میلاد منجی عالم بشریت مبارک باد

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRgzfqa3H5s7GSlCDmvC37y5UZQ_Zz6tBknHbVjVrHdPEL0HNw8Qw

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:24 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

درباره عملیات h3 چه می دانیم ؟

عملیات اچ-۳، یکی از عملیات‌های هوایی در جنگ ایران و عراق بود. طی این عملیات فانتوم‌های نیروی هوایی ارتش ایران در تاریخ ۴ آوریل ۱۹۸۱ (۱۵ فروردین ۱۳۶۰) پایگاه هوایی الولید را در غربی ترین نقطه عراق در مرز مشترک عراق و اردن بمباران کردند و آنرا منهدم ساختند. در این عملیات بیش از ۴۸ هواپیمای عراقی که بیشتر آنها بمب افکنهای روسی (میگ ۲۳، سوخو ۲۰، تییو ۱۶، تییو ۲۲)بودند از بین رفتند.


[ شنبه 1 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عکسی از خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی قهرمان

http://aryanavy.persiangig.com/Spars/IRIAF1.jpg

[ شنبه 1 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:7 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

روزی که دل ملت ایران لرزید

نام رودبار و منجیل شاید با زیتون و بادهایش گره خورده باشد. شاید به دالان ورودی به گیلان شهره شده باشند. شاید خیلی ها آن را با سد سفید رود، پروانه های 30 متری نیروگاه بادی، سرو 3 هزار ساله هرزویل و پایگاه آموزش تفنگداران دریایی اش بشناسند اما بعید است کسی نام این دو را بشنود و یاد زلزله هولناک 31 خرداد 1369 نیفتند. 23 سال است نام این دوشهر با زلزله، پیوند خورده است. یک سال از فوت امام می گذشت. 2 سال از پایان جنگ نمی گذشت و عراق هنوز، کویت را اشغال نکرده بود. تلویزیون دوشبکه داشت و ایتالیا، میزبان جام جهانی 1990 بود. حالا بعد از 23 سال یادی می کنیم از آن حادثه تلخ.


ادامه مطلب
[ شنبه 1 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:29 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کتابی که از شهید چمران هدیه گرفتم

همون اوایل جنگ بود که با دکتر " مصطفی چمران " در یکی از پرواز هایم به منطقه جنگی آشنا شدم. واحد عملیات گفته بود آقای دکتر رو به کابین آورده و به اصطلاح تحويل اش بگيريد ! من به شخصه نخستين باري بود که با چنين پيغام عجيبي از سوي واحد عمليات مواجه مي شدم !


ادامه مطلب
[ شنبه 1 تير 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 7:18 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــا


ای خدای بزرگ ما را ببخش که در کار خیر یا

جا

می زنیم یا

جار

می زنیم !!!

[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 16:19 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

فقط خدا - یه عکس زیبا

تقدیم به تمامی دوستان

دوستدار شما رضا ایدیسون

 

 

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

یه عکس قشنگ

تقدیم به تمامی دوستان

 

دوستدار شما رضا ایدیسون

 

 

 

