تاکید فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش بر لزوم دخالت نکردن نظامیان در سیاست

رمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با اشاره بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بر لزوم شرکت نکردن کارکنان این قرارگاه در دسته‌بندی‌های سیاسی تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه اظهار کرد: فرمانده کل قوا در سخنرانی خود در 14 خرداد در حرم امام راحل به سه مطلب اساسی خودباوری، خداباوری و مردم‌باوری اشاره کردند. ایشان فرمودند اگر از خودباوری به خداباوری برسیم، به مردم‌باوری نیز خواهیم رسید.

 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: روز 24 خرداد واقعه‌ای بسیار میمون و مبارک است. این روز از سوی فرماندهی معظم کل قوا روزی بسیار متبرک نامگذاری شده است و باید حماسه سیاسی یاد شده توسط فرماندهی کل قوا در این روز تحقق یابد.

 

اسماعیلی با بیان اینکه "همه می‌دانیم سرمایه چیست"، اظهار کرد:‌ سرمایه ابزاری برای تحقق هدف‌هاست و هرکدام از ما برای رسیدن به هدفی سرمایه‌ای را جمع می‌کنیم. زمانی که همه ما در یک مساله‌ای با یکدیگر مشارکت و همکاری داشته باشیم و به هم اعتماد کنیم، این اعتماد و مشارکتمان در بین اقشار جامعه به سرمایه اجتماعی تبدیل خواهد شد که مهمترین شرط لازم برای توسعه نظام اسلامی نیز همین سرمایه اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه "یکی از مصادیق این سرمایه اجتماعی، انتخابات است"، خاطرنشان کرد: اگر این سرمایه اجتماعی با انتخابات در یک جامعه اسلامی به وجود بیاید و چنانچه این جامعه اسلامی اقتداری مثل جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، ارزش و اقتدار این جامعه را زیاد خواهد کرد و به همین دلیل باید یک انتخاب اصلح را داشته باشیم.

 

اسماعیلی با بیان اینکه "انتخاب اصلح دارای دو وجهه است"، خاطرنشان کرد: وجهه بیرونی انتخاب اصلح از طریق رسانه‌ها شکل می‌گیرد و وجهه درونی آن نیز وجهه‌ای تفکری دارد که بهترین الگو برای آن، فرمایش فرماندهی کل قوا است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در 16 اردیبهشت سال جاری و همچنین 18 فروردین در جمع فرماندهان و نظامیان در مورد انتخابات اظهار کرد: این بیانات هم توصیه است و هم اهمیت بالای انتخابات را به عنوان یک سرمایه اجتماعی نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر لزوم شرکت نکردن نظامیان در مناقشات و تبلیغات سیاسی کاندیداها گفت: مشارکت در یک انسجام پرشور، هم تکلیفی است بر گردن نظامیان و هم یک دستور نظامی است. نظامیان باید دقت داشته باشند که برابر با ماده 40 قانون جرایم نیروهای مسلح که فعالیت نیروهای مسلح و دسته‌بندی‌ها و مناقشات سیاسی انتخاباتی را ممنوع کرده است، باید از شرکت در این مناقشات خودداری کنند، چراکه در این صورت بخش امنیتی کشور متضرر خواهد شد.

 

اسماعیلی ادامه داد: مشارکت نظامیان در مناقشات و تبلیغات سیاسی فقط به این معنا نیست که این افراد در ستاد انتخابات یک کاندیدا دیده شوند. این افراد باید توجه داشته باشد که حتی در مجامع خانوادگی نیز با دید دیگری نسبت به آنها نگاه می‌کنند. این افراد باید دقت داشته باشد که حتی در مجامع خانوادگی خود نیز در مسائل سیاسی کشور جهت‌دهی خاصی نداشته باشند.

 

وی با بیان اینکه رهبری همواره تاکید داشتند که رای دادن به هریک از این کاندیداها به معنی رای دادن به جمهوری اسلامی ایران است، گفت: افراد باید تلاش داشته باشند که خودشان انتخابی اصلح انجام دهند.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اظهار کرد: همانگونه که از اسفند سال 77 شاهد هستیم که برای آبادانی و شکوفایی شهرها و روستاها نمایندگانی از این شهرها و روستاها انتخاب می‌شوند. حضور پرشور در این انتخابات و همچنین انتخابات ریاست جمهوری برای ما علاوه بر اینکه یک قدرت سیاسی به ارمغان می‌آورد، اخلاق اجتماعی و شهروندی ما را نیز به همگان نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه "حضور پرشور در انتخابات ملاکی برای ارزیابی توزیع قدرت در جامعه است"، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات بطور کامل به یک قدرت سیاسی و همچنین حفظ روحیه سلحشوری و در نهایت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل خواهد شد.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با آرزوی ایجاد حماسه‌ای پرشور در 24 خرداد امسال اظهار کرد: در کمیسیون‌های امنیتی ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، دستوراتی به همه ارکان و مناطق ابلاغ شده است که این موارد باید کاملا اجرایی شود.

 

اسماعیلی افزود: در مجموعه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء‌(ص) حتی یک نفر نیز نباید بدون رای باشد، چراکه رای دادن هم تکلیف و هم فرمان ماست.

 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه "خطر مواد مخدر کمتر از موشک‌های کروز نیست"، تاکید کرد:‌ همه ما وظیفه داریم در برابر این سلاح مخرب که هم طلاق می‌آورد و هم دین و غیرت را از میان می‌برد مقابله کنیم. موشک‌های وارده به دزفول اینگونه تاثیرات منفی نداشت که مواد مخدر دارد. به همین دلیل است که ما می‌گوییم حتی یک نفر را که به این مسائل گرایش داشته باشد نمی‌پذیریم. همه باید کمک کنیم افراد اینچنینی را یا هدایت کنیم یا اگر هدایت‌پذیر نیستند از بین خود بیرون کنیم.

[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:ارتش و سیاست + حسن روحانی, ] [ 12:7 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

احتمال اجماع روحانی و عارف، لرزه بر جان اصولگرایان انداخت

از اردوگاه اصلاح طلبان خبرهایی مبنی بر احتمال رسیدن به اجماع به گوش می رسد.  محمد علی نجفی گفت: کاندیدای واحد اصلاح طلبان روز شنبه معرفی خواهد شد. اگر اصلاح طلبان بتوانند با یک کاندیدا در انتخابات حضور یابند چه تغییری در وضعیت آنها رخ خواهد داد؟ آیا در این شرایط شانس آنها برای فتح انتخابات بیشتر خواهد شد؟

به گزارش آفتاب، همین موضوع بهانه ای برای مصاحبه سایت اصولگرای فرارو با دو تن از سیاسیون اصولگرا شده است .

