اظهارات فرمانده نیروی زمین ارتش

اظهارات فرمانده نیروی زمین ارتش

امیر احمد پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش شهید سپهبد صیاد شیرازی و هوانیروز که امروز چهارشنبه در ستاد فرماندهی هواپیمایی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره برنامه های ویژه سالروز عملیات مرصاد گفت: ما برنامه های ویژه ای به این مناسبت در کرمانشاه و تنگه مرصاد برگزار می کنیم و از خانواده شهدای مرصاد در این مراسم تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: چیزی که باعث شد ما در جنگ به پیروزی برسیم موشکها نبود بلکه معنویت، ایثار و فداکاری و درس گرفتن از قیام خونین اباعبدالله الحسین بود و جنگ های آینده نیز نیازمند نیروی انسانی با انگیزه است. همانطور که در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه مشاهده کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سئوالی درباره دستاوردها و فعالیت های جدید ارتش گفت: بهینه سازی خودروهای تک تیراندازی شاهد، بهینه سازی تانک ذوالفقار، انتقال دانش به تانک ام 60 از جمله برنامه های ارتش بوده است.

امیر پوردستان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در سال جاری از چه پروژه هایی رونمایی خواهید کرد گفت: یک سری شبیه سازی هایی را آماده کرده ایم همچنین بهینه سازی نفربرهای اسکورپین که همان عقرب است در آذرماه امسال رونمایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد رزمایش های امسال نیز افزود: امسال سه رزمایش داریم که شامل الگوی پیاده، زرهی و توپخانه می شود و علاوه بر آن یک رزمایش در جنوب شرق در مقیاس وسیع چند هزار کیلومتری در آبان ماه برگزار خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امسال رزمایش مشترک سپاه و ارتش را نداریم اما رزمایش الگو مد نظر است که بعد از رزمایش الگو رزمایش مشترک بین سپاه خواهیم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]