان انداخت

 از اردوگاه اصلاح طلبان خبرهایی مبنی بر احتمال رسیدن به اجماع به گوش می رسد. روز گذشته محمد علی نجفی گفت: کاندیدای واحد اصلاح طلبان روز شنبه معرفی خواهد شد. اگر اصلاح طلبان بتوانند با یک کاندیدا در انتخابات حضور یابند چه تغییری در وضعیت آنها رخ خواهد داد؟ آیا در این شرایط شانس آنها برای فتح انتخابات بیشتر خواهد شد؟

همین موضوع بهانه ای برای مصاحبه سایت اصولگرای فرارو با دو تن از سیاسیون اصولگرا شده است .

 


این ائتلاف اثر جدی دارد 

حشمت الله فلاحت پیشه استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با این سایت در تحلیل شرایط موجود  گفت: «من معتقدم در صورت اجماع میان آقای عارف و روحانی احتمال اینکه نفر معرفی شده به دور دوم انتخابات برود وجود دارد؛ مگر اینکه در طرف مقابل هم اجماع متقابلی شکل بگیرد و اصولگرایان هم به یک کاندیدای واحد برسند که البته اکنون در میان اصولگرایان و در سطح کلان انشقاق بسیار است.»

این نماینده سابق مجلس اظهار کرد: «من معتقدم مردم فارغ از گرایشات سیاسی دچار مشکلات مختلفی به خصوص در حوزه های مدیریتی و اقتصادی هستند و بیشتر در این رابطه تصمیم خواهند گرفت که به چه کسی رای بدهند.»

وی افزود: «در استقبال مردم از کاندیداها در شهرهای مختلف و نیز در نتایج نظرسنجی ها نیز به خوبی دیده می شود که مردم به دنبال یک ناجی برای حل مشکلات خود هستند.»

فلاحت پیشه همچنین بی آنکه اشاره ای به تسلط کامل اصولگرایان بر ارکان حکومتی نماید مدعی شد: « من فکر می کنم سخت است که بتوان دوره هشت ساله آقای احمدی نژاد را دوره مدیریت اصولگرایان قلمداد کرد!!! وی همچنین در ادامه با بیان مطالبی خواست که نقش اصولگرایان در مشکلات فعلی جامعه را کمرنگ نماید. »

فلاحت پیشه در ادامه افزود: «لذا به نظر من جریان اصلاح طلب هم واقعیت را می داند که دولت آقای احمدی نژاد از یک هسته مرکزی خاص تشکیل شده بود و آن دسته از اصولگرایان هم که به صورت افراطی از ایشان حمایت می کردند اکنون طیف افراطی انتخابات کنونی را تشکیل می دهند و اینها هیچ وقت در دل جریان اصلی اصولگرایی جایی نداشتند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + روحانی + رئیس جمهور, ] [ 7:11 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]