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + حسن روحانی + اصلاح طلبان, ] [ 12:2 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رنگ انتخاباتی حسن روحانی


 



 
  

 

[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + حسن روحانی + رنگ انتخاباتی, ] [ 11:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

من عزت و غرور ملی ایرانیان را بازخواهم گرداند

اجتماع بزرگ حاميان «تدبير و اميد» ساعتی پيش در حالی به پايان رسيد كه جمعيتی قريب به 13هزار نفر، فراتر از ظرفيت سالن شهيد افراسيابی تا پشت درهای ورودی صف كشيده بودند. روحانی با بیان این‌که به اميد جوان ها آمده است تأكيد كرد همه پای صندوق آرا برویم تا اعتدال جای افراط را بگیرد. تدبیر جای خودسری و اخلاق نیز جای تهمت و افترا را.
 
به گزارش آفتاب، همايش بزرگ «تدبير و اميد»، از ساعت 17 امروز با حضور بيش از 13هزارنفر از حاميان دكتر حسن روحانی آغاز شد. در اين مراسم كه در سالن شهيد افراسيابی ورزشگاه شهيد شيرودی برگزار گرديد، حاضران، يكصدا ائتلاف دو نامزد هوادار تغيير را خواستار شدند و شعار «عارف، روحانی، ائتلاف، ائتلاف» سردادند.

 

http://aftabnews.ir/files/fa/news/1392/3/18/2214_432.jpg


ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:حسن روحانی +‌دکتر حسن روحانی, ] [ 11:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

برگزاری همايش تدبير و اميد در ورزشگاه شهيد شيرودی

اين مراسم تحت عنوان همايش تدبير و اميد و با حضور هزاران نفر از جوانان، دانشجويان و فعالين عرصه‌هاي مختلف در  سالن شهيد افراسيابي ورزشگاه شهيد شيرودي در خيابان شهيد مفتح پايين‌تر از ميدان هفتم تير برگزار شد.

در اين همايش عده‌اي از هنرمندان و ورزشكاران مطرح كه پيش‌تر حمايت خود را از دكتر روحاني در انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري اعلام كرده‌اند، حضور داشتند .

 

[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ] [ 6:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

گل هایی که تاکنون ندیده اید

زیبایی گل می تواند به هر کسی ارامش دهد و به همین دلیل برای انسان ها اهمیت بالایی دارند. گل های بسیاری در دنیا وجود دارند اما برخی از آن ها شاید بسیار نادر و کمیاب هستند.

گل ها همراه بهار رشد می کنند و زیبایی دنیا را به نوعی به خود نسبت میدهند . انواع بیشماری از گل ها در دنیا وجود دارد که انسان ها با آشنا هستند. البته برخی ناملایمتی ها نیز با گل ها انجام می شود که می تواند باعث ازبین رفتن نسل آن ها شود. در میان همه گل های دنیا تعدادی بسیار نادر  و کمیابند به طوری که هیچگاه شاید نتوان یکی از آن ها را دید.

 ** کاملیای صورتی


نادرترین گل دنیا را می توانید در نیوزلند و انگلستان پیدا کنید چرا که تنها دو عدد از آن ها در دنیا وجود دارد. یکی از آن ها در باغی در نیوزلند و دیگری تحت شرایط خاص در انگلستان نگه داری می شود. این گل ابتدا از چین به بریتانیا وارد شد و اولین نشانه های آن به سال 1804 باز می گردد. این گل شباهت بسیاری به رز دارد ولی خیلی از آن خوشبوتر است. محققان احتمال می دهند نمونه های دیگری از این گل وجود داشته باشد که مردم از ان بی خبر هستند.

** ارکید روحی


یکی از گل هایی نادر دنیا به طور معمول در چین رشد می کند که البته اگر شرایط برای آن مهیا شود. این گل به نظر 20 سال پیش منقرض شده بود ولی باز هم چند سال پیش بار دیگر خودش را نشان داد. این گل هیچ برگی ندارد و تحت شرایط بسیار خاصی ممکن است به وجود آید. این گل می تواند سال های زیرخاک بدون انکه خودش را نشان دهد زندگی کند.

** ارکیده وحشی


یکی از نادرترین گل های دنیا که به هیچ عنوان احتمال آن نیست که نمونه خاصی در دنیا داشته باشد ارکید وحشی است. این گل با رنگ های زرد و بنفش شناخته می شود و تنها نمونه رسمی آن تحت نظارت های پلیس از سال 1917 قرار دارد. این گل در یک زمین گلف رشد کرده است در حالی که شرایط برای پرورش آن برای محققان نیز نامعلوم است از این رو همه این سال ها به گل دست نزده اند. دانه های آن به سختی پیدا می شوند و زمان رشد کردنش نیز بر کسی معلوم نیست.

** کوکیا


هاوایی میزبان درختی بسیار نادر است که البته این روزها با خوش شانسی تمام هنوزهم به زندگی ادامه میدهد. این درخت که کوکی نام دارد برای اولین بار در سال 1860 پیدا شد و تنها سه نمونه از آن وجود داشت ولی همه آن ها از بین رفتند پس ازچند سال بار دیگر نمونه ای از آن پیدا شد که آن نیز در سال 1970 در آتش سوزی نابود شد. تنها یک شاخه از درخت سوخته باقی مانده بود که محققان توانستند همان را به 23 درحت امروزی تبدیل کنند.

** گل مرده


بسیاری از گل های بزرگ دنیا تحت شرایط خاص نگهداری می شوند اما یکی از آن ها با بی توجهی رها شد و حالا در معرض انقراض است. این گل که بیشتر در ارتفاعات پایین از جنگل های بارانی اندونزی زندگی می کند می تواند تا یک متر عرض داشته باشد و به همین علت به وضوح مشخص است اما زمان زندگی ان یک هفته است و برای ادامه حیات نیاز به شرایط خاص دارد. از این گل بیش از 20 عدد در حنگل ها یافت نشده است.