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

منفورترین رژیم در جهان

براساس یک نظرسنجی در جهان، احساسات عموم مردم در جهان نسبت به اسرائیل منفی است و این حساسات منفی همچنان رو به افزایش است.
به گزارش تنسیم، بی بی سی در گزارشی نوشت: براساس این نظرسنجی در برخی کشورهای اروپایی مثل آلمان احساسات مثبت به اسرائیل تک رقمی است و تنها کشوری که نگاهی نسبتا مثبت به اسرائیل دارد، آمریکا است.
این نظرسنجی از دسامبر ۲۰۱۲ تا آوریل ۲۰۱۳ از ۲۶۲۹۹ نفر در سراسر جهان به عمل آمده است.
بر اساس این نظرسنجی، به صورت میانگین ۵۲ درصد از کسانی که در این نظرسنجی مشارکت داشتند اعلام کردند که نسبت به نفوذ اسرائیل در جهان نگاهی منفی دارند که این میزان نسبت به سال قبل دو درصد افزایش را نشان می دهد.
از ۲۵ کشوری که در این نظرسنجی مشارکت داشتند ۲۰ کشور نگاه منفی، سه کشور نگاه مثبت و دو کشور نیز نگاه دوگانه نسبت به اسرائیل داشتند.
آمریکا تنها کشور غربی است که مردمش در این نظرسنجی نشان دادند که نگاه نسبتا مثبتی به اسرائیل دارند. ۵۱ درصد آمریکایی ها اعلام کردند که آنها احساسات مثبتی نسبت به اسرائیل دارند.
نگاه به اسرائیل در کانادا و استرالیا نیز منفی است و هرکدام به ترتیب با ۵۷ درصد و ۶۹ درصد اعلام کردند که احساسات آنها نسبت به اسرائیل منفی است.
کشورهای اتحادیه اروپا نیز جزو کشورهایی هستند که نگاهی بشدت منفی نسبت به اسرائیل دارند.
مردم انگلیس منفی ترین احساسات را نسبت به اسرائیل دارند. ۷۲ درصد انگلیسی ها اعلام کردند که نگاهشان به اسرائیل بشدت منفی است. بعد از انگلیس، اسپانیا با ۷۰ درصد قرار دارد.
در طول یک سال گذشته نیز نگاه مثبت به اسرائیل در آلمان ۸ درصد کاهش داشته و درصد نگاه منفی به آن به ۶۷ درصد رسیده است.
کشورهای لهستان و یونان نیز هرکدام به ترتیب با ۴۴ و ۴۶ درصد نگاه منفی به اسرائیل دارند.

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:7 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آبشار آب سفید الیگودرز

آبشار آب سفید (در گویش محلی او اسبید) با لقب عروس زيباي آبشارهای ایران، یكی از طبیعی‌ترین و زیباترین آبشارهای كشور است كه همه ساله بسیاری از گردشگران داخلي و خارجی را به سوی خود جذب می‌نماید. این آبشار در منطقه جنوب شرقي استان لرستان و در دامنه كوه‌هاي زاگرس در بخش بشارت الیگودرز واقع شده است.

عروس آبشارهای ایران با ارتفاعی بیش از هفتاد متر از تونلی در دل كوه بیرون می‌آید و باید گفت، بیرون آمدن چنین آبی از دل کوه شگفت آور است، به گونه‌ای که پهنای آن در فصل پرآبی نزدیک پانزده متر است.

جاده آبشار آب سفید الیگودرز بسیار دیدنی است، به گونه‌ای که ‌هر رهگذر را مسحور جلوه‌های زیبا و بی بدیل خود می‌کند. در طول راة، چندين رودخانه پر آب با کناره‌های بسیار زیبا و دیدنی و روستاهاي كوچك و بزرگی به چشم مي‏‌خورد که مناظر زيبا و بسيار بديعي را به همراه چشم‏‌اندازهاي طبيعي، كوهستاني و جنگلي به وجود آورده است. آبشار آب سفید در زیبایی با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست و مشابهی ندارد.

این عروس زيبا ‌تنها می‌تواند به خودش شبیه باشد. باید آنجا باشید و ببینید که طبیعت در ‌میلیون‌ها سال چه چشم‌انداز‌های طبیعی بدیع و دلنوازی پدید آورده ‌که هزاران نقاش از تصویر یکی از آن در‌می‌مانند و انگشت حیرت به دهان می‌گیرند. چشم از دیدن این همه زیبایی سیر که نمی‌شود، هیچ؛ دیگر دوست ندارد چیز دیگری را ببیند.

هر ساله به ویژه در روزهای بهار و تابستان این عروس سفیدپوش، میزبان گردشگران زیادی است که با پشت سر گذاشتن مسیری به دور از هیاهوی شهرنشینی، ساعاتی و حتی بعضاً چندین روز را در این منطقه ‌می‌گذرانند؛ منطقه‌ای ییلاقی با كوه‌های سر به فلك كشیده و درختان زیبای بلوط و گردو كه حتی در تابستان برای گذران شب بناچار باید در پناه چادر بیتوته كنی، اگر در خلوت صبح مقابل این عروس سفیدپوش بنشینی و لحظه ای به صدایش گوش فرادهی با تو سخن می‌گوید.

همه ساله و در فصول ‌گوناگون سال به ويژه بهار و تابستان، اين جلوه زيباي طبيعت و عروس آبشارهای ایران، ميزبان گردشگران و کوهنوردان بسیاری است كه از دورترین نقاط جهان و گوشه و کنار کشورمان به اين منطقه سفر مي كنند؛ منطقه اي كه آبشار آب سفيد در آن واقع شده، منطقه‌اي ييلاقي با كوه‌هاي سر به فلك كشيده و پوشيده از درختان بلوط و گردوست كه حتي در تابستان نيز براي گذران شب بناچار بايد در چادر بيتوته كرد و در خلوت صبح مي‌توان مقابل اين عروس سفيدپوش از ترنم زيباي خروش آب براي آرامش اعصاب و جان خسته بهره برد.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:50 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بازنده همیشگی انتخابات

باز هم روی دشمن کم شد؛ دقیقاً همین موضوع، مهم‌ترین پیام حماسه سیاسی مردم بود.

 

[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جاسوس اسرائیلی در مصر به دام افتاد

«هشام القرموطی» وکیل اول دادستانی عالی امنیت دولت مصر دستور حبس 15 روزه یک شهروند مصری به اتهام جاسوسی برای دستگاه اطلاعات اسرائیل را صادر کرد.
بر اساس این گزارش این فرد مصری صاحب یک شرکت خصوصی است که ماهیت فعالیت آن مشخص نشده است و وی در سال 2011 جذب موساد شده است.
تحقیقات مسئولان مصری نشان می‌دهد که این فرد اطلاعات مهمی از مصر را در اختیار اسرائیل قرار داده است و پس از آنکه متوجه شده از سوی دستگاه اطلاعات مصر تحت نظر است، به دروغ به یکی از نهادهای امنیتی گفته است که موساد سعی دارد وی را جذب همکاری نماید.
بر پایه این گزارش مسئولان مصری دستگاه‌های ارتباطات که وی از طریق آن با عناصر موساد ارتباط برقرار می‌کرده است، کشف کرده‌اند.

[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:45 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اولین زن خلبام مسلمان هواپیماهای جنگی

عايشه فارووق" اولين دختر مسلماني است که خلبان جنگنده شده است.
او يک پاکستاني تبار است و اخيرا مدرک خلباني خود در زمينه خلباني جنگنده هاي جنگي را بدست آورده است.
اين دختر پاکستاني به همراه 19 دختر ديگر آموزش هاي لازم در اين زمينه را ديد اما هيچ يک از آنان به جز "عايشه فارووق" موفق نشدند پس از آموزش ها، در امتحانات نمره قبولي کسب کنند و مدرک خلباني را به دست آورند.
گفتني است، وي قرار است از اين پس به عنوان خلبان رسمي در ارتش پاکستان خدمت کند.

تنها زن خلبان جت جنگنده در پاکستان +عکس

[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پدر حسن روحانی کیست ؟

مرحوم اسدالله فريدون‌روحاني پدر "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" از کاسبان قديمي بازار سرخه سمنان بود.

وي نماينده مراجع تقليد از زمان "حضرت‌ آيت‌الله العظمي بروجردي" در سرخه بوده است.
پدر حسن روحاني در 93 سالگي دار فاني را وداع گفت.


[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:33 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خلق حماسه سیاسی

پیروزی و موفقیت ملت بزرگ و سرافزار ایران اسلامی را در خلق حماسه بزرگ سیاسی تبریک عرض می نمایم .

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 9:26 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

نقاشی های زیبا


 

 

 


   

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:0 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

زندگی عمل کردن است ...

 

زنـــــــــــدگی عمــــــــــل کردن است.

این شکر نیست که چای را شیرین می کند

بلکه حرکت قاشق چای خوری باعث شیرینی می شود . . .

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 15:34 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عروشک بافتنی


زن وشوهری بیش از 60 سال بایکدیگر زندگی مشترک داشتند.آنها همه چیز را به طور مساوی بین خود تقسیم کرده بودند.در مورد همه چیز باهم صحبت می کردند وهیچ چیز را از یکدیگر پنهان نمی کردند مگر یک چیز:یک جعبه کفش در بالای کمد پیرزن بود که از شوهرش خواسته بود هرگز آن را باز نکند ودر مورد آن هم چیزی نپرسد

در همه این سالها پیرمرد آن را نادیده گرفته بود اما بالاخره یک روز پیرزن به بستر بیماری افتاد و پزشکان از او قطع امید کردند در حالی که با یکدیگر امور باقی را رفع و رجوع میکردند پیر مرد جعبه کفش را آورد و نزد همسرش برد .
پیرزن تصدیق کرد که وقت آن رسیده است که همه چیز را در مورد جعبه به شوهرش بگوید  پس از او خواست تا در جعبه را باز کند .وقتی پیرمرد در جعبه را باز کرد دو عروسک بافتنی ومقداری پول به مبلغ 95 هزار دلار پیدا کرد پیرمرد دراین باره از همسرش سوال نمود.
پیرزن گفت :هنگامی که ما قول وقرار ازدواج گذاشتیم مادربزرگم به من گفت که راز خوشبختی زندگی مشترک در این است که هیچ وقت مشاجره نکنید او به من گفت که هروقت از دست توعصبانی شدم ساکت بمانم و یک عروسک ببافم.
پیرمرد به شدت تحت تاثیر قرار گرفت وسعی کرد اشک هایش سرازیر نشود فقط دو عروسک در جعبه بود پس همسرش فقط دو بار در طول زندگی مشترکشان از دست او رنجیده بود از این بابت در دلش شادمان شد پس رو به همسرش کرد وگفت این همه پول چطور؟پس اینها ازکجا آمده؟
پیرزن در پاسخ گفت :آه عزیزم این پولی است که از فروش عروسک ها به دست آورده ام

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:43 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جانم فدای وطن

به نام خداوند جان و خرد

کز آن برتر اندیشه برنگذرد

که ایران همی قلب و خون من است

گرفته ز جان از وجود من است

بخوانیم این  جمله در گوش باد…

چو ایران نباشد تن من مباد

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:42 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عشق هدیه الهی

غرور، هدیه ی شیطان بود؛

و عشق هدیه ی خــــداوند؛

هدیه ی شیطان را به هم تقدیم کردیم؛

هدیه ی خــــداوند را از هم پنهان کردیم ...

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ببینید و مقایسه کنید

از کارتون توی یک اداره مدرن راضی نیستین؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/01.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/02.jpg


هنوز هم از گرسنگی مینالید؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/03.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/04.jpg


از خواب توی تخت خواب سفتتون خسته شدین؟


http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/05.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/06.jpg


هنوز قدر محبت و مراقبت های والدینتون رو نمیدونین؟


http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/07.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/08.jpg


راحتی و آسایش باعث میشه وقت مطالعه خوابتون ببره؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/09.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/10.jpg

هنوز هم از اینکه دستاتون وقتی ظرفای خودتون رو میشورین آسیب میبینه نگرانهستین؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/13.jpg

پس دستای کوچیک این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/14.jpg


Louis Vuitton کافی نیست؟ مارک های جدید تر میخواین؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/15.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/16.jpg


از بازی های تکراری خسته شدین؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/17.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/18.jpg


کار دیگه ای برای انجام دادن ندارین؟

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/19.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/20.jpg


با داشتن پاهایی سالم هنوزم مینالید؟


http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/21.jpg

پس این چی؟!

http://mj3.persianfun.info/img/92/3/What-About-Him/22.jpg


همیشه به یاد داشته باش:

درست زمانی که از وضعیت زندگیت شکایت میکنی، مردمانی هم هستند که
برای داشتن زندگی مثل تو و بودن به جای تو حاضرند به هر کاری دست بزنند
[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 11:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بدون شرح

ثامن تم:فکرش را بکن....فـکـر کـن ...
چـنـد تا چـفــیـه ،
خـونـی شـد ،
تــا ،
چـــادری
، خـاکـــی نـشـود ...

 

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 10:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مهریه جالب یک عروس خبرساز شد!

ماجرا از این قرار است که صفیه رضازاده، متولد ۱۳۶۱، دانشجوی دوره تخصصی قلب و عروق دانشگاه تهران در نهایت سادگی با همسرش اسماعیل توکلی سی ویک ساله که او نیز دانشجوی سال سوم تخصصی داخلی دانشگاه شهید بهشتی است با مهریه تکفل پنج یتیم به مدت ۱۴ سال پیمان زناشویی بسته است.

 مهریه عروس خانم نیز عندالمطالبه است که قرار شده در روز ایتام اکرام در ماه مبارک رمضان به اجرا گذاشته شود.
 
صفیه رضازاده در خصوص نوع مهریه و انگیزه اش در این خصوص به مهر گفته است: همیشه دوست داشتم مهریه ام چیزی باشد که هم دنیای مرا بسازد و هم آخرتم را آباد کند از این رو به نیت ۱۴ معصوم به مدت ۱۴ سال و به نیت پنج تن تکفل و سرپرستی پنج یتیم را جزو مهریه ام قرار دادم.
 
او ادامه می دهد: سکه هر تعداد هم که باشد حتی اگر بتوانی آن را به صورت کامل از داماد بگیری فقط می تواند یک دلخوشی زودگذر برای این دنیا باشد، اما من دوست داشتم مهریه ام ماندگار باشد و دنیا و آخرت مرا تامین کند.
 
او می گوید: با تقبل سرپرستی این ایتام نه تنها مهریه ام را از همان ابتدا دریافت کرده ام و همسرم شیرینی لذت پرداخت مهریه مرا می چشد برای هر دوی ما باقیات صالحاتی ایجاد شده که باعث خیر هر دوی ماست و ما می توانیم بهشت دنیوی و اخروی را در کنار هم بسازیم و مسیر کمال و سعادت را با یکدیگر طی کنیم.
 
اسماعیل توکلی نیز در خصوص چگونگی مهریه همسرش گفته است: در صحبت هایی که با هم داشتیم مشخص شد که خط مشی ما بسیار شبیه هم است و از آنجایی که از قبل دوست داشتم چنین کاری را انجام دهم این موضوع را به عنوان مهریه لحاظ کردیم و در صورتی که وسع مالی ما بهتر شود تعداد را افزایش خواهیم داد.


[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:39 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خنده حیوانات + عکس

 


[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:35 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دوستی حیوانات + عکس

 

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:34 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

زیردریایی فاتح رونمایی می شود

فرمانده نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیردریایی کلاس متوسط «فاتح» در سال جاری رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم الحاق ناوشکن بایندر به نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه "ناوشکن بایندر به صورت ناوشکن بومی و عملیاتی درآمده است"، اظهار کرد: در این ناوشکن چندین هزار قطعه بومی شده، سطح بدنه آن کاملا تغییر کرده و سامانه‌های ناو کاملا به روز و بهینه شده است. همچنین توپ 76 میلی‌متری و 40 میلی‌متری و سامانه اژدرافکن و سامانه موشکی قادر و غدیر به آن اضافه شده است.

سیاری افزود: ناوشکن بایندر سابقه فعالیت 50 ساله در نیروی دریایی دارد و ما به عملیات‌های که این ناوشکن در دفاع مقدس انجام داده است افتخار می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم که بزودی این ناوشکن در قالب ناوگروه بیست و هفتمین و بیست هشتمین نیروی دریایی به اقیانوس اطلس،‌ آرام یا هند جنوبی عزیمت کند.

فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه توانمندی جوانان ما در منطقه نمونه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران بداند که جوانانش ناوشکن و زیردریایی می‌سازند و تعمیرات و بازسازی اساسی انجام می‌دهند. آنها که به دنبال سیاه‌نمایی هستند بدانند که توان جوانان ایران بسیار بالاست.

وی همچنین گفت: حسنین هیکل به تیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفته است که امروز به برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران توانسته در دریایی مدیترانه حضور یابد و آرزوی هخامنشیان را برآورده کند.

سیاری همچنین درمورد ناوگروه 26 نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: این ناوگروه اکنون در محدوده شمال اقیانوس هند و محور امام محمد باقر(ع) در حال گشت‌زنی است و طبق برنامه در تنگه باب‌المندب و دریای سرخ حرکت می‌کند و ممکن است در این مسیر پهلو هم بگیرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه "مدت ماموریت این ناوگروه سه ماه است"، تصریح کرد: در مسقط یا صلاله عمان، از طریق سفارتخانه، صندوق رای به این ناوگروه منتقل می‌شود تا کارکنان بتوانند برای انتخابات رای بدهند.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است که در سال جاری ناوگروه کشورهای دیگر در بنادر جمهوری اسلامی ایران پهلوگیری کنند.

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:22 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

هشدار فرمانده ارتش به رژیم صهیونیستی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ناوشکن بایندر، حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در دورترین آب‌های آزاد و بین‌المللی است.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در حاشیه مراسم الحاق ناوشکن بایندر به ناوگان نداجا، در جمع خبرنگاران گفت که نوسازی و الحاق ناوشکن بایندر نقطه‌ جدیدی از خودباوری است زیرا احیای این ناوشکن و تعمیر و نصب تجهیزات ناوشکن در منطقه بی‌نظیر است و ما متکی به خود هستیم.

صالحی در ادامه گفت: نوسازی این ناوشکن قدرت کارکنان نیروی دریایی ارتش را نشان داد و اکنون کارکنان نیروی دریایی می‌توانند در دریاهای بسیار طوفان‌زده این شناور را احیا کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه "امروز نیروی دریایی در اقیانوس آرام و دریای مدیترانه حضور یافته است"، خاطرنشان کرد: ماموریت این ناوشکن، دریانوردی در دریاهای دوردست است.

وی در پاسخ به این پرسش که "ارتش چه میزان آمادگی در مقابله با تهدید‌های رژیم صهیونیستی دارد؟" گفت: رژیم صهیونیستی به پارس کردن عادت دارد. این رژیم پارس می‌کند و ما هم در دهانش می‌زنیم. اگر این رژیم بخواهد کاری کند، ما زودتر از او شروع می‌کنیم.

صالحی در برابر این پرسش که "نیروی دریایی ارتش از زمان شهادت شهید بایندر تاکنون چه تحولاتی داشته است؟" پاسخ داد: شهید بایندر در حوزه ساحلی از کشور دفاع کرد و شهید شد اما امروز روح شهید بایندر سوار بر این ناو به اقیانوس آرام می‌رود.

به گزارش ایسنا، فرمانده کل ارتش همچنین در مراسم الحاق ناوشکن بایندر گفت: احیای نام بزرگ شهید دریابان بایندر که القای تجسمی از زنده بودن یک شهید و این مثال از خداوند است که چگونه مردگان را زنده می‌کند.

وی با اشاره به تاریخ نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران،‌ گفت: شهید غلامعلی بایندر یکی از نمادهای نیروی دریایی ارتش ایران بود که در نخستین روزهای شکل‌گیری نیروی دریایی کشور به این ارگان محلق شد. وی ابتدا در نیروی زمینی و جزو استادهای دانشگاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده کل ارتش افزود: در طول تاریخ گذشته با وجود اسامی و شکل رژیم‌ها، سربازانی داشتیم با ایمان به وطن و دین خود می‌جنگیدند و شهید شدند که می‌توان شهید دریابان بایندر و نقدی را از آن جمله دانست.

وی همچنین به شهدایی مانند شهید سیدعلی دلواری اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی شهدای بومی در مناطق ساحلی نیز داشت که باید بدانیم حتی استکبار تحمل نکرد و هنرپیشه‌ای که در نقش شهید علی دلواری بازی کرد را نیز شهید کرد زیرا آنان نمی‌توانند نماد خودباوری و قدرت ملی را برای نسل‌های آینده تاب بیاورند.

صالحی با اشاره به شعار نیروی دریایی که راه ما راه حسین است، افزود: شما می‌خواهید راه کسی را احیا کنید که اقامه نماز را برپا داشت و آن را برای نسل‌های بعد باقی گذاشت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سواحل مکران افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با یک خودباوری توانست ساحل متروکه مکران را احیا کند و هم بتواند در اقیانوس‌های همجوار از منافع انقلاب دفاع کند.

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 8:21 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ناوشکن شهید بایندر به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست

ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید بایندر، با حضور امیر سرلشکر صالحی به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست.

مراسم الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید دریابان غلامعلی بایندر" به ناوگان نیروی دریایی ارتش، با حضور امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش و امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی انجام شد.

این ناوشکن با قدمتی 50 ساله پس از انجام 528 هزار نفر ساعت کار مفید، ظرف مدت 20 ماه و پس از بازسازی و بهینه‌سازی بیش از 8 هزار قطعه حساس، انجام 3200 سرویس و تعویض بیش از 2500 قطعه، در پایگاه یکم نیروی دریایی ارتش (بندرعباس) به ناوگان نداجا پیوست.

ناوشکن شهید بایندر که در طول هشت سال دفاع مقدس در تمام مأموریت‌های محوله، شرکتی فعال داشت به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان با فرسودگی مواجه و از ناوگان نداجا کنار گذاشته شده بود، اما متخصصان نیروی دریایی ارتش با همت والای خود موفق به تعمیر اساسی و بازسازی این ناوشکن شدند.

گفتنی است، این ناوشکن با تعویض 60 تن ورق فولاد در قسمت‌های زیرآبی، اماکن و عرشه‌های بالای آب‌خور و نصب و افزایش حجم 2 قبضه توپ، نصب یک قبضه توپ 76 میلی‌متری در قسمت سینهٔ ناوشکن و مجهز شدن به سامانه موشکی نور در قسمت پاشنه، اکنون مهیای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاها شده است.

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 7:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اعیاد شعبانیه مبارک

 




 

 

من منتظرم که ماه شعبان برسد

 نوری ز فلک بر دل انسان برسد

میلاد ابالفضل و حسین ابن علی

هم سید ساجدین و خوبان برسد

میلاد گل حسین یعنی اکبر

این سید و سرور جوانان برسد

من منتظر ظهور مهدی هستم

ای کاش خبر نیمه شعبان برسد

شعر از حسین وکیلی زارچ

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رسانه + اخبار روز + تصاویر, ] [ 7:47 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کلمات قصار حضرت امیرالؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:کلمات قصار, ] [ 7:1 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 67 68 69 70 71 ... 74 صفحه بعد