ارتش کلمه طیبه

ارتش کلمه طیبه

كارمند جوان ارتش 220 ميليون تومان پول را به صاحبش بازگرداند
 

كارمند 21 ساله  ارتش جمهوري اسلامي ايران كيف حاوي 220 ميليون تومان چك در وجه حامل را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش روابط عمومي ارتش  صبح روز يكشنبه در حوالي بيمارستان 501 ارتش يك كيف اداري پيدا كرده و پس از بررسي محتويات آن متوجه يك چك به مبلغ 220 ميليون تومان كه در وجه حامل صادر شده بود، مي­شود.

وي با استفاده از اطلاعات موجود در كيف، شماره تلفن صاحب چك را پيدا و نسبت به تماس با وي اقدام مي­كند و در نهايت كيف و محتويات ديگر آن كه شامل مدارك شناسايي، دو كارت سوخت، چهار عدد عابر بانك به همراه رمزهاي آنها و چك مذكور بوده به وي تحويل مي­دهد.

اين كارمند ارتش درباره انگيزه خود از اين اقدام خداپسندانه گفت: من فقط به وظيفه شرعي و انساني خودم عمل كردم و به نظرم هر كس ديگري هم جاي من بود همين كار را انجام مي­داد.

وي اضافه كرد: بعد از پيداكردن كيف و بررسي آن، يك لحظه خودم را به جاي صاحب آن گذاشتم و پس از آن بود كه بدون كمترين درنگ تلاش براي يافتن ايشان را آغاز كردم. خدا را شاكرم كه توانستم اين كيف را به صاحب آن برگردانم و از اين آزمون سربلند بيرون بيايم و اين لطف خدا را مديون دعاي مادرم مي­دانم.

نظریه : مسولین باپشتوانه این ارتش   که مصداق واقعی (کلمه طیبه) است می توانند  تمدن بزرگ اسلامی را در کوتاه ترین زمان رقم بزنند مدیریت این وب  در قبال   همه ارتشیان مومن وقدرتمند به ویژه آقا سعید طغرایی  سر تعظیم واحترام فرود می آورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:بزرگ منشی + ارتش , ] [ 6:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]