[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:گلهای زیبا + عکس خفن + گل زیبا, ] [ 11:8 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

منفورترین کشور جهان کجاست ؟

براساس این نظرسنجی در برخی کشورهای اروپایی مثل آلمان احساسات مثبت به اسرائیل تک رقمی است و تنها کشوری که نگاهی نسبتا مثبت به اسرائیل دارد، آمریکا است.
این نظرسنجی از دسامبر ۲۰۱۲ تا آوریل ۲۰۱۳ از ۲۶۲۹۹ نفر در سراسر جهان به عمل آمده است.
بر اساس این نظرسنجی، به صورت میانگین ۵۲ درصد از کسانی که در این نظرسنجی مشارکت داشتند اعلام کردند که نسبت به نفوذ اسرائیل در جهان نگاهی منفی دارند که این میزان نسبت به سال قبل دو درصد افزایش را نشان می دهد.
از ۲۵ کشوری که در این نظرسنجی مشارکت داشتند ۲۰ کشور نگاه منفی، سه کشور نگاه مثبت و دو کشور نیز نگاه دوگانه نسبت به اسرائیل داشتند.
آمریکا تنها کشور غربی است که مردمش در این نظرسنجی نشان دادند که نگاه نسبتا مثبتی به اسرائیل دارند. ۵۱ درصد آمریکایی ها اعلام کردند که آنها احساسات مثبتی نسبت به اسرائیل دارند.
نگاه به اسرائیل در کانادا و استرالیا نیز منفی است و هرکدام به ترتیب با ۵۷ درصد و ۶۹ درصد اعلام کردند که احساسات آنها نسبت به اسرائیل منفی است.
کشورهای اتحادیه اروپا نیز جزو کشورهایی هستند که نگاهی بشدت منفی نسبت به اسرائیل دارند.
مردم انگلیس منفی ترین احساسات را نسبت به اسرائیل دارند. ۷۲ درصد انگلیسی ها اعلام کردند که نگاهشان به اسرائیل بشدت منفی است. بعد از انگلیس، اسپانیا با ۷۰ درصد قرار دارد.
در طول یک سال گذشته نیز نگاه مثبت به اسرائیل در آلمان ۸ درصد کاهش داشته و درصد نگاه منفی به آن به ۶۷ درصد رسیده است.
کشورهای لهستان و یونان نیز هرکدام به ترتیب با ۴۴ و ۴۶ درصد نگاه منفی به اسرائیل دارند.

[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:منفورترین کشور + اسرائیل, ] [ 11:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

لقمه بزرگتر از دهان + عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذکر : پست ریاست جمهوری برای بعضی از کاندیداها هم حکم تصویر بالا را دارد .

[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:لقمه بزرگتر از دهان + عکس خفن, ] [ 11:1 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رسوایی اخلاقی عضو ارشد موساد

منابع خبری رژیم صیونیستی از رسوایی اخلاقی یکی از مسولان برجسته سازمان جاسوسی این رژیم پرده برداشتند.
روزنامه الشروق مصر نوشت: منابع اسرائیلی فاش کردند که یکی از مسولان بلندپایه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با همسر یکی از کارمندان زیر دست خود روابط خارج از عرف برقرار کرده است.
براساس گزارش این منابع، یکی از مسوولان شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل) که وظیفه هماهنگ کردن عملیات جاسوسی را برعهده داشت با ارائه دادخواستی به دادگاه تل‌آویو خواستار دریافت غرامتی به مبلغ یک و نیم ملیون شِکِل به دلیل اخراج از سمتش شده بود.
در دادخواست این مسوول شاباک آمده است که وی پس از آن که از سوی یکی از رؤسایش به ارتکاب اقدامات غیرقانونی متهم شد، از سمتش برکنار گردید در حالی که این اتهام بی‌اساس بوده و رئیس وی در خفا با همسرش رابطه داشته و این دلیل اصلی اخراجش بوده است.
منابع اسرائیلی همچنین اعلام کردند که رئیس مامور شاکی که مسوولیت بخش امور داخلی و خارجی شاباک را برعهده داشت، به دلیل ارتباط عاطفی با یکی دیگر از کارمندانش بالاخره از کار برکنار شد.

[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:انحرافات اخلاقی + موساد + اسرائیل, ] [ 7:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

قرآن خواندن علی دایی در رختکن

یکی از خصوصیات بارز علی دایی اعتقاد وی به مبانی اخلاقی و اسلامی است.
[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:پرسپولیس + علی دایی , ] [ 10:59 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جای این ب‌ام‌و در ایران خالیست+تصاویر

دون تعارف باید گفت که بازار خودروهای لوکس وارداتی ایران با تمام بزرگانش هنوز رنگ یک «شاسی‌بلند فول سایز اسپرت» به خود ندیده‌ است. باور کنید حتی پورشه کاین نیز در این کلاس قرار نمی‌گیرد.

 
این توصیف خودروهایی است که از نظر ابعاد و اندازه در حد بزرگ‌ترین SUVها هستند. قابلیت‌های خارج جاده‌ای‌اشان بی‌نظیر است و دست آخر هم‌چون یک اسپرت سایز کوچک سریع، قوی و فرز هستند.
 
در این میدان نبرد بزرگانی چون جیپ گرند Cherokee، آکورا MDX، کادیلاک SRX، مرسدس‌بنز ML، لکسوس GX، آئودی Q7، لندروور LR4، ولوو XC90، اینفینیتی FX45 و صد البته همین ب‌ام‌و X5 حضور دارند. 
 
در حالی که تقریباً همه سری‌های ب‌ام‌و در ایران حضور دارند، باید حسرت خورد که چرا این خودرو به ایران نمی‌آید. یا بهتر آنکه چرا این خودرو به ایران نیامد؟ چراکه با وضع قوانین جدید رویای حضور او و کلیه هم‌کلاسی‌هایش نقش بر آب شده است.

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:بی ام و + خودروی لوکس, ] [ 10:57 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دانستنیهای جالب و خواندنی

سوسكها سريعترين جانوران 6 پا ميباشند. با سرعت يك متر در ثانيه.

-خرگوشها و طوطي ها بدون نياز به چرخاندن سر خود قادرند پشت سر خود را ببينند.

-كرگدنها قادرند سريعتر از انسانها بدوند.

-هيچ پنگوئني در قطب شمال وجود ندارد.

-مادر و همسر گراهام بل مخترع تلفن هر دو ناشنوا بوده اند.

-كانادا يك واژه هندي به معني “روستاي بزرگ” ميباشد.

-10 درصد وزن بدن انسان (بدون آب) را باكتريها تشكيل ميدهند.

