تشویق اغتشاش‌گران به آشوب توسط آمدنیوز

اشاعه وحشی گری و خشونت توسط آمد نیوز+عکس

کانال معاند آمد نیوز پس از اشاعه خشونت و دعوت از مردم برای به آشوب کشیدن خیابان‌ها توسط موسس تلگرام بسته شد. آمدنیوز از روزهای گذشته سعی داشت با خط‌دهی به اغتشاش‌گران هدف تجمع مردمی نه به گرانی را تغییر دهد و شرایط را به سمت آشوب و هرج و مرج در کشور ببرد. این رسانه با وقاحت تمام تصاویری از آتش زدن عکس شهدا توسط اغتشاش‌گران منتشر کرد و به آنها آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داد تا با نیرو های امنیتی درگیر شوند و امنیت ملی را خدشه‌دار کنند.در همین رابطه پاول دوروف موسس تلگرام پس از تذکر وزیر ارتباطات به دلیل اشاعه خشونت این کانال را فیلتر کرد.

پاول دوروف با انتشار توییتی نوشت:

یک کانال تلگرامی (آمدنیوز) آموزش استفاده از کوکتل مولوتوف را به مخاطبانش آغاز کرده بود و به دلیل مقررات ما درباره «عدم دعوت به خشونت» معلق شد.

مراقب باشید، اینها خطوطی هستند که نباید از آنها عبور کرد.

[ یک شنبه 10 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 13:11 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

واشنگتن و تل‌آویو باید به ناچار به قدرت ایران اعتراف کنند

 به نقل از ریانووستی، «الکسی پودپروزکین»، رئیس مرکز مطالعات نظامی و سیاسی روسیه، گفت همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش حضور ایران در منطقه، بی‌تاثیر خواهد بود.

او در گفتگو با خبرگزاری «ریانووستی» گفت: آمریکا و اسرائیل با هم به توافق رسیده‌اند که از همه ابزار‌ها و امکانات خود در منطقه و جهان برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به رهبر منطقه بهره بگیرند.

ریانووستی به نقل از این تحلیلگر سرشناس روس افزود: در اتاق‌های فکر آمریکا و اسرائیل، به این نتیجه رسیده‌اند که اگر جلوی گسترش حضور ایران در منطقه گرفته نشود، این کشور بزرگ‌ترین تهدید برای منافع آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

پودپروزکین افزود: برای آمریکا و اسرائیل دو حالت برخورد با ایران قابل تصور است؛ نخست آنکه خود تلاش کنند جلوی گسترش حضور و قدرت یابی ایران را بگیرند و دوم آنکه از کشور‌های عرب منطقه کمک بگیرند.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:57 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حمله نتانیاهو به ظریف به دلیل تبریک کریسمس به مسیحیان

حمله نتانیاهو به ظریف به دلیل تبریک کریسمس به مسیحیان

  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با انتشار یک پیام ویدئویی، از توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در تبریک کریسمس به مسیحیان انتقاد کرد.

بر این اساس، ظریف هفته گذشته در توئیتر خود مراسم جشن کریسمس و سال نو میلادی را به تمام مسیحیان جهان تبریک گفته بود. نتانیاهو با بیان اینکه وقتی جوانان ایران به توئیتر دسترسی ندارند، چه فکری قرار است درباره این توئیت داشته باشند، گفت با این وجود، مقامات عالی‌رتبه ایران به آن دسترسی دارند.

وی سپس با طرح ادعای مضحکی درباره تبعیض علیه مسیحیان در ایران، مدعی شد: «تصور کنید زمانی که با آرامش در خانه و در جمع خانواده خود نشسته و مشغول عبادت هستید، ناگهان گروهی از نیروهای مسلح وارد شده و شما را به زندان منتقل می‌کنند.»

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:56 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بوئینگ: در فروش هواپیما به ایران مطابق مجوز دولت عمل می‌کنیم

بوئینگ: در فروش هواپیما به ایران مطابق مجوز دولت عمل می‌کنیم

 سخنگوی شرکت آمریکایی بوئینگ به خبرگزاری ترند گفت: این شرکت درخصوص توافقات با ایران، مطابق مجوز‌های دولت آمریکا رفتار می‌کند. نماینده این شرکت گفت: «ما در سال ۲۰۱۶ از دولت آمریکا برای تکمیل فروش ۸۰ فروند هواپیما به ایران ایر، مجوز گرفتیم. تا امروز، این تنها فروشی است که ما از دولت آمریکا برای تکمیل آن مجوز داریم».

