بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجلس 1394

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجلس 1394

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجالس شورا و خبرگان سال 1394

امروز 24 فروردین 1394، پس از قدرت گرفتن اصحاب فتنه 88 در وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس، علیرضا بهشتی، مشاور یکی از سران فتنه به دانشگاه تربیت مدرس بازگشت. بسیجیان دانشگاه تربیت مدرس قصد ممانعت از ورود وی را داشتند ولی خویشتن داری کرده و اعتراض خود را اعلام کردند.

 

دانشگاه تربیت مدرس  در پی فتنه گری علیرضا بهشتی، مشاور میرحسین موسوی در فتنه سال 1388، طی اقدامی انقلابی عضویت هیئت علمی وی را لغو و تدریس وی را ممنوع کرد. در پی این رخداد، از سوی علیرضا بهشتی شکایتی به دیوان عدالت اداری ارائه شد که پس از بررسی و رسیدگی در دیوان رد شد، اما امروز 24 فروردین 1394، پس از قدرت گرفتن اصحاب فتنه 88 در وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس، این فتنه گر به دانشگاه تربیت مدرس بازگشت.

 

18 فروردین 1392 سایت کلمه ارگان رسانه‌ای جریان فتنه، خبری مبنی بر دیدار خانواده شهید بهشتی با فرزندان موسوی(یکی از سران فتنه) منتشر و در آن مدعی شد که خانواده شهید بهشتی در حمایت از موسوی و رهنورد این دیدار را تدارک داده و در این دیدار از خانواده فتنه گران دلجویی کرده‌اند.

 

 

 

خانواده شهید بهشتی در این دیدار تصریح کرده‌اند که امروز بیش از هر زمان دیگر حقانیت راهی که طی شده حتی برای آنان که تاکنون تردید داشته‌اند آشکار شده است.

 

خانواده این شهید بزرگوار در حالی از حقانیت فتنه گران سخن می‌گویند که به خوبی می‌دانند شهید بهشتی به عنوان یکی از اعضای موثر در تدوین قانون اساسی بر اصل التزام عملی به قانون تاکید داشته و خود نیز به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این امر اهتمام فراوان داشته و یکی از دلایلی که دشمنان انقلاب دندان خود را برای کشتن وی تیز کردند همین اهتمام به قانون و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

به عنوان نمونه شهید بهشتی در یکی از سخنرانی‌های خود با موضوع نقش تشکیلات در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران در سال 1361 می‌فرمودند: همه کسانی که به قانون اساسی رأی داده‌اند. باید ملتزم باشند که این قانون اساسی را به عنوان مبنای هر گونه حرکت و وحدت بشناسند و مورد احترام و عمل قرار دهند. مردم عزیز ایران کمترین بی‌اعتنایی به قانون اساسی خود را تحمل نکنید. در جامعه‌ای که به قانون اساسی مصوبه آن ملت بی‌اعتنایی شود، این خطر وجود دارد که مجددا استبدادها و دیکتاتوری‌ها در شکل‌های جدید و با ظاهرهای زیبای فریبنده در افق ایران آزاد شده رخ بنماید و آزادی، استقلال و مردمی بودن این نظام را به خطر افکند. نسبت به حفظ قانون اساسی از هر گونه تخلف و تجاوز حساس باشید.

 

در حالی که فتنه گران علی رغم وجود نهادهای قانونی مسئول و ناظر بر اجرای صحیح انتخابات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از هیچ یک از مجاری قانونی مطالبات خود را پیگیری نکرده و با وجود باز بودن آغوش دستگاه‌های قانونی و نظارتی راه آشوب را در پیش گرفتند.

 

گروه‌های حامی فتنه گران که مدت‌هاست در انزوا به سر می‌برند با نزدیک شدن به ایام انتخابات سال 1394 در حال سر برآوردن از لاک خود برای آغاز فعالیت‌های تنش آمیز از قبیل پیگیری وضعیت زندانیان امنیتی و دلجویی از سران فتنه و یادآوری فتنه 88 هستند تا دوباره مقاصد شوم خود را بر خلاف حرکت انقلاب اسلامی و مطالبات مردم در محاکمه عوامل فتنه دنبال کنند.

 

 

 

لازم به یادآوری است؛ سید علیرضا حسینی بهشتی (فرزند شهید محمد بهشتی) متولد ۱۳۴۱ در شهر قم است.وی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های انتخابات ریاست جمهوری دهم بود. او در ‍۱۸ شهریور ۱۳۸۸ به خاطر حوادث تاسف بار و ضد ایرانی پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ ایران بازداشت شد.

 

علیرضا بهشتی در روز ۲۲ شهریور همان سال به قید وثیقه آزاد شد، پس از آزادی از زندان سید حسن خمینی اولین فردی بود که به دیدار وی رفت. علیرضا بهشتی همراه مرتضی الویری یه اصطلاح کمیته‌ای برای پیگیری اوضاع زندانیان سیاسی راه اندازی کردند.

 

یکی از اقدامات ویژه ضد ایرانی این کمیته تهیه و ارائه لیست ساختگی ۷۲ نفر کشته شده در انتخابات (کشته‌سازی) برای تحریک و به بازی‌گرفتن احساسات عمومی بود.

 

نکته قابل تامل دیگر اینکه اصلاح طلبان که داعیه حضور در انتخابات مجلس را دارند، هنوز و همچنان در حال حمایت همه جانبه از فتنه گران و دچار توهم حق با من است، هستند و به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری برای پی‌گیری اهداف شومشان در هدف گیری اصل ولایت فقیه هستند. حال چطور نظام و مردم می‌توانند به این طیف که خود را به خواب زنده‌اند و از جریان برانداز حمایت می‌کنند، اعتماد کنند!

 

گفتنی است؛ سوءاستفاده از این انتساب‌ها خانوادگی با اهداف سیاسی و در آستانه انتخابات به هیچ وجه در فهم دقیق مردم از مسایل خدشه وارد نکرده و مردم به روشنی از افکار و عقاید بزرگان و اسطوره‌های این انقلاب آگاهی دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:فتنه + کاوشگر روز, ] [ 9:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]