-11 درصد جمعيت جهان را چپ دستان تشكيل ميدهند.

-از هر 10 نفر، يك نفر در سراسر جهان در جزيره زندگي ميكند.

-98 درصد وزن آب از اكسيژن تشكيل يافته است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, ] [ 9:58 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دکتر روحانی: در مسئله هسته ای، عده ای سر سفره نشسته اند


دکتر روحانی: در مسئله هسته ای، عده ای سر سفره نشسته اند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که افتخار فناوری هسته ای از آن دولت سازندگی و اصلاحات است گفت: عده ای به فناوری هسته ای افتخار می کنند که سر سفره آماده نشسته اند.
به گزارش مهر حسن روحانی عصر امروز در همایش ستاد جوانان حامی وی در سراسر کشور که در حسینیه جماران برگزار شد با تشریح روند رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته ای در جمهوری اسلامی در دوران وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای می آیند و به دروغ می گویند در آن زمان فناوری هسته ای تعطیل شده است. بهتر است شما جوانان بدانید که در دولت آقایان هاشمی و خاتمی فناوری هسته ای تکمیل شد.

وی افزود: اولین سانتریفیوژ در دولت آقای هاشمی وارد کشور شد و اولین غنی سازی اورانیوم در تابستان ۱۳۸۱ صورت پذیرفت.

روحانی تصریح کرد: در آن ایام بنده به همراه مهندس موسوی و عده ای از متخصصان برای بازدید و تایید انجام غنی سازی از مرکز کالا الکتریک بازدید کردیم و در آنجا برای اولین بار غنی سازی اورانیوم مورد تایید قرار گرفت.

وی با تشریح پروسه غنی سازی و رسیدن به چرخه فناوری هسته ای در کشور گفت: برای اولین بار در پاییز ۱۳۸۱ به منظور بازدید از اولین بخش UCF اصفهان بنده به همراه هیئتی با مهندس موسوی به اصفهان رفتیم و تست UOTU که اولین بخش UCF بود در پایئز ۸۱ صورت گرفت. همچنین در طول سال های ۸۲ و ۸۳ UCF اصفهان، زیر زمین نطنز، آب سنگین اراک و کیک زرد بندرعباس به نتیجه رسید.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که سفره که آماده شد تازه به دوران رسیده ها از راه رسیدند خطاب به افراد مورد خطابش اظهار کرد: شما به انرژی هسته ای افتخار می کنید؟ افتخار این فناوری از آن دولت سازندگی و اصلاحات است.

روحانی ادامه داد: عده ای آمدند شعار دادند، سخن گفتن اتهام زدند اما ما صبر کردیم و سختیها را به خاطر کشور به جان خریدیم البته سکوت نکردیم سخن گفتیم و حرف زدیم بنده هم جز اولین منتقدان از سال ۸۵ تاکنون بوده ام.

وی گفت: با حمایت شما تمام قفلهایی که در این ۸ سال بر روی زندگی مردم بسته اند را باز خواهیم کرد. شما دانشجویان عزیز و جوانان قهرمان کسانی هستید که برای نجات کشور، نجات اقتصاد و بهبود زندگی مردم با دلی مجروح به صحنه آمده اید. لذا ما کشورمان را به عظمت و سربلندی مجدد بر خواهیم گرداند.

وی با طرح این سوال که چرا همه جا باید فضای امنیتی حاکم باشد و این موضوع در خیابانها، دانشگاهها، مدارس و مراکز دیده شود اظهار کرد: باید این فضای امنیتی را بشکنیم.

روحانی در ابتدای سخنان خود با گرامی داشت سالگرد ارتحال امام و با اشاره به خاطرات روزهای وفات ایشان در سال ۶۸ خاطرنشان کرد: اگر امروز شما جوانان در حسینیه جماران از آزادی، عزت و سربلندی سخن می گویید ادامه همان راهی است که امام دنبال می کرد جای او خالی است که بعد از بیست و چند سال ببیند حسرت آن ایام در دل جوانان ما شعله می کشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به رسیدن قیمت نفت در بالاترین سقف خود در طول تاریخ ایران که به ۱۴۷ دلار در بشکه رسید و با انتقاد از اینکه زندگی معیشتی مردم در عرض چند ماه به یک سوم تغییر پیدا کرد یاد آور شد: در هیچ سالی در تاریخ ایران به یاد ندارم که این همه فشار بر مردم وارد آمده باشد دشمنان ما در سی و چند سال اخیر تلاش کردند ما را در فشار و تهدید قرار دهند اما دولتهای گذشته با تدبیر و مقاومت از این موضوع عبور کردند.

وی اضافه کرد: در دوران جنگ تلاش کردند پرونده ما را به شورای امنیت ببرند اما موفق نشدند در دولتهای گذشته هر زمان توطئه ای علیه ایران طراحی شد با تلاش و کوشش ما نقش بر آب شد اما امروز متاسفانه سایه شوم تحریم بر سر مردم ما سایه افکنده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توضیح خود به مجری تلویزیونافزود: مگر می شود تاریخ را تحریف کرد.

روحانی با اشاره به عملکرد جمهوری اسلامی در برابر واقعه ۱۱ سپتامبر گفت: آن روزی که حادثه ۱۱ سپتامبر به وقوع پیوست در سایه تدبیر و مذاکراتی که با رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب صورت گرفت تصمیم گرفتیم که به مردم آمریکا تسلیت بگوییم این در شرایطی بود که همه لبه های تیز اتهام به سمت جمهوری اسلامی ایران بود. در آن شرایط بحث در این بود که سکوت کنیم یا نه اما با تدبیری که به کار گرفته شد توطئه دشمن خنثی و افکار عمومی جهان آرام گرفت.

وی با ابراز تاسف از تزلزل جایگاه ایران در صادرات نفت افزود: جمهوری اسلامی دومین صادرکننده نفت در جهان بود اما امروز عراق جای ما را در این رده بندی گرفته و ما را به رده سوم فرستاده است. این موضوع به دلیل این است که همسایگان ما از این فرصت به خوبی استفاده می کنند اما کوچکترین استفاده ای را نمی بریم به عنوان مثال قطر از سفره مشترک با ما در پارس جنوبی روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت استخراج می کند اما ما حتی برداشت نمی کنیم آیا این به معنای عزت است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مردم ما استحقاق زندگی آرام تر و بهتر با رفاه بیشتر با عزت، آزادی و امنیت بیشتر را دارند تصریح کرد: این کار به دست شما جوانان امکان پذیر است. مبادا شما را مایوس کنند اگر کسی پای صندوق رای نرود میدان را به رقیب واگذار کرده است.