این سخنگو گفت: بوئینگ درباره معاملات بالقوه آینده خود با هیچ یک از مشتریانش در سراسر جهان صحبت نمی‌کند.

سخنگوی این شرکت همچنین گفت: «ما قصد نداریم درباره اینکه سیاست آمریکا درباره ایران، چطور ممکن است در آینده تغییر کند، گمانه زنی کنیم. آنچه ما می‌توانیم به شما بگوییم این است که ما در خصوص همه تعاملاتمان با هواپیمایی تجاری ایران، کاملا مطابق با مجوز دولت آمریکا عمل کرده ایم و همچنان به این روند ادامه خواهیم کرد».

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز +‌کاوشگر روز, ] [ 10:56 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حماسه 9دی بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات 88 را در هم پیچید

حماسه 9دی بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات سال 88  را در هم پیچید

   سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، پیامی صادر کردند. 

متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی ماه سال 1388 و حضور عاشورایی، فراگیر و تاریخ‌ساز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب ارزش‌های دینی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران آمریکایی را گرامی می‌دارم؛ حماسه بزرگ و معناداری که بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در عاشورای حسینی را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز +‌ کاوشگر روز, ] [ 10:55 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

امیر سید‌علی‌اکبر موسوی قویدل به همرزمان شهیدش پیوست

امیر سید‌علی‌اکبر موسوی قویدل به همرزمان شهیدش پیوست

  امیر سرتیپ دوم بازنشسته سیدعلی اکبر موسوی قویدل، از فرماندهان پیشکسوت نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید فلاحی و شهید سپهبد صیاد شیرازی، به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

مرحوم موسوی قویدل ازجمله فرماندهان و پیشکسوتان دوران سراسر افتخار دفاع مقدس بود که در سوم مهرماه سال ۵۹ و همزمان با شروع جنگ تحمیلی در سمت معاون عملیات لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا(ع) در طراحی و اجرای بسیاری از عملیات های آفندی و پدافندی نیروی زمینی ارتش از جمله طریق القدس، بیت المقدس، فتح المبین و رمضان نقش موثری بر عهده داشته و افتخارات زیادی از خود بر جای گذاشت.

وی پس از شهادت شهید سرلشکر فلاحی و در زمان فرماندهی شهید صیاد شیرازی در نیروی زمینی ارتش به عنوان معاون عملیات این نیرو منصوب شد و در این جایگاه نیز منشاء آثار و خدمات ارزشمندی بود.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:54 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

9 دی یکی از ماندگارترین حرکت‌های بعد از انقلاب اسلامی است

۹ دی ماه یکی از ماندگارترین حرکت‌های بعد از انقلاب اسلامی است

  ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز نهم دی در بیانیه ای تاکید کرد: مردمِ بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و وحدت بخش، در 9 دی سال 88 ضمن اعلام پای بندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، طومار فتنه را در هم پیچیده و انزجار خود را از توطئه های فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن ها به نمایش گذاشتند.

متن کامل بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

حماسه نهم دی ماه 88 و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.

نهم دی ماه بدون شک یکی از بزرگترین، تاثیرگذارترین و ماندگار ترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که در آن ملت ایران با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:54 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آمریکا و رژیم صهیونیستی ۴ کارگروه برای مقابله با ایران تشکیل دادند

آمریکا و رژیم صهیونیستی ۴ کارگروه برای مقابله با ایران تشکیل دادند

  به گزارش نشریه هیل، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد مقامات آمریکایی و اسرائیلی به یک توافق محرمانه برای همکاری علیه ایران رسیده‌اند.

طبق این گزارش، آمریکا و اسرائیل در توافقی محرمانه، ۴ کارگروه برای اقدام علیه ایران تشکیل داده‌اند. وظیفه یکی از کارگروه‌ها اقدام مخفیانه علیه برنامه هسته‌ای ایران است.

این توافق دوازدهم دسامبر در کاخ سفید و برای مقابله با برنامه موشکی و توافق هسته‌ای ایران بین دو طرف امضاء شده است.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جدیدترین سامانه موشکی دریایی یمن

 ارتش یمن در ماه های اخیر به پیشرفت های چشمگیری در زمینه تسلیحات موشکی دست یافته است و اخیرا از جدیدترین سامانه موشکی دریایی خود به نام "المندب" رونمایی کرد.

