امیر پوردستان: ارتش داعش را در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله سرکوب کرد.

امیر پوردستان: ارتش داعش را در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله سرکوب کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ما با کشور ترکیه در حوزه مرزها و مبارزه با مواد مخدر تعامل داریم، اما در حوزه سوریه ما به دنبال این هستیم که نظام قانونی بشار اسد حفظ شود، درحالی که ترکیه به دنبال سقوط نظام سوریه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران با شدت از محور مقاومت و بیداری اسلامی پشتیبانی می‌کند، گفت: این کمک ها نه به شکل ارسال سلاح بلکه کمک های معنوی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اسرائیل را خط قرمز آمریکا دانست و با بیان اینکه ما با اسرائیل مشکل داریم، تصریح کرد: امروز راهبرد جدید آمریکا حمایت از گروه‌های تروریستی و تکفیری است و داعش، النصره و بوکوحرام نیز به نیابت از آمریکا و اسرائیل در منطقه می‌جنگند.

امیر پوردستان همچنین در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به ملت ایران قول می دهیم که متناسب با نبردهای نیابتی ظرفیت های دفاعی را در نیروی زمینی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به برگزاری ۶ رزمایش در سال جاری خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش ۶ رزمایش را برای امسال پیش بینی کرده است که یکی از این رزمایش ها موشکی بوده و با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح تا پایان امسال انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در مرزهای غربی نگرانی را احساس نمی کنیم، اظهار داشت: کلیه حرکات را رصد کرده و متناسب با آن ظرفیت های لازم را در خود به وجود می آوریم و نیروهای مسلح ایران همه زیر بیرق ولایت آمادگی خوبی دارند لذا ملت ایران هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر تهدیدی خودنمایی کند قبل از رسیدن به مرزها متوقف خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:پوردستان + نیروی زمینی +‌ارتش + کاوشگر روز, ] [ 7:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]