روحانی اظهار کرد: من یک کلمه مبهم می گویم امسال یعنی سال ۹۲ مثل سال ۸۸ نخواهد شد. شما را از صندوق رای دور نکنند و همه پای صندوقها حاضر شویم انشاالله پیروزی را صاحب خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر گلی در این ۸ سال به سر مردم زده اید دیگر بس است ما با شور، هیجان و امید به سمت ۲۴ خرداد حرکت می کنیم. زنده باد ایران، زنده باد اسلام، زنده باد تدبیر و امید.

در حاشیه این مراسم شعارهایی در حمایت از کروبی و موسوی و همچنین در حماست از حسن روحانی سر داده شد.

همچنین حاضران در این مراسم سرود یار دبستانی من و ای ایران را با در دست داشتن پوسترهایی از روحانی و دو کاندید انتخابات ۸۸ جمع خوانی کردند.

در مراسم مذکور کلیپی که به مناسبت سالگرد امام راحل تهیه شده بود و به قسمتهایی از زندگی امام به ویژه در پایان عمر و مراسم تدفین ایشان اختصاص داشت پخش شد.

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + روحانی + رئیس جمهور, ] [ 7:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

داوود احمدی‌نژاد: جلیلی همان راه برادرم را می‌رود؛ همه مراقب باشند

داوود احمدی‌نژاد گفت: آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند.
برادر رئیس دولت در گفتگو با مهر اظهار داشت: بنده به نفع وحدت نیروهای انقلاب از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف دادم و این اقدام من به نفع کسی نبوده است.

وی افزود: در متن انصرافم که خطاب به شورای نگهبان نوشته بودم، نام کسی را نبردم اما آن زمان فضا به گونه ای بود که اخبار کذبی مبنی بر انصراف بنده به نفع آقای جلیلی منتشر شد.

داود احمدی نژاد گفت: به نظر من آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند و برای پیروزی آقای ولایتی تمام تلاش خود را به کار ببندند.

به گزارش مهر برادر احمدی نژاد چندی پیش با حضور در نشست انتخاباتی حامیان ولایتی در مسجد انصار شهرک شهید محلاتی حمایت تلویحی خود از وی را با ذکر ویژگی های شخصیتی اش اعلام کرده بود.

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + روحانی + احمدی نژاد, ] [ 7:16 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

احتمال پیروزی اصلاح طلبان وجود دارد


اما علی دورانی یک  فعال سیاسی اصولگرای دیگر در گفتگو با این سایت گفت: «متاسفانه در ایران جناحی که در قدرت است معمولا در مستی این قدرت و در باد پیروزی های قبلی می خوابد و با این تغافل فرصت را در اختیار رقیب خود قرار می دهد تا با بازیابی خود بتوانند موفق عمل کنند.»

وی ادامه داد: «در شرایط فعلی پیش بینی می شود اصلاح طلبان روی یک کاندیدا اجماع کنند و طبیعتا کاندیدای واحد آنها هم آقای روحانی خواهد بود. چون مقداری فراجناحی و اعتدال گرا است و اینکه بخش های مختلفی از اصلاح طلبان، اعتدالیون و حتی بخشی از آرای سبزها را پوشش می دهد .»

وی افزود: «لذا پیش بینی می شود به زودی اصلاح طلبان با رایزنی هایی که می شود به این اجماع برسند و با کاندیدای واحد می توانند به دور دوم بروند و در این مسیر روی وجود اختلاف میان اصولگریان حساب باز کردند.»

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: «به هر صورت اگر اصولگرایان روی حزب گرایی و گروه گرایی خود و بر منیّت خود پافشاری کنند و در بازه زمانی کوتاهی به تصمیم مشخصی نرسند، آنگاه ریسک انتخابات برای آنها بسیار بالا خواهد رفت.»

وی ادامه داد: «در این شرایط  اگر اصلاح طلبان بتوانند آرای خاموش، خاکستری و سبزها را به سبد خود بریزند نتیجه انتخابات را به نفع خود تمام می کنند.»

 دورانی با تاکید بر اینکه احتمال پیروزی کاندیدای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم در انتخابات وجود دارد گفت: «اگر اصولگرایان با چند کاندیدا در انتخابات حضور یابند احتمال پیروزی  آقای روحانی در دور دوم در مقابل کاندید اصولگرایان بسیار زیاد خواهد بود.»

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + روحانی + انتخابات ریاست جمهوری, ] [ 7:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حتمال اجماع روحانی و عارف، لرزه بر جان اصولگرایان انداخت

 

 

احتمال اجماع روحانی و عارف، لرزه بر جان اصولگرایان انداخت

 از اردوگاه اصلاح طلبان خبرهایی مبنی بر احتمال رسیدن به اجماع به گوش می رسد. روز گذشته محمد علی نجفی گفت: کاندیدای واحد اصلاح طلبان روز شنبه معرفی خواهد شد. اگر اصلاح طلبان بتوانند با یک کاندیدا در انتخابات حضور یابند چه تغییری در وضعیت آنها رخ خواهد داد؟ آیا در این شرایط شانس آنها برای فتح انتخابات بیشتر خواهد شد؟

همین موضوع بهانه ای برای مصاحبه سایت اصولگرای فرارو با دو تن از سیاسیون اصولگرا شده است .

 


این ائتلاف اثر جدی دارد 

حشمت الله فلاحت پیشه استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با این سایت در تحلیل شرایط موجود  گفت: «من معتقدم در صورت اجماع میان آقای عارف و روحانی احتمال اینکه نفر معرفی شده به دور دوم انتخابات برود وجود دارد؛ مگر اینکه در طرف مقابل هم اجماع متقابلی شکل بگیرد و اصولگرایان هم به یک کاندیدای واحد برسند که البته اکنون در میان اصولگرایان و در سطح کلان انشقاق بسیار است.»

این نماینده سابق مجلس اظهار کرد: «من معتقدم مردم فارغ از گرایشات سیاسی دچار مشکلات مختلفی به خصوص در حوزه های مدیریتی و اقتصادی هستند و بیشتر در این رابطه تصمیم خواهند گرفت که به چه کسی رای بدهند.»

