رفاه اندوزی برخی مسئولان بر شدت فقر در جامعه افزوده است/

رفاه اندوزی برخی مسئولان بر شدت فقر در جامعه افزوده است/

رفاه اندوزی برخی مسئولان بر شدت فقر در جامعه افزوده است/ آمار نیازمندان زیبنده نظام اسلامی نیستپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامی‌داشت روز 14 اسفند که به احسان و نیکوکاری اختصاص یافته است، گفت: 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته ‌امداد خمینی(ره) به دست رهبر عظیم و شأن انقلاب امام خمینی (ره) است، این نکته بسیار مهم است که 14 اسفند در منظر امام بسیار با اهمیت جلوه کرد. زیرا قبل از 12 فرودین 58 و رای به جمهوری اسلامی ایشان توجه ویژه‌ای به طبقه فرودست جامعه داشتند و نام گذاری این روز به نام احسان و نیکوکاری نشان می‌دهد در نگاه این بزرگوار رسیدگی به مستضعفان مأموریت بزرگ انقلاب بوده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، رکود و سیاست‌های غلط اقتصادی به حجم و وسعت فقر افزوده است، گفت: آسیب‌های اجتماعی چون طلاق، فقر، تکدی‌گری، ابتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج و از همه مهمتر رفاه اندوزی برخی مسئولان بر شدت فقر افزوده است. 

ملاحظات: حقوق نجومی که قانونی شده دیگه چی میگید؟ اگر هم اعتراض کنید برابر قانون مصوب شده توسط همان نجومی بگیران، بازداشت خواهید شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 اسفند 1395برچسب:اخبار روز + رفاه مردم + کاوشگر روز, ] [ 9:18 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]