این موشک با سرجنگی تقویت شده توان هدف قرار دادن کلیه کشتیها وشناورهای نظامی ارتش های سعودی و امارات مستقر در بنادر یمن را دارا می باشد.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حماسه 9 دی نشان دهنده استحکام و هوشیاری ملت ایران است

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به افتخارآفرینی ملت ایران در روز 9 دی ماه 1388 اظهار کرد: 9 دی یکی از نقاط عطف و روزهای تاریخی بود که ملت ایران استحکام و هوشیاری خود در برابر دشمنان را نشان دادند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: دشمنان بارها از ملت ایران ضربه خوردند و 9 دی هم حرکتی بود تا به آنها اثبات کند که ما آماده هستیم برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و انقلاب در هر صحنه‌ای به میدان بیاییم.

موسوی در بخش پایانی سخنانش گفت: حماسه 9 دی درس جدیدی برای دشمنان بود، اما از آنجایی که آنها باهوش نیستند، هیچ‌ وقت عبرت نمی‌گیرند.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:52 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پیروزی ارتش سوریه بر جبهه‌النصره در حومه حماه و ادلب

پیروزی ارتش سوریه بر جبهه‌النصره در حومه حماه و ادلب

  یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد که یگان های ارتش این کشور با همکاری نیروهای محور مقاومت، عملیات خود را علیه مواضع تروریست‌های جبهه النصره در حومه شمال شرقی حماه ادامه می دهند به طوری که توانستند کنترل روستای «ابودالی» را بعد از به هلاکت رساندن تعداد زیادی از تروریست‌ها به دست بگیرند.

این منبع تاکید کرد که یگان مهندسی ارتش، عملیات پاکسازی روستا از مین های کار گذاشته شده را آغاز کرده است.

[ شنبه 9 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 10:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مراسم تقدیر از سربازان صلح در تهران برگزار شد

مراسم تقدیر از سربازان صلح در تهران برگزار شد

 مراسم تقدیر از سربازان صلح (فرماندهان یاری رسان به هموطنان زلزله زده غرب کشور) شامگاه دیروز (سه شنبه،  ۵دی ماه) با حضور امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن یاس تهران برگزار شد.

در این مراسم همچنین امیر سرتیپ دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، امیر سلمانی معاون اجرایی فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار باران چشمه رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر اصغری هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر بقایی  فرمانده نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان ارتش و نیروهای مسلح حضور داشتند

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:سربازان صلح + کاوشگر روز, ] [ 13:17 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

چرا سکته در بین جوانان زیاد شده است؟

یک متخصص قلب و عروق گفت: هر دردی که از ریشه دندان و فک شروع شده و تا ناف ادامه پیدا کند باید جدی گرفته شود لذا ممکن است نشانه ای از مشکلات قلبی باشد.

           دکتر محمدحسین ماندگار فوق تخصص جراحی قلب و عروق گفت: متاسفانه آمار دقیقی از سکته قلبی در جوانان موجود نیست اما با توجه به مراجعاتی که بیماران کم سن و سال در رابطه با سکته های قلبی و انسداد عروق قلب مانند آنژیوپلاستی و یا جراحی قلب به ما دارند، متوجه شدیم تعداد بیماران قلبی در قشر جوان کشور رو به افزایش است .

 

وی در ادامه افزود: یکسری ریز فاکتورهای عمده برای بروز عارضه ها و سکته های قلبی وجود دارد مانند دیابت، فشارخون، چاقی، مصرف کالری زیاد، عدم فعالیت بدنی، استرس و زمینه ارثی. حال علاوه بر این موارد در زندگی شهری به علت مصرف زیاد فست فودها، غذاهایی پرکالری با چربی های اشباع شده و همچنین مصرف نمک زیاد و مصرف بالای سیگار در میان قشر کم سن و سال جامعه سکته و مشکلات قلبی در کشور بسیار مشاهده می شود. مصرف مواد مخدر(کوکائین و انواع قرص‌های روان گردان شایع در میان جوانان) نیز ثابت شده است اثرات منفی روی قلب و عروق افراد به جای می گذارند.

 

ماندگار اظهار داشت: الکل نیز یکی دیگر از مواردی است که مصرف آن باعث سکته های قلبی، نامنظمی ریتم قلب، گشاد شدن عضلات قلب و انسداد عروق قلب می شود. متاسفانه آمار مصرف موارد ذکر شده بخصوص مصرف سیگار، مواد مخدر و الکل در جوانان کشور بالا رفته و ما شاهد آمار روز افزون این دسته ار بیماران هستیم.

 

عضو انجمن آترواسکلروز ایران متذکر شد: حال در میان تاثیرات امواج موبایل را نباید نادیده گرفت چرا که وای فای دیگر به جزئی از ملزومات زندگی بشر تبدیل شده است و در تمامی مکان ها وجود امواج موبایل نیز آشکار است. پارازیت ها که در طول شبانه روز با آن رو به رو هستیم، آلودگی های زیست محیطی، آلودگی صوتی و آلودگی هوا مسلما بی تاثیر نیستند.

 

این متخصص در پاسخ به این پرسش که آیا ارتباطی میان بروز مشکلات قلبی با آلودگی هوا وجود دارد یا خیر، گفت: بله مسلما وجود دارد و به ثبت علمی نیز رسیده است. آلودگی های زیست محیطی و حتی آلودگی هایی تحت عنوان آلودگی های نور (نورهایی که شبانه روز با آن برخورد داریم به غیر از نور خورشید) هم در پیدایش بیماری های قلبی و عروقی تاثیر دارند.

 

وی افزود: افرادی که در سنین پایین بیماری های انسدادی عروق قلب پیدا کرده و دچار سکته می شوند به علت آن که در سنین جوانی شاخه های جانبی قلب رشد کافی پیدا نکرده انسداد یکی از رگ های بزرگ قلب می تواند منجر به مرگ ناگهانی می شود اما در افراد مُسِن چون بیماری آهسته تر پیش رفته است باعث می شود رگ ها و عروق جانبی آرام آرام رشد کرده و انسداد یک مرتبه و ناگهانی یک رگ بزرگ کمتر منجربه مرگ ناگهانی می گردد.

 

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:درد سینه + اخبار علمی + کاوشگر روز, ] [ 13:16 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حادثه بی‌نظیر 9 دی، نمونه‌ای از قدرت فکری مردم

رهبر انقلاب: حادثه بی‌نظیر 9 دی، نمونه‌ای از قدرت فکری مردم + فیلم

  به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در این خصوص بازنشرمی‎شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه‌ درس خارج فقه (95/10/7) و در آستانه‌ی سالروز حماسه‌ی ۹ دی ۸۸، با اشاره به دشمنی و کینه‌ورزی عملی مستکبران با حاکمیت اسلام و تلاش آنان برای سلب مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، حادثه‌ی بی‌نظیر 9 دی را ازجمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی خواندند.

ایشان خاطرنشان کردند: امروز هندسه‌ی تقابل قدرت‌های استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی، و عزم و اراده‌ی ملت ایران است و در مقابل، باید این قدرت را حفظ و روزبه‌روز تقویت کرد.

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:حماسه ۹ دی + کاوشگر روز, ] [ 13:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کاریکاتور/ شتر دزد، تخم‌مرغ دزد می‌شود!!!

با افزایش قیمت هر شانه تخم مرغ به ۲۰ هزار تومان، این روزها جا دارد ضرب‌المثل «تخم مرغ دزد، شتر دزد می‌شود» را این گونه مطرح کرد: «شتر دزد، تخم‌مرغ دزد می‌شود»

کاریکاتور/ شتر دزد، تخم‌مرغ دزد می‌شود!!!
[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:کاریکاتور + تخم مرغ + کاوشگر روز, ] [ 13:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

افشاگری شرکت‌کننده برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو از پشت پرده این برنامه

  اقدامات غیر اخلاقی شبکه های ماهواره ای از جمله شبکه های فارسی زبان روز به روز بیشتر شده و این‌بار شاهد اقدامات غیر اخلاقی مدیران برنامه بفرمایید شام در شبکه من و توهستیم.

فیلمی از اظهارات شرکت‌کننده برنامه بفرمایید شام شبکه ماهواره‌ای من و تو از پشت پرده این برنامه را مشاهده می‌کنید.

http://www.yjc.ir/fa/news/6376776/%D8%A7% 

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:من و تو + اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 13:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اجازه نخواهیم داد کسی به قدرت دفاعی کشورمان لطمه بزند

اجازه نخواهیم داد کسی به قدرت دفاعی کشورمان لطمه بزند/ اقتدار دفاعی کشور را افزایش می‌دهیم  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی در نشست با اعضای فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس و با حضور خانواده‌ شهدای مدافع حرم سردار شهید ‌همدانی و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهداء دفاع مقدس به ویژه شهدای غواص اظهار کرد: ملت ایران امروز عزت، سربلندی، شرف خود را مدیون شهدا، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی همه در موضوع دفاع و امنیت پای کار ماندند، خاطرنشان کرد: امروز راهبرد دشمنان تضعیف اقتدار ملی و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، ‌اما با تمام وجود اجازه نخواهیم داد کسی به قدرت دفاعی کشورمان لطمه بزند و ‌به شهدا عظیم الشان در محضر شما خانواده بزرگوار دو شهیدقول می‌دهیم این توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی را حفظ و تقویت کنیم.

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 13:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آش برجام شور شد صدای یکی از آشپزها درآمد

اخبارویژه

انتقاد اخیر محمود سریع‌القلم، حکایت از شور شدن آش برجام و درآمدن صدای یکی از آشپزهای آن دارد.
رجانیوز نوشت: زمان زیادی از دوران «به‌به و چه‌چه» مذاکرات هسته‌ای و تقدیس‌های غیرعقلانی مذاکرات منتهی به برجام نمی‌گذرد و در ایام کنونی که حتی روحانی هم مذاکره با آمریکا را دیوانگی می‌خواند، منورالفکران بسیاری هستند که اندک اندک به جمع منتقدان برجام پیوسته‌اند. محمود سریع‌القلم، مشاور سابق حسن روحانی را باید از این جمله افراد دانست.

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 13:12 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کاریکاتور/ همه هزینه‌ها برای تو میشه!!!

مرغم از این به بعد همه هزینه‌ها برای تو میشه!!! / "نوبخت" گرانی "تخم‌مرغ" را به گردن آنفولانزای مرغی انداخت / سخنگوی دولت می‌گوید که افزایش قیمت تخم‌مرغ به دلیل آنفولانزای مرغی است که دولت درصدد رفع این مشکل است.

کاریکاتور/ همه هزینه‌ها برای تو میشه!!!
[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاریکاتور + کاوشگر روز, ] [ 13:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مهم‌ترین اقدامات مهدوی امام عسکری(ع)

امام حسن عسکری

شاید بتوان گفت که هیچ یک از امامان(ع) همانند امام حسن عسکری(ع) در فشار طاغوت های عصر و در زندان‌ها نبوده است، تا آنجا که حتی در زندان جاسوسی را بر او گماشته بودند تا گفتار و رفتار او را گزارش دهد، چنان که ابو جعفر هاشمی می‌گوید: با چند نفر در زندان بودم، ناگاه امام حسن عسکری(ع) را وارد زندان کردند، در زندان شخصی بود و ادعا می‌کرد از علویان است، امام(ع) در غیاب او به یارانش فرمود: این مرد از شما نیست از او بر حذر باشید، آنچه گفته‌اید در نامه‌ای نوشته و در داخل لباس‌هایش می‌باشد تا به خلیفه گزارش دهد. یکی از حاضران لباس‌های او را وارسی کرد، همان نامه را یافت که مطالب خطرناکی را در مورد زندانیان نوشته بود. اما دلیل این همه فشار برای چه بود؟ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در پاسخ اینچنین نوشت:

طاغوت‌های بنی‌عباس از چند جهت درباره امام حسن عسکری(ع) ترس و نگرانی داشتند و حساس بودند:


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:امام حسن عسکری + کاوشگر روز, ] [ 13:3 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اعلامیه اولین سالگرد شهید ارمنی

تصویری از اعلامیه اولین سالگرد سرباز شهید ارمنی «واهیک یسائیان» که در ۳۱ تیرماه ۶۷ به شهادت رسید.

[ چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:شهید ارمنی + کاوشگر روز, ] [ 12:58 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

آیت‌الله مکارم‌: رباخواری بانک‌ها مسلم است

مکارم شیرازی

این مرجع تقلید روز گذشته در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به دلایل عدم استجابت دعا بیان کرد: یکی از مشکلات زمان ما این است که غذای بدون شبهه هیچ کجا پیدا نمی‌شود، به علت اینکه همه پول‌ها در بانک می‌رود و رباخواری بانک هم مسلم است. پول حلال با این پول‌های ربا آمیخته و کارها و برنامه‌های زندگی با این پول انجام می‌شود.

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:رباخواری بانکها + کاوشگر روز, ] [ 17:57 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

بازدید فرماندهان نیروهای مسلح از باغ موزه دفاع مقدس

 

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:باغ موزه دفاع مقدس + کاوشگر روز, ] [ 17:52 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

عکس العمل جالب مردم نپال هنگام زلزله ۷.۹ ریشتری + فیلم

هنگامی که سال ۲۰۱۵ زمین لرزه ۷.۹ ریشتری نپال را لرزاند، مردم این کشور واکنش جالبی نشان دادند.

  زلزله سال ۲۰۱۵ در نپال با مقیاس ۷.۹ ریشتر باعث کشته شدن حدود ۹ هزار نفر و مجروح شدن ۲۲ هزار نفر شد. دوربین‌های مداربسته این کشور عکس العمل جالب مردم هنگام زلزله و انتخاب مکان درست برای پناهگیری را ضبط کرده‌اند که می‌تواند درسی برای افرادی باشد که در محل‌های پر خطر زندگی می‌کنند.

 http://www.yjc.ir/fa/news/6372784/%D8%B 

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:زلزله + کاوشگر روز, ] [ 17:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جاسوسی آمریکایی‌ها عامل شکست کربلای ۴

قرار بود عملیات کربلای 4 با فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء و در قالب 4 قرارگاه نجف، قدس، کربلا و نوح در روز 3 دی ماه 1365 در منطقه رزمی جنوب آغاز شود و از این رو ساعاتی قبل از شروع عملیات غواص‌های ایرانی برای پاکسازی وارد عمل شدند و  قصد عبور از اروند را داشتند اما با هوشیاری دشمن عملیات گره خورد.

/////////////////////

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:اخبار روز + کربلای ۴ + کاوشگر روز, ] [ 17:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حکم اعدام جاسوس موساد تایید شد

جزئیات پرونده جاسوسی احمدرضا جلالی

  عباس جعفری‌ دولت‌آبادیدادستان عمومی و انقلاب تهران  در بیست و یکمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران گفت :

احمدرضا جلالی که به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم شده است .

وی با اشاره به جرم های احمدرضا جلالی افزود:

جلالی به هشت نوبت ملاقات با ماموران سرویس جاسوسی بیگانه، آلوده کردن سیستم‌های وزارت دفاع و ارائه اطلاعات ۳۰ نفر از افراد شاخص دفاعی و هسته‌ای اقرار کرده است.

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:اعدام جاسوس + اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 17:50 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش از روند تعمیر ناو خارک بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از روند تعمیر ناو خارک بازدید کرد

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه یکم از مراحل روند پیشرفت تعمیرات ناو جمهوری اسلامی ایران خارک و یگان‌های مختلف این منطقه بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سپس با حضور در منزل یکی از کارکنان بازنشسته نمونه منطقه یکم امامت با آنها دیدار کرد.

همچنین دریادار خانزادی با خانواده شهید "پرور" از شهدای منطقه یکم امامت نیز دیدار کرد.

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 17:49 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

تسهیل ورود سربازان وظیفه به بازار کارهای دانش‌بنیان

ورود سربازان وظیفه به بازار کسب وکارهای دانش بنیان تسهیل شد

 سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور عصر  روز یکشنبه سوم‌ دی‌ماه با امضای تفاهم‌نامه‌ای زمینه ورود سربازان وظیفه به بازار کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق را فراهم کردند.

در جریان این نشست دو جانبه پس از امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بر پایه توافق های صورت گرفته، طرفین برلزوم پیگیری مذاکرات در این حوزه تاکید کردند.

[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:اخبار روز + کاوشگر روز, ] [ 17:48 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حمایت متفاوت از قدس در مسابقه فوتبال

حمایت از قدس در بازی روزگذشته تیم فوتبال قونیه اسپور ترکیه مقابل فنرباغچه.

[ یک شنبه 3 دی 1396برچسب:قدس + نابودی اسراییل + کاوشگر روز, ] [ 11:53 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

حضور پرقدرت ارتش در مرزها برای مقابله با تهدیدات

بازدید دریادار سیاری از مرکز تخصص‌های دریایی رشت

معاون هماهنگ کننده ارتش از حضور پرقدرت ارتش در مرزها برای مقابله با تهدیدات دشمنان خبر داد.

[ یک شنبه 3 دی 1396برچسب:اخبار ارتش + کاوشگر روز, ] [ 11:45 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 74 صفحه بعد