وی افزود: «در استقبال مردم از کاندیداها در شهرهای مختلف و نیز در نتایج نظرسنجی ها نیز به خوبی دیده می شود که مردم به دنبال یک ناجی برای حل مشکلات خود هستند.»

فلاحت پیشه همچنین بی آنکه اشاره ای به تسلط کامل اصولگرایان بر ارکان حکومتی نماید مدعی شد: « من فکر می کنم سخت است که بتوان دوره هشت ساله آقای احمدی نژاد را دوره مدیریت اصولگرایان قلمداد کرد!!! وی همچنین در ادامه با بیان مطالبی خواست که نقش اصولگرایان در مشکلات فعلی جامعه را کمرنگ نماید. »

فلاحت پیشه در ادامه افزود: «لذا به نظر من جریان اصلاح طلب هم واقعیت را می داند که دولت آقای احمدی نژاد از یک هسته مرکزی خاص تشکیل شده بود و آن دسته از اصولگرایان هم که به صورت افراطی از ایشان حمایت می کردند اکنون طیف افراطی انتخابات کنونی را تشکیل می دهند و اینها هیچ وقت در دل جریان اصلی اصولگرایی جایی نداشتند.»

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + روحانی + رئیس جمهور, ] [ 7:11 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دکتر حسن روحانی در صدر نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری

نظرسنجی اینترنتی پایگاه خبری «انتخاب» ، حاوی نتایج حیرت انگیزی است که احتمالآً با خروج آیت الله هاشمی از صحنه انتخابات ، اندکی از آرای وی به سوی نیروهای معتدل سرازیر شده است. در این نظرسنجی که 3 روز در صفحه نخست «انتخاب» بود، نزدیک به 53 هزار نفر شرکت کردند که بیش از 36 درصد شرکت کنندگان حسن روحانی را گزینه اصلح می دانند.
 
نظرسنجی «انتخاب» / حسن روحانی با 36 درصد اول، حداد عادل زیر یک درصد آخر! نظرسنجی «انتخاب» / حسن روحانی با 36 درصد اول، حداد عادل زیر یک درصد آخر!


پس از روحانی، محمدرضا عارف با 23 درصد در رتبه بعدی قرار دارد.

همچنین محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران نیز با 15 و نیم درصد سومین گزینه اصلح از دید مخاطبان «انتخاب» است .

همچنین سعید جلیلی با 9 و نیم درصد، ولایتی با رائی نزدیک به 6 درصد، محسن رضایی با 5 و نیم درصد، محمد غرضی با سه درصد ، به ترتیب رتبه های چهارم، پنجم، ششم و هفتم را کسب کرده اند.

قابل ذکر است، غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف 2+1 با رایی کمتر از یک درصد در آخرین رده ی نظرسنجی «انتخاب» قرار دارد.


[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:حسن روحانی + روحانی + رئیس جمهور, ] [ 7:9 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دکتر حسن روحانی

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:روحانی + حسن روحانی + رئیس جمهور, ] [ 7:7 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

زندگی نامه دکتر حسن روحانی

 

بیوگرافی :

حسن روحانی متولد ٢١ آبان ١٣٢٧ در شهر سرخه (استان سمنان)، دارای دکترای حقوق و سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم در حد اجتهاد؛ نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد.

تحصیلات دانشگاهی و مدارج علمی :

دکتری (Ph.D) حقوق اساسی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو

(عنوان پایان‌نامه: The Flexibility of Shariah; Islamic Law)

فوق لیسانس (M.Phil) حقوق عمومی از
دانشگاه کلدونیان گلاسکو
(عنوان پایان‌نامه: The Islamic Legislative Power)

لیسانس حقوق قضائی از
دانشگاه تهران

وکیل پایه یک دادگستری (کانون وکلای دادگستری مرکز)

استاد پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک

تحصیلات حوزوی :

خارج فقه و اصول: با اساتیدی چون آیات عظام سید محمد محقق داماد (ره)، شیخ مرتضی حائری (ره) و سید محمدرضا گلپایگانی (ره) سطح عالی: با اساتیدی چون آیات عظام سلطانی (ره)، فاضل لنکرانی (ره) و شیخ محمد شاه‌آبادی (ره)

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:دکتر حسن روحانی + انتخابات, ] [ 7:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ارتش کلمه طیبه

كارمند جوان ارتش 220 ميليون تومان پول را به صاحبش بازگرداند
 

كارمند 21 ساله  ارتش جمهوري اسلامي ايران كيف حاوي 220 ميليون تومان چك در وجه حامل را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش روابط عمومي ارتش  صبح روز يكشنبه در حوالي بيمارستان 501 ارتش يك كيف اداري پيدا كرده و پس از بررسي محتويات آن متوجه يك چك به مبلغ 220 ميليون تومان كه در وجه حامل صادر شده بود، مي­شود.

وي با استفاده از اطلاعات موجود در كيف، شماره تلفن صاحب چك را پيدا و نسبت به تماس با وي اقدام مي­كند و در نهايت كيف و محتويات ديگر آن كه شامل مدارك شناسايي، دو كارت سوخت، چهار عدد عابر بانك به همراه رمزهاي آنها و چك مذكور بوده به وي تحويل مي­دهد.

اين كارمند ارتش درباره انگيزه خود از اين اقدام خداپسندانه گفت: من فقط به وظيفه شرعي و انساني خودم عمل كردم و به نظرم هر كس ديگري هم جاي من بود همين كار را انجام مي­داد.

وي اضافه كرد: بعد از پيداكردن كيف و بررسي آن، يك لحظه خودم را به جاي صاحب آن گذاشتم و پس از آن بود كه بدون كمترين درنگ تلاش براي يافتن ايشان را آغاز كردم. خدا را شاكرم كه توانستم اين كيف را به صاحب آن برگردانم و از اين آزمون سربلند بيرون بيايم و اين لطف خدا را مديون دعاي مادرم مي­دانم.

نظریه : مسولین باپشتوانه این ارتش   که مصداق واقعی (کلمه طیبه) است می توانند  تمدن بزرگ اسلامی را در کوتاه ترین زمان رقم بزنند مدیریت این وب  در قبال   همه ارتشیان مومن وقدرتمند به ویژه آقا سعید طغرایی  سر تعظیم واحترام فرود می آورد

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:بزرگ منشی + ارتش , ] [ 6:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حکم تنفیذ ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب در سال 1360

 

رئیس جمهور محبوب مردم ایران

 
[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:حکم تنفیذ + رئیس جمهور محبوب, ] [ 9:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

هشت چشم انداز برتر جهان

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 

 

در جای جای این کره خاکی مناظر و مناطقی پرجاذبه و دیدنی وجود دارد و می‌توان برای هر سلیقه و ذائقه ای، نمونه ای دلخواه را جست. جاذبه های طبیعی و ساخته دست بشر با عمری که به میلیون ها سال یا هزاران سال می‌رسد، کم نیستند و از شرقی ترین نقطه زمین تا غربی ترین نقطه آن وجود دارند.

 

1- کوه کله قند در ریودوژانیرو:

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


این کوه با ارتفاع 396 متر در شهر ریودوژانیرو در کشور برزیل قرار داد. ارتفاع این کوه از سطح دریا 1400 متر است. شما می‌توانید با تله کابین به قله این کوه صعود کنید و مناظر زیبایی را که زیر پای شما هستند مانند خلیج گوانابارا، ساحل کوپا کابانا و... مشاهده کنید. کوهنوردان ترجیح می‌دهند به جای اینکه با تله کابین به قله برسند، خودشان این مسیر را بپیمایند. اما چرا کوه را این چنین نام گذاری کرده اند؟ عده ای معتقدند علت نامگذاری این کوه شکل ظاهری آن است که شبیه کله قند است. عده ای دیگر هم می‌گویند نام کوه از زبان سرخ پوستی گرفته شده و به معنی «کوه بلند» است.


 

2- صحرای گبی در مغولستان:

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


این صحرا استپ های نیمه بیابانی دارد که منطقه وسیعی حدود یک میلیون و 300 هزار کیلومتر مربع را پوشش می‌دهند. این صحرا نیز مانند سایر محیط های کویری تابستان های بسیار گرم و سوزان و زمستان های فوق العاده سردی دارد. صحرای گبی در حال گسترش و پیشرفت به سمت مراتع چین است و مراتع این کشور را به محیط هایی بیابانی تبدیل کرده است. توفان ها، گرد و غبار، ریزگردها و... آسیب هایی جدی به مردم اطراف آنجا و به خصوص به صنعت کشاورزی وارد کرده اند. این صحرا دارای کوه، تپه های شنی و مناظر صحرایی زیبایی است.

 

 

3- ماچو پیچو در پرو:

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


قلعه ای زیبا و مقدس که مربوط به دوره سرخپوستان اینکا است در ارتفاعات کوه آند قرار دارد. شما با ماشین یا وسیله نقلیه دیگر نمی‌توانید به این دژ زیبا راه پیدا کنید و تنها باید با کوهنوردی به آنجا برسید. برای اینکه به این قلعه برسید چند روز در راه خواهید بود زیرا باید مسافت زیادی را پیاده طی کنید تا بتوانید به آن برسید. جالب است بدانید که این قلعه یکی از عجایب هفتگانه جهان هم به حساب می‌آید.

 

 

4- صومعه متورس در یونان:

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


این صومعه که در قرن یازدهم در ارتفاعات شمالی کشور یونان ساخته شده است، منظره ای بسیار زیبا و جذاب دارد و به اعتقاد ساکنان این منطقه برای پاک سازی روح و تجدید قوای انسانی مکان بسیار مناسبی است. هر سال افراد زیادی جذب این صومعه می‌شوند. در قرن های گذشته تنها راه ارتباطی برای رسیدن به صومعه، طی کردن مسیر به صورت کوهنوردی بوده اما در سال 1920 برای راحتی بیشت رگردشگران و مردم یونان، پله هایی را از ابتدا تا انتهای این صومعه ساختند تا دسترسی بهتری داشته باشد.

 

 

5- نوناویک در کانادا:

 

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


این منطقه یکی از زیباترین مناطق کاناداست. طلوع و غروب خورشید همانند عکس های مناظری اند که با «فتوشاپ» تغییر یافته و زیباتر شده اند و گاه بیننده در باور آنها دچار تردید می‌شود. این منطقه در شمال کبک قرار گرفته و سرشار از منابع طبیعی به همراه جنگل های سوزنی برگ و پهن برگ و دریاچه های متعدد و رودخانه هاست. شما باید با هواپیما یا کشتی به این نقاط جذاب سفر کنید. مردم این منطقه از حیوانات و محصولات کشاورزی نیاز روزمره خود را تامین می‌کنند.

 

 

6- له در کشور هند:

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


این منظره زیبا در سه هزار و 525 متری هیمالیا قرار دارد. در این منظره شما می‌توانید نمود مذهب هایی مانند بودا را ببینید. این کار در سایر ماه های سال به دلیل بارش برف شدید و سختی راه ممکن نخواهد بود.

 

 

7- صومعه ای در بوتان:

 

 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


کشور پادشاهی بوتان در جنوب آسیا و در شرق هیمالیا واقع شده است. بوتان به دریا راه ندارد و دور تا دور آن را خشکی فرا گرفته است. این کشور بین هند و چین قرار دارد. این صومعه مکانی روحانی برای نیایش و نماد فرهنگ بودا و تبت است.



 

8- جنگل های آمازون در آمریکای جنوبی:


 

جاذبه های طبیعی,گردشگری,مناطق دیدنی جهان

 


جنگل آمازون جنگل بسیار بزرگی در آمریکای جنوبی است. جنگل های بارانی آمازون در تمام فصول سال دارای هوایی گرم با رطوبتی بسیار زیادند. تقریبا هر روز در سرتاسر آمازون باران سنگینی می‌بارد.

 

[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:چشم اندازهای برتر جهان + عکس خفن, ] [ 7:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کسی که عمروعاص را به ما نشان داد

شب ها، شبکه آی فیلم در حال بازپخش سریال «امام علی (ع)» است. سریالی ماندگار که یکی از عوامل ماندگاری اش، بازی درخشان مرحوم مهدی فتحی در نقش «عمروعاص» است. فتحی در آخرین ساعتهای سال 82  بر اثر مشکلات قلبی و تنفسی در بیمارستان شهدای تجریش از بین ما رفت. تقارن رفتن اش با نوروز باعث شد تا در این یک دهه، کمتر رسانه ای سراغ این استاد فقید فن بیان برود. همه درگیر انتشار ویژه نامه های نوروزی بودند که فرصتی برای پرداختن به تلخی نبودن فتحی نمی داد. این روزها، بازپخش سریال امام علی از شبکه آی فیلم، بهانه خوبی دست مان داد تا یادی از مهدی فتحی کنیم. فتحی که 28 آذر 1318 در تهران به دنیا آمد در ده ها تئاتر، بیشتر از 20 فیلم سینمایی و 3 سریال تلویزیونی بازی کرد و قدر نادیده از بین ما رفت. این گزارش، مرور تصویری خاطراتی است که از مهدی فتحی و نقش های به یادماندنی اش در ذهن ها باقی مانده.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:مهدی فتحی + عمروعاص + سریال, ] [ 7:32 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بدون شرح

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:عکس تبلیغاتی + قدرت رای دادن, ] [ 14:57 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بدون شرح

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:تبلیغات انتخاباتی + قدرت رای + عکس خفن, ] [ 14:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بدون شرح


[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:عکس + تبلیغات انتخاباتی, ] [ 14:52 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

شبیه‌ساز بالگرد 214 نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

شبیه ساز بالگرد 214 با عنوان "پروژه قادر 3 هوانیروز" با حضور امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل ستاد هوانیروز رونمایی شد.
امیر پوردستان در مراسم رونمایی از پروژه قادر 3 هوانیروز با اشاره به کلامی از امام حسین(ع) مبنی بر اینکه جنگ طعم تلخی دارد و شما سربازان نمی‌توانید آن را تحمل کنید مگر آنکه برای جنگ از پیش خود را آماده کنید، گفت: به‌حمدالله ارتش تاکنون قدم‌های بلندی در این خصوص برداشته و خبرهای خوش دیگری نیز در راه است.
وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای بنیه رزمی دفاعی از دیگر وظایف نیروهای مسلح در زمان صلح است، افزود: این مطلب مهم از سوی مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا نیز تاکنون بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تشکر از زحمات ویژه همکارانش در هوانیروز برای تحقق این آمادگی و ارتقا عنوان کرد: در دنیای امروز نیروی انسانی نقش محوری دارد و همچنین با داشتن تجهیزات مناسب که مبتنی بر دکترین و طرح‌های دفاعی صحیح است و با آموزش و تمرینات فراوان به نیروها می‌توان اعتماد به نفس و آمادگی رزمی ایجاد کرد.
امیر پوردستان با اشاره به بالا رفتن سطح دانش نیروهای متخصص در این عرصه شبیه‌سازی را یک امر مهم در بالا بردن اعتماد به نفس نیروها دانست و گفت: با توجه به هزینه داشتن تمرینات و آموزش و همچنین میزان ریسک و خطرپذیری آن و تحریم‌های موجود علیه جمهوری اسلامی امروز شبیه سازی یک راهکار برای بالا بردن سطح دفاعی رزمی و اعتماد به نفس نیروهای نظامی است.
وی در پایان، امروز را روز مبارکی برای خود و همکارانش دانست و مژده داد که در ماه‌های آینده پروژه مهم دیگری به نام قادر 5 که شبیه‌ساز کبری 209 است را رونمایی کند.

[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:بالگرد + نیروی زمینی ارتش, ] [ 15:54 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دو خلبان جنگنده هاي اسرائيلي بازداشت شدند

ارتش سوريه توانسته است دو تن از خلبانان جنگنده هاي اسرائيل را كه شب گذشته به منطقه "جمرايا" دمشق حمله كردند را بازداشت كنند.

اين پايگاه خبري در ادامه از زنده بودن اين دو خلبان خبر داد.
 
در همين حال كانال ده تلويزيون رژيم صهيونيستي از سرنوشت دو خلبان جنگنده هاي اين رژيم به نام هاي "شيموئيل عازار" و"ايسون غاري" اظهار بي اطلاعي كرد.
 
 تاكنون مقامات رژيم صهيونيستي به اين خبر واكنشي نشان نداده اند.
[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:خلبان اسرائیلی + اسرائیل عقب مانده, ] [ 15:41 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

نیروی در یایی ارتش جمهوری اسلامی نفتکش ایرانی را نجات داد

یک فروند نفتکش ایرانی در موقعیت 20 مایلی جزیره مصیره در نزدیکی سواحل کشور عمان مورد حمله دو فروند قایق تندرو دزدان دریایی واقع شد، که با حضور به موقع ناوگروه محافظ نیروی دریایی ارتش و اجرای آتش پر حجم و عملیات دفاعی،قایق‌های مهاجم از منطقه متواری گردیده و نفتکش ایرانی در امنیت و حفاظت کامل ناوگروه رزمی، به سمت مقصد مورد نظر عزیمت کرد.

 

 

[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:اقتدار دریایی + ارتش مقتدر, ] [ 14:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

رونمایی از جنگنده تهاجمی بومی قاهر 313 با قابلیت پرواز در ارتفاع پست

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک این موفقیت بزرگ که در جهت تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا به منصه ظهور رسیده است، گفت: همه مراحل طراحی و ساخت جنگنده قاهر 313 را دانشمندان و متخصصان اقتدارآفرین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام دادند.

وزیر دفاع در تشریح ویژگی جنگنده قاهر 313 افزود: این جنگنده پیشرفته با مشخصات ظاهری منحصر به فرد دارای سطح مقطع راداری بسیار کم و همچنین قابلیت انجام عملیات پروازی در ارتفاع پست است.

سردار وحیدی بهره برداری از مواد پیشرفته در ساخت هواپیما و سامانه الکتروآب یونیک پیشرفته را از دیگر ویژگی های قاهر 313 برشمرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه این جنگنده توانایی حمل تسلیحات پیشرفته بومی را دارد و از قدرت تهاجمی بالایی برخوردار است، گفت: جنگنده قاهر حقیقتا نماد برجسته ای از نبوغ، خلاقیت و جسارت فرزندان برومند و برنادل ملت ایران در وزارت دفاع است.
سردار وحیدی قابلیت نشست و برخاست با طول باند کوتاه و تعمیر و نگهداری آسان و سریع را از دیگر ویژگی های قاهر 313 دانست.

وی در پایان با تشکر از زحمات بی وقفه دانشمندان و متخصصان سازمان هوایی وزارت دفاع هواپیمای جنگنده قاهر 313 را ثمره قدرت، ایمان، همت، رشد و بالندگی پرورش یافتگان مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خواند که در آغاز طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با این اقدام افتخارآمیز موجب افزایش اقتدار ملی و ارتقای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران شدند.

[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:اقتدار ارتش , ] [ 11:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 68 69 70 71 72 ... 74 صفحه بعد