مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی در دافوس آجا

مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی در دافوس آجا

صبح امروز، دوشنبه، 07/02/1394، مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در دافوس آجا برگزار شد. در این مراسم که با خوش‌آمدگویی امیر سرتیپ دوم ولی‌وند، فرمانده دانشگاه جنگ آجا، آغاز شد، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی سخنرانی کردند و در انتها از دو نفر از پیشکسوتان ارتش، امیر سرتیپ دادبین و امیر سرتیپ شجاع، تقدیر و قدردانی شد.

 امیر سرتیپ پوردستان طی سخنانی در سه بخش مجزا به علت حفظ ارتش از سوی امام در بدو انقلاب، وضعیت منطقه و اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی و اقدامات نیروی زمینی قهرمان پرداختند. ایشان در نهایت از دانشجویان خواستند که توان رزمشان را ارتقاء بخشند، بصیرتشان را در جبهه‌ای که دشمن خیلی مشخص نیست، بالا برند و مطیع محض فرامین فرماندهی معظم کل قوا باشند.

امیر سرتپ دادبین نیز پس از دریافت هدایا، با روحیه همیشگی و نقل لطایف صمیمی کننده فضا، به دانشجویان توصیه کردند که اول تقوای خود را بالاتر ببرند و به مظاهر دنیا بی‌توجهی کنند و بعد گوش به فرمان فرمانده کل قوا باشند و در عین حال سربازان و نیروهای پیمانی را مانند فرزندانشان، افسران و درجه‌داران را مانند برادرانشان و تجهیزات و وسایل ارتش را مانند وسایل خودشان بدانند.

امیر سرتیپ شجاع نیز در سخنان کوتاهی گفتند: تا جان دارم در خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و حاضرم به عنوان سرباز، تفنگ در دست گرفته و از کیان اسلامیمان دفاع کنم.

این مراسم با تشویق ممتد دانشجویان و ذکر صلوات به عنوان پاسداشت بزرگواران یاد شده به خاتمه رسید.

در ابتدای مراسم، یکی از دانشجویان خطابه‌ای را قرائت کرد که در بخشی از آن آمده بود:

ما مفتخریم به ارتشی که افتخار آفرینی کرده است، به نیروی زمینی‌ای که حماسه آفریده است. ما مفتخریم که ادامه دهنده راه صیاد، فلاحی و نامجوها هستیم. به مدال کلمه طیبه، به مدال ارتش حزب الله افتخار می‌کنیم. گوش به فرمان رهبریم، جانانه از ایران و اسلام دفاع خواهیم کرد و در مقابل غلط اضافی و تهدید وقیحانه گزینه‌های روی میز، هوشیار و آماده‌ایم.

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم ////// محال است که ایران به دشمن دهیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:دافوس آجا + ظهیرنژاد + کاوشگر روز, ] [ 